Вівторок, 03 серпня 2021
• Різанина на Шумщині: проганяла односельчанина… ножем • “Чотири роки жодної звістки про мого чоловіка…” • До 1 серпня триває прийом заявок на участь у конкурсі кращих практик в багатоквартирному житловому фонді Тернопільської громади • Реалізація чотирьох проєктів-переможців «Громадського бюджету-2021» – на завершальному етапі • Урядова тарифна політика блокує розвиток громад • Сергій Надал: «Тернопіль – єдиний обласний центр західної України, де можна купатися на міських пляжах» • У вересні жителі Тернопільської громади старші 55 років зможуть пройти безкоштовну комплексну діагностику організму • У Тернополі відбулись урочисті заходи з нагоди 1033-ї річниці хрещення Київської Русі-України • На об’їзній дорозі Тернополя тривають активні ремонтні роботи • У Тернополі встановлюють камери автофіксації порушень ПДР • Вчителям Тернопільської громади закуплять сучасні ноутбуки • У Тернополі відгуляло весілля подружжя рятувальників • У Тернополі відкрили новий сучасний мультиспортивний майданчик • «Навелосипедив» на рекорд! Олег Собчук потрапив до Книги рекордів України • Біля краєзнавчого музею в Тернополі росте дерево Ігоря Герети • Два роки їздив Україною з підробленими документами • П’яний водій молоковоза пропонував 10 тис. гривень хабара • На базі міської поліклініки №2 працює відділ «Хірургії одного дня» • Від посіву до збирання: 100 юних аграріїв беруть участь у проєкті «Розумний город» • «Дзвони Лемківщини» – цьогоріч «вживу»!
Автомобільні «корки»: наслідки і причини

Опубліковано: 29 Травня о 16:12 54


Проблема заторів знайома кожному мешканцю міста .


У Європі вранці та ввечері вже традиційними стали “заторні новини”, що їх передають місцеві ФМ-радіостанції, повідомляючи, якими вулицями їхати не варто і скільки часу доведеться провести у черговому заторі. Актуальна ця проблема і для українських міст. Крім столиці, де затори не зникали навіть під час загальноукраїнського карантину, від «корків» потерпають також сусідній Львів, Івано-Франківськ, Луцьк, Ужгород.

Практично усюди, де є старі вулиці, через які рухається транспортний потік, існує проблема заторів. Вся справа у тому, що більшість європейських міст має стару забудову, а вузькі вулиці непристосовані до сучасної кількості транспорту. Коли значна частина транспортного потоку проходить через старий центр міста, неминуче виникають затори. Ця проблема до болю знайома львів’янам. У Тернополі така ж ситуація через недостатню як для сучасного трафіку ширину вулиць у центральній частині міста.

Ще однією з причин заторів у Тернополі є тривалі ремонтні роботи на Гаївському мості. Через це повноцінно не функціонують об’їзні дороги. Значна частина транзитного трафіку йде середмістям, яке просто фізично не може пропускати стільки транспорту.

На виникнення заторів впливає також різке збільшення кількості приватних транспортних засобів. Тобто затори — це закономірний побічний наслідок суттєвого покращання добробуту сьогоднішнього покоління українців. У Європі цю проблему відчули раніше, бо там практично кожна сім’я мала авто. В Україні ж до незалежності авто було не так засобом пересування, як радше розкішшю. Проте ситуація змінилася. Лише торік українці ввезли з-за кордону у 2,5 раза більше автомобілів, ніж за попередній рік. Це неминуче призводить до збільшення кількості заторів.

Як вирішити проблему?

Розвиток громадського транспорту — першорядне питання, якому приділяють максимум уваги у містах Євросоюзу. Людей намагаються пересадити з приватного транспорту на громадський. У більшості європейських міст давно стало практикою, коли на роботу їздять громадським транспортом, а авто залишають вдома або на стоянці десь на околиці міста.

У Тернополі віднедавна теж оптимізовують систему громадського транспорту. Міська влада усвідомлює, що будівництво транспортних розв’язок є одним з головних методів подолання заторів. Скажімо, завершення будівництва Гаївського шляхопроводу могло б щонайменше на третину розвантажити центральну частину міста від транзитного транспорту. Вже кілька років Тернопіль самотужки ремонтує Гаївський міст, хоча через нього проходить дорога державного значення. Згідно із чинним законодавством, даний об’єкт мала б ремонтувати, обслуговувати і утримувати держава. Проте вже змінилися три уряди, кожен з них проголошував велику програму дорожнього будівництва, практично кожен з трьох останніх прем’єрів обіцяв Тернополю виділити кошти на будівництво Гаївського шляхопроводу, а віз, як кажуть, і нині там…

У цій ситуації Тернопіль вирішує проблему, як може, а тернополяни змушені терпіти затори, бо в уряду до Гаївського мосту ніяк не доходять руки. Можливо, все зміниться, коли заяви про реформи стосуватимуться практичних дій щодо передачі на місця більших фінансових ресурсів. Тоді громади будуть краще розвивати громадський транспорт, будувати шляхопроводи і розв’язки, не чекаючи ласки згори.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

За нанесення тілесних ушкоджень односельцю відповідальність понесе 34-річна жителька села Великі Дедеркали...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:02


Правоохоронці відділення поліції № 2 ( м. Бучач ) Чортківського РВП розшукують мешканця села Підзамочок, Винярського Василя Миколайовича, 1945 року народження...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:14


До 1 серпня 2021 року ще можна подати заявку на участь у конкурсі кращих практик в багатоквартирному житловому фонді Тернопільської міської територіальної громади...


Опубліковано: о 17:12


На різноманітних локаціях Тернополя триває реалізація проєктів-переможців «Громадського бюджету-2021»...


Рубрика: , Опубліковано: о 8:07


Через урядову політику Тернопіль змушений спрямувати понад 50 млн. грн. замість ремонту дворів, на компенсації за гарячу воду і перевезення, які мала виділити держава...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:53



Теми дня
3 Серпня
31 Липня
30 Липня
28 Липня
27 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео