Понеділок, 25 березня 2019
• Петро Порошенко: «Українців має бути більше!» • Тернопільський футзальний сезон остаточно визначив переможців • У конкурсі «Miss Europe World’2019» перемогла українка • «Тернопільбуд»: компанія, яка побудувала Тернопіль, святкує 75-річчя • Доступний спорт — у кожну школу Тернопілля! • ТНЕУ згуртував молодь, народжену перемагати! • Микола Томенко: «Об’єднання навколо Анатолія Гриценка матиме позитивний результат» • Степан Барна: «Наша спільна стратегія — створити щонайменше чотири округи з утилізації сміття в області» • Заміна старих маршруток: мерія оновлює автобусний парк Тернополя • Лікарі Тернопільщини – за якісні зміни в медицині! • Віктор Овчарук: «Особливо перспективним напрямком для Тернопільщини є медичний туризм» • Тернопільська кондитерка започаткувала акцію «Торт у подарунок» • Нові правила для керівництва «Нафтогазу України» • У збірній України з біатлону — троє тернополян • Тернопільський плавець Сергій Лисобей – чемпіон України з плавання • Володимир Гройсман: «Індустріальні парки — це можливість інвестувати та заробляти» • Голову Бережанської сільської ради Віктора Михащука засудили за корупцію • Британки знайшли своє коріння біля Тернополя • Тернопільському біатлону – 45! • Чекав згоди на одруження… 43 роки!
Богдан Юлик: «Наші головні завдання у 2019 році — будівництво об’їзної Тернополя та відновлення траси до Карпат»

Опубліковано: 25 Січня о 14:00 79


Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям.


Останніх два роки дорожня галузь Тернопільської області переживає сплеск активності. Зміна підходу до фінансування ремонтів дозволила повністю відновити покриття на кількох державних дорогах. Шляховики перестали хаотично працювати на відрізках у різних частинах області, а почали застосовувати «маршрутний принцип». Останній полягає у відновленні покриття від точки А до точки В.

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області впродовж 2017-2018 років здійснила поточний середній ремонт усієї протяжності доріг М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, Р-41 обхід Тернополя, М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (до Підволочиська). Завдяки цьому водії тепер можуть перетнути область із заходу на схід по новенькому асфальту.
Розпочали також лагодити найкоротшу дорогу до Києва – трасу М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (з Тернополя до Кременця). Завершити останні кілометри у цьому напрямку планують у 2019 році.
«Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям. Усюди застосовувався ресайклінг основи, укладалися два шари асфальтобетону. Це комфортні європейські дороги. Після поточного середнього ремонту головних транспортних артерій Тернопільщини трафік на них збільшився майже втричі. Я переконаний: якщо дорожню галузь і надалі розвиватимуть в цьому руслі, невдовзі ми помітимо стрімкий ріст української економіки, котра нерозривно пов’язана з логістикою», – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
За його словами, в межах області завершено ремонт доріг, котрі включені у транс-
магістральний коридор Гданськ-Одеса (GO highway). Та це зовсім не означає, що роботи у дорожників цьогоріч буде катма.
Найперше шляховики візьмуться за поточний середній ремонт 34 кілометрів у напрямку Кременця. Зокрема, на ділянках с. Білокриниця – м. Кременець, обхід м. Кременець, кільце при виїзді з м. Кременець – поворот на трасу Н-02, с. Вишнівець – с. Горинка.
Стартуватимуть також роботи у пріоритетному туристичному напрямку – до Карпат (а/д Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль). Поточний середній ремонт цього автошляху дозволить туристам зекономити час і скоротити кілька десятків кілометрів.
Третє й найбільш масштабне завдання Служби автомобільних доріг у Тернопільській області – будівництво Північної об’їзної м. Тернопіль за кошти Європейського інвестиційного банку. Шляховики мають намір збудувати 8,6 кілометра дороги, яка з’єднувала б траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.
«17 грудня 2018 року у Брюсселі було підписано Угоду на фінансування Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту будівництва першої черги Північної об’їзної м. Тернопіль. Вона дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в обласному центрі. Дорога матиме чотири смуги руху та пропускну здатність 40 000 автомобілів на добу, – зазначив Богдан Юлик. – Понад 10 років на Тернопільщині не будували жодних доріг. Сподіваюся, що Північна об’їзна стане першою, але не єдиною. Область змінюється і деякі транспортні магістралі не витримують потоку автомобілів, є необхідність в будівництві нових напрямків.»


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

З ініціативи президента сім’ї, які виховують трьох і більше дітей, отримуватимуть окрему грошову допомогу від держави...


Рубрика: , , Опубліковано: о 10:00


У фіналі футзального кубка минулої середи, 13 березня, «Медобори» із Зеленого, що на Гусятинщині, завдали поразки «Агропродсервісу» з Настасова ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Днями 23-річна українка Ірина Гарасимів здобула перемогу на конкурсі краси «Miss Europe World’2019». Дівчата бoролися за корону у Бейруті, Ліван...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


«Тернопільбуд» — найстаріша і найбільша будівельна організація на Тернопільщині, яка починалась у далекому 1944-ому році...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00


Федерації ММА і таїландського боксу започатковують благодійний проект для школярів області...


Опубліковано: о 14:00



Теми дня
25 Березня
22 Березня
21 Березня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео