Субота, 07 грудня 2019
• Міцніший за міст! Легендарному академіку Борису Патону — 101 рік! • Допінг-раша: країну-агресора можуть залишити поза світовим спортом на чотири роки • Коли «Ціна правди» — життя • У Тернополі опублікували Карту відповідальності за прибирання доріг, проїздів та дворів взимку • «Не дозволимо зрізати ялинки в центрі Кременця!» • Завдали 80 ножових поранень і спалили… • «Х-фактор» – з «тернопільською ноткою»! • Хто відповідальний за прибирання Тернополя взимку? • Зустріч із лікарем через 33 роки! • Модель з Тернополя Соломія Кропельницька – про життя в Дубаї та зйомки для авіакомпанії «Emirates» • На «Східному» і «Сонячному» – цілодобово гаряча вода! • «Застрелилися…» Тернопільські біатлоністи на старті сезону розчаровують • Шостий «Золотий м’яч» Ліонеля Мессі • Вийшов з дискотеки і пропав… • До Тернополя завітала журналістка і телеведуча Яніна Соколова • Олег Сиротюк: «Укрупнення» громад усупереч бажанню людей — антиконституційне» • Мерія у смартфоні: запрацював новий сервіс для мешканців – помічник “Назар” • Надувний Семен, «Пересувний корабель» і… «квартирники» на сцені – чим дивуватиме тернополян «Файне зимове містечко» • До нас їде «Бог скрипки» Олександр Божик • Маленька Швейцарія в Потуторах
Богдан Юлик: «Наші головні завдання у 2019 році — будівництво об’їзної Тернополя та відновлення траси до Карпат»

Опубліковано: 25 Січня о 14:00 101


Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям.


Останніх два роки дорожня галузь Тернопільської області переживає сплеск активності. Зміна підходу до фінансування ремонтів дозволила повністю відновити покриття на кількох державних дорогах. Шляховики перестали хаотично працювати на відрізках у різних частинах області, а почали застосовувати «маршрутний принцип». Останній полягає у відновленні покриття від точки А до точки В.

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області впродовж 2017-2018 років здійснила поточний середній ремонт усієї протяжності доріг М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, Р-41 обхід Тернополя, М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (до Підволочиська). Завдяки цьому водії тепер можуть перетнути область із заходу на схід по новенькому асфальту.
Розпочали також лагодити найкоротшу дорогу до Києва – трасу М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (з Тернополя до Кременця). Завершити останні кілометри у цьому напрямку планують у 2019 році.
«Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям. Усюди застосовувався ресайклінг основи, укладалися два шари асфальтобетону. Це комфортні європейські дороги. Після поточного середнього ремонту головних транспортних артерій Тернопільщини трафік на них збільшився майже втричі. Я переконаний: якщо дорожню галузь і надалі розвиватимуть в цьому руслі, невдовзі ми помітимо стрімкий ріст української економіки, котра нерозривно пов’язана з логістикою», – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
За його словами, в межах області завершено ремонт доріг, котрі включені у транс-
магістральний коридор Гданськ-Одеса (GO highway). Та це зовсім не означає, що роботи у дорожників цьогоріч буде катма.
Найперше шляховики візьмуться за поточний середній ремонт 34 кілометрів у напрямку Кременця. Зокрема, на ділянках с. Білокриниця – м. Кременець, обхід м. Кременець, кільце при виїзді з м. Кременець – поворот на трасу Н-02, с. Вишнівець – с. Горинка.
Стартуватимуть також роботи у пріоритетному туристичному напрямку – до Карпат (а/д Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль). Поточний середній ремонт цього автошляху дозволить туристам зекономити час і скоротити кілька десятків кілометрів.
Третє й найбільш масштабне завдання Служби автомобільних доріг у Тернопільській області – будівництво Північної об’їзної м. Тернопіль за кошти Європейського інвестиційного банку. Шляховики мають намір збудувати 8,6 кілометра дороги, яка з’єднувала б траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.
«17 грудня 2018 року у Брюсселі було підписано Угоду на фінансування Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту будівництва першої черги Північної об’їзної м. Тернопіль. Вона дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в обласному центрі. Дорога матиме чотири смуги руху та пропускну здатність 40 000 автомобілів на добу, – зазначив Богдан Юлик. – Понад 10 років на Тернопільщині не будували жодних доріг. Сподіваюся, що Північна об’їзна стане першою, але не єдиною. Область змінюється і деякі транспортні магістралі не витримують потоку автомобілів, є необхідність в будівництві нових напрямків.»


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

27 листопада Борис Патон відсвяткував 101 рік. Він незмінний з 1962 року президент Національної академії наук України та Інституту електрозварювання...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


«Ми думали, що це дно, але знизу постукали», — цими словами з «бородатого» анекдота можна охарактеризувати ситуацію, що нині склалася в російському спорті...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


У Сінема Сіті репрезентували історичний трилер про Голодомор...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Дана карта розміщена на інтернетсайті міської ради...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00


У четвер, 28 листопада, більше сотні мешканців Кременця вийшли на акцію проти знищення дерев у центрі міста, що заплановано у рамках реалізації проєкту «Благоустрій площі «Майдан Волі»...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
6 Грудня
5 Грудня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео