За чотири тижні дорожники виконали значний обсяг робіт. Техніка підрядної організації вже працює біля в’їзду у Тернопіль.
Роботи стартували 9 червня з 344+800 кілометра траси М-19 (кільце біля смт. Дружба). Відтоді на одній зі смуг руху:
відфрезували старе покриття до км 328+600;
провели ресайклінг існуючих шарів дорожнього одягу до км 328+000;
уклали перший шар асфальтобетону до км 331+500.
На іншій смузі оновили менший відрізок, оскільки там здійснюється рух транспорту.
Фрезування, ресайклінг та нижній шар проведено до 333+800 км.
Триває також облаштування водовідведення, встановлення монолітних залізобетонних лотків, земляні роботи, демонтаж старих бордюрів і бар’єрного огородження на усій протяжності ремонтованої ділянки.
Щодня трасою М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече рухаються тисячі транспортних засобів, тому до якості поточного середнього ремонту на ній прикута пильна увага.
Днями фахівці незалежної сертифікованої лабораторії ДП «Дорцентр» у присутності фахівців Служби автомобільних доріг області провели аналіз якості укладання вирівнюючого шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону. Спеціалісти перевірили відповідність матеріалу, який укладає підрядна організація, нормам. Методом кернування «Дорцентр» узяв на перевірку у лабораторії зразки вже укладеного асфальтобетону.
Зазначимо, якщо в процесі перевірки виявляють порушення, оформлюють припис підрядній організації. Роботи до оплати не приймаються доти, доки у визначені терміни не будуть усунені недоліки.
Джерело: НОВА Тернопільська газета