Неділя, 05 квітня 2020
• Святослав Вакарчук втратив батька • Головний санітарний лікар України відвідав Тернопільщину • Учасник АТО Михайло Усар залишився сам із шістьма дітьми • На в’їздах в Тернопіль облаштовують контрольно-пропускні пункти • У лікарнях Тернополя перебуває 20 хворих на COVID-19 • Ліки від малярії, ВІЛ і артриту. Чим лікуватимуть українців від коронавірусу? • Від коронавірусу померла жителька Козови • Вчені показали вплив Covid-19 на легені • Поліцейські розшукують 19-річного тернополянина • Як Тернопіль бореться з Covid-19? • Вимагали 200 тисяч гривень і погрожували розправою… • Уряд посилює карантин і вводить нові обмеження • У Тернополі підтвердили новий випадок СОVID-19 • «Матері дякували їй за дітей, а чоловіки – за дружин» • Спалах пневмоній на Тернопільщині триває ще з січня. Як область бореться з епідемією? • МОЗ дозволило поновити роботу торгівельних ринків • Козівські медики заявили, що неготові лікувати хворих на коронавірус • У Тернопільських лікарнях зростає кількість хворих на COVID-19 • За порушення карантину заплатять по 17 тисяч гривень • У голови Монастириської міської ради діагностували COVID-19
Богдан Юлик: «Наші головні завдання у 2019 році — будівництво об’їзної Тернополя та відновлення траси до Карпат»

Опубліковано: 25 Січня о 14:00 110


Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям.


Останніх два роки дорожня галузь Тернопільської області переживає сплеск активності. Зміна підходу до фінансування ремонтів дозволила повністю відновити покриття на кількох державних дорогах. Шляховики перестали хаотично працювати на відрізках у різних частинах області, а почали застосовувати «маршрутний принцип». Останній полягає у відновленні покриття від точки А до точки В.

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області впродовж 2017-2018 років здійснила поточний середній ремонт усієї протяжності доріг М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, Р-41 обхід Тернополя, М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (до Підволочиська). Завдяки цьому водії тепер можуть перетнути область із заходу на схід по новенькому асфальту.
Розпочали також лагодити найкоротшу дорогу до Києва – трасу М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (з Тернополя до Кременця). Завершити останні кілометри у цьому напрямку планують у 2019 році.
«Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям. Усюди застосовувався ресайклінг основи, укладалися два шари асфальтобетону. Це комфортні європейські дороги. Після поточного середнього ремонту головних транспортних артерій Тернопільщини трафік на них збільшився майже втричі. Я переконаний: якщо дорожню галузь і надалі розвиватимуть в цьому руслі, невдовзі ми помітимо стрімкий ріст української економіки, котра нерозривно пов’язана з логістикою», – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
За його словами, в межах області завершено ремонт доріг, котрі включені у транс-
магістральний коридор Гданськ-Одеса (GO highway). Та це зовсім не означає, що роботи у дорожників цьогоріч буде катма.
Найперше шляховики візьмуться за поточний середній ремонт 34 кілометрів у напрямку Кременця. Зокрема, на ділянках с. Білокриниця – м. Кременець, обхід м. Кременець, кільце при виїзді з м. Кременець – поворот на трасу Н-02, с. Вишнівець – с. Горинка.
Стартуватимуть також роботи у пріоритетному туристичному напрямку – до Карпат (а/д Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль). Поточний середній ремонт цього автошляху дозволить туристам зекономити час і скоротити кілька десятків кілометрів.
Третє й найбільш масштабне завдання Служби автомобільних доріг у Тернопільській області – будівництво Північної об’їзної м. Тернопіль за кошти Європейського інвестиційного банку. Шляховики мають намір збудувати 8,6 кілометра дороги, яка з’єднувала б траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.
«17 грудня 2018 року у Брюсселі було підписано Угоду на фінансування Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту будівництва першої черги Північної об’їзної м. Тернопіль. Вона дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в обласному центрі. Дорога матиме чотири смуги руху та пропускну здатність 40 000 автомобілів на добу, – зазначив Богдан Юлик. – Понад 10 років на Тернопільщині не будували жодних доріг. Сподіваюся, що Північна об’їзна стане першою, але не єдиною. Область змінюється і деякі транспортні магістралі не витримують потоку автомобілів, є необхідність в будівництві нових напрямків.»


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Пішов із життя ексміністр освіти України (2007-2011рр.), вчений, доктор фізико-математичних наук Іван Вакарчук ...


Опубліковано: о 15:22


Головний державний санітарний лікар України Віктор Ляшко повідомив про деталі свого візиту на Тернопільщину. А також розповів, чому не відвідав Монастирищину...


Опубліковано: о 15:00


Місяць тому багатодітна сім’я Усарів із Ланівців втратила матір. Сиротами залишилися шестеро дітей....


Автор: Рубрика: , , , Опубліковано: о 13:15


На контрольно-пропускних пунктах будуть проводити температурний скринінг для водіїв та пасажирів, надаватимуть поради, а також (при необхідності) спрямовуватимуть до лікарні...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:33


У Тернопільських лікарнях - 20 хворих на коронавірус. Ще двоє знаходяться на амбулаторному лікуванні. На самоізоляції перебувають 449 тернополян...


Рубрика: Опубліковано: о 14:00



Теми дня
4 Квітня
3 Квітня
2 Квітня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео