Вівторок, 16 серпня 2022
• Колаборантка із Почаєва підтримувала дії росії • Чому мер Підгайців часто їздить за кордон? • Смакуйте, люди, тернопільські льоди! • Що відомо про тернополянина, якого підозрюють у продажу бронежилетів? • Квашені огірки — для захисників • «Книга для воїна»: поділись якісним читвом • «Розумна квітка» – енергетична незалежність • У Тернополі додатково відкрили 30 сховищ та укриттів • Воєнні злочини: як їх документують на Тернопільщині? • Йосипівка заспівала — гроші для армії зібрала • Мобільна стоматологія для українських захисників • Іван та Іванна: весілля під вибухами снарядів • Залишила посаду – пішла захищати Україну • Кожен кекс — для перемоги • У Тернополі пройти імунізацію від COVID-19 можна в амбулаторіях загальної практики сімейної медицини • На Тернопільщині повідомили про підозру проросійському пропагандисту • Троє людей загинули, троє травмовані… • Хотів автомобіль з Європи, попався на “гачок” • Встановили погруддя відомому спортсмену з Тернопільщини • Заплатила шахраям 24 тисячі гривень за… свій будинок
Богдан Юлик: «Наші головні завдання у 2019 році — будівництво об’їзної Тернополя та відновлення траси до Карпат»

Опубліковано: 25 Січня о 14:00 118


Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям.


Останніх два роки дорожня галузь Тернопільської області переживає сплеск активності. Зміна підходу до фінансування ремонтів дозволила повністю відновити покриття на кількох державних дорогах. Шляховики перестали хаотично працювати на відрізках у різних частинах області, а почали застосовувати «маршрутний принцип». Останній полягає у відновленні покриття від точки А до точки В.

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області впродовж 2017-2018 років здійснила поточний середній ремонт усієї протяжності доріг М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, Р-41 обхід Тернополя, М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (до Підволочиська). Завдяки цьому водії тепер можуть перетнути область із заходу на схід по новенькому асфальту.
Розпочали також лагодити найкоротшу дорогу до Києва – трасу М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (з Тернополя до Кременця). Завершити останні кілометри у цьому напрямку планують у 2019 році.
«Нині на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям. Усюди застосовувався ресайклінг основи, укладалися два шари асфальтобетону. Це комфортні європейські дороги. Після поточного середнього ремонту головних транспортних артерій Тернопільщини трафік на них збільшився майже втричі. Я переконаний: якщо дорожню галузь і надалі розвиватимуть в цьому руслі, невдовзі ми помітимо стрімкий ріст української економіки, котра нерозривно пов’язана з логістикою», – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
За його словами, в межах області завершено ремонт доріг, котрі включені у транс-
магістральний коридор Гданськ-Одеса (GO highway). Та це зовсім не означає, що роботи у дорожників цьогоріч буде катма.
Найперше шляховики візьмуться за поточний середній ремонт 34 кілометрів у напрямку Кременця. Зокрема, на ділянках с. Білокриниця – м. Кременець, обхід м. Кременець, кільце при виїзді з м. Кременець – поворот на трасу Н-02, с. Вишнівець – с. Горинка.
Стартуватимуть також роботи у пріоритетному туристичному напрямку – до Карпат (а/д Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль). Поточний середній ремонт цього автошляху дозволить туристам зекономити час і скоротити кілька десятків кілометрів.
Третє й найбільш масштабне завдання Служби автомобільних доріг у Тернопільській області – будівництво Північної об’їзної м. Тернопіль за кошти Європейського інвестиційного банку. Шляховики мають намір збудувати 8,6 кілометра дороги, яка з’єднувала б траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.
«17 грудня 2018 року у Брюсселі було підписано Угоду на фінансування Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту будівництва першої черги Північної об’їзної м. Тернопіль. Вона дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в обласному центрі. Дорога матиме чотири смуги руху та пропускну здатність 40 000 автомобілів на добу, – зазначив Богдан Юлик. – Понад 10 років на Тернопільщині не будували жодних доріг. Сподіваюся, що Північна об’їзна стане першою, але не єдиною. Область змінюється і деякі транспортні магістралі не витримують потоку автомобілів, є необхідність в будівництві нових напрямків.»


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Нещодавно опубліковане

Виправдовувала напад РФ, закликала підтримувати окупаційну адміністрацію – у таких діях підозрюють мешканку Тернопільщини...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:54


До редакції «НОВОЇ…» звернулися читачі з Підгаєцької громади, яких непокоїть те, що їхній голова Ігор Мерена часто їздить за кордон у робочі дні, проте не звітує про візити за кордон на офіційному сайті. Яка мета поїздок? Чи готовий посадовець про них прозвітувати? Про це наші журналісти запитали особисто голову Підгаєцької міської ради Ігоря Мерену...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 17:43


Черга за морозивом?! Таку дивину можна побачити хіба що біля кіосків ТМ «Полюс» у Тернополі...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 22:07


У Тернопільському міськрайонному суді сьогодні, 12 серпня, обрали міру запобіжного заходу для 35-річного тернополянина Ігоря Г., якого слідство підозрює у продажу бронежилетів, ввезених з-за кордону як гуманітарну допомогу...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:12


Гору огірків передали господарі з сіл Тернопільщини у громадську організацію «Бункер С», що на вулиці Старий Ринок в обласному центрі...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:43



Теми дня
16 Серпня
12 Серпня
11 Серпня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео