Субота, 20 квітня 2024
• Троє посадовців із Тернопільщини заподіяли збитків на 26 мільйонів гривень • У Тернополі засуджено трьох депутатів російської держдуми • Військовий з Тернополя Дмитро Линва два роки бореться з онкологією • «У наш офіс в Харкові прилетіла російська ракета…» • Колишнього начальника Тернопільської державної податкової інспекції засудили за вимагання грошей • На Рівненщині знайшли давню ікону художника з Тернопільщини • Володимир Шкробот: «Життя рахує не кроки, які ти зробив, а сліди, які залишиш для суспільства» • За 12000 доларів тернополянин обіцяв ухилянтам «порішати» з військкоматом • 100-річна ювілярка з Козівської громади • 12-метровий рушник “родом” із Тернопільщини мандрує світом • У Тернополі поліцейські психологи організували іпотерапевтичний захід для поранених бійців і їхніх сімей • Різанина на Бережанщині: потерпілий в реанімації • 40 дітей військових із Тернопільщини влітку вирушать на оздоровлення до Латвії • Учні Васильковецької школи на Тернопільщині отримали новий автобус • Влітку росія планує посилити наступ на чотирьох напрямках • У Тернополі винесли вирок водієві, який скоїв смертельну аварію в Угорщині • Дубову алею на спомин про загиблих Героїв висадили у Тернополі • Велосипедист збив дитину на дамбі в Тернополі • Резонансні справи, гучні розслідування, фінансові питання: Сергій Зюбаненко зустрівся із журналістами • У Тернополі презентували книгу історика, загиблого захисника Любомира Крупи
Автомобільні «корки»: наслідки і причини

Опубліковано: 29 Травня о 16:12 63


Проблема заторів знайома кожному мешканцю міста .


У Європі вранці та ввечері вже традиційними стали “заторні новини”, що їх передають місцеві ФМ-радіостанції, повідомляючи, якими вулицями їхати не варто і скільки часу доведеться провести у черговому заторі. Актуальна ця проблема і для українських міст. Крім столиці, де затори не зникали навіть під час загальноукраїнського карантину, від «корків» потерпають також сусідній Львів, Івано-Франківськ, Луцьк, Ужгород.

Практично усюди, де є старі вулиці, через які рухається транспортний потік, існує проблема заторів. Вся справа у тому, що більшість європейських міст має стару забудову, а вузькі вулиці непристосовані до сучасної кількості транспорту. Коли значна частина транспортного потоку проходить через старий центр міста, неминуче виникають затори. Ця проблема до болю знайома львів’янам. У Тернополі така ж ситуація через недостатню як для сучасного трафіку ширину вулиць у центральній частині міста.

Ще однією з причин заторів у Тернополі є тривалі ремонтні роботи на Гаївському мості. Через це повноцінно не функціонують об’їзні дороги. Значна частина транзитного трафіку йде середмістям, яке просто фізично не може пропускати стільки транспорту.

На виникнення заторів впливає також різке збільшення кількості приватних транспортних засобів. Тобто затори — це закономірний побічний наслідок суттєвого покращання добробуту сьогоднішнього покоління українців. У Європі цю проблему відчули раніше, бо там практично кожна сім’я мала авто. В Україні ж до незалежності авто було не так засобом пересування, як радше розкішшю. Проте ситуація змінилася. Лише торік українці ввезли з-за кордону у 2,5 раза більше автомобілів, ніж за попередній рік. Це неминуче призводить до збільшення кількості заторів.

Як вирішити проблему?

Розвиток громадського транспорту — першорядне питання, якому приділяють максимум уваги у містах Євросоюзу. Людей намагаються пересадити з приватного транспорту на громадський. У більшості європейських міст давно стало практикою, коли на роботу їздять громадським транспортом, а авто залишають вдома або на стоянці десь на околиці міста.

У Тернополі віднедавна теж оптимізовують систему громадського транспорту. Міська влада усвідомлює, що будівництво транспортних розв’язок є одним з головних методів подолання заторів. Скажімо, завершення будівництва Гаївського шляхопроводу могло б щонайменше на третину розвантажити центральну частину міста від транзитного транспорту. Вже кілька років Тернопіль самотужки ремонтує Гаївський міст, хоча через нього проходить дорога державного значення. Згідно із чинним законодавством, даний об’єкт мала б ремонтувати, обслуговувати і утримувати держава. Проте вже змінилися три уряди, кожен з них проголошував велику програму дорожнього будівництва, практично кожен з трьох останніх прем’єрів обіцяв Тернополю виділити кошти на будівництво Гаївського шляхопроводу, а віз, як кажуть, і нині там…

У цій ситуації Тернопіль вирішує проблему, як може, а тернополяни змушені терпіти затори, бо в уряду до Гаївського мосту ніяк не доходять руки. Можливо, все зміниться, коли заяви про реформи стосуватимуться практичних дій щодо передачі на місця більших фінансових ресурсів. Тоді громади будуть краще розвивати громадський транспорт, будувати шляхопроводи і розв’язки, не чекаючи ласки згори.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Нещодавно опубліковане

Співробітниками управління стратегічних розслідувань в Тернопільській області в ході супроводу кримінальних проваджень минулих років, органами досудового розслідування повідомлено про підозру трьом посадовцям у вчиненні кримінальних правопорушень у бюджетній сфері, загальна сума заподіяних збитків становить 26 млн 691 тис. грн...


Рубрика: , Опубліковано: о 11:31


За публічного обвинувачення прокурорів Тернопільської обласної прокуратури трьох депутатів держдуми російської федерації визнано винними у посяганні на територіальну цілісність і недоторканність України (ч. 3 ст. 110 КК України).Їх засуджено до 15 років позбавлення волі з конфіскацією майна...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 9:00


Уже два роки військовий з Тернополя Дмитро Линва бореться із важкою хворобою...


Рубрика: , Опубліковано: о 21:46


Ірина Ковальчук через війну релокувала бізнес на Тернопільщину...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 20:47


До 6 років позбавлення волі засуджено екскерівника податкової інспекції та його трьох спільників за вимагання 40 тис доларів США неіснуючого боргу...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:52



Теми дня
20 Квітня
19 Квітня
17 Квітня