Середа, 22 листопада 2017
• Люди просять захисту від земельних рейдерів • Lama пояснила феномен своєї молодості • Андрій Шевченко: «Ніколи не замислювався про долю Філімонова після мого гола у ворота збірної Росії. Це його особисте…» • У Тернополі встановили додаткове освітлення на 50-ти пішохідних переходах • Квіти на узбіччі доріг • Кіно, яке змушує думати… • «Ходить гарбуз»… по Тернополю! • Оголошено переможців «Громадського бюджету Тернополя’2018» • Консультує міністр юстиції Павло Петренко. Як отримати землю учаснику АТО? • Сергій Надал: «Тернопільські пенсіонери повинні завжди відчувати турботу та соціальну підтримку міста» • Виповнюється 100 років відновлення УАПЦ • Шушен — Мекка передсезонного біатлону • Медреформа по-тернопільськи: з електронною базою і без раптових рішень • «Ми не мали їхати з цим таксистом…» • Вшануймо пам’ять про українських Героїв! • Наталю досі не поховали… • У Києві визнали, що загальноукраїнською альтернативою дорогому газу є дешева та екологічно чиста енергія • Андрій Лучанко: «Я не прагну слави будь-якою ціною…» • Не треба і війни… За цей рік на дорогах Тернопільщини в аваріях загинуло 64 людини • Завдяки програмі термомодернізації тернополяни можуть не боятися зими і «тарифних сюрпризів» від центру
Богдан Юлик: «Наступного року нашим пріоритетом будуть стратегічні напрямки автошляхів області»

Автор: Опубліковано: 31 Грудня о 11:1370



Начальник Служби автомобільних доріг області підбив підсумки 2016-го року і розповів про плани на 2017-ий.


У 2016-ому році дорожники області здійснили справжній прорив в обсягу ремонту автошляхів Тернопілля. Виконані за рік роботи перевищують аналогічні показники попередньої п’ятирічки, однак у планах на 2017-ий ще вищі показники. Про це розмовляємо з начальником Служби автомобільних доріг Тернопільської області Богданом Юликом.

— Богдане Івановичу, 2016-ий на Тернопіллі став справді рекордним за протяжністю відремонтованих доріг…

— Насамперед наголошу, що у 2016-ому ми виконали обсяг робіт у кілька разів більший від попередніх. Так, наприклад, ми замінили верхній шар дорожнього покриття загальною протяжністю 88 км, тоді як у 2015-ому обсяг таких робіт складав лише 12 км, а в 2014-ому — 10 км. Тобто, як бачимо, прогрес просто вражаючий.

Якщо вимірювати роботи в реалізованих коштах, то Тернопілля на ремонти доріг отримало цьогоріч близько 300 млн. грн. Ще рік тому ніхто навіть мріяти не міг про такі кошти, і це дозволило нам у 2016-ому здійснити капітальні та ямкові роботи у справді рекордних обсягах.

— Які ділянки автошляхів вдалося відремонтувати?

— Виділю лише основні напрямки. Отож, ми виконали ремонт 10-кілометрової ділянки на в’їзді до Тернополя з боку Дубна і Кременця та 6-кілометрової ділянки дороги Броди — Тернопіль. Відремонтували 5-кілометрову ділянку дороги Львів — Тернопіль, об’їзну Козови, а також дві ділянки поблизу Копичинців, важливу дорогу Збараж — Підволочиськ та 3-кілометровий відтинок дороги в напрямку на Київ через Ланівці.

— Рік, що минає, був особливий реалізацією реформи децентралізації і співпрацею автодорожників з новоствореними територіальними громадами…

— Приклад такої співпраці з дорожниками продемонструвала Байковецька громада. Завдяки спільній роботі ми фактично цілковито відремонтували дорогу до Ігровиці та Дубівців. Загальна вартість робіт склала 10 млн. грн., причому понад 6 млн. грн. виділила Байковецька громада, а ще ми понад 3 млн. грн. роботи дофінансували з Держбюджету України. На умовах аналогічного співфінансування також виконували роботи у Шумському та Підволочиському районах.

Нині вже маємо звернення керівників кількох громад щодо співпраці в 2017 р., чекаємо, що кошти на ці роботи також закладуть до Держбюджету. Безумовно, пріоритет у ремонті місцевих доріг надаватимуть саме цим громадам.

— Під час нещодавнього візиту до Тернопільської області президент Петро Порошенко пообіцяв, що наступного року на дороги області виділять близько півмільярда гривень. Проанонсуйте куди саме заплановано витратити ці кошти.

— Очікуємо, що кошти виділять найперше на наші стратегічні напрямки. Цьогоріч Служба автодоріг презентувала транспортний проект розвитку області. Маємо на увазі пріоритетні автошляхи: Тернопіль — Кременець, Львів — Тернопіль та дорога на Івано-Франківськ.

Чого хочемо досягти? Найперше, щоб туристи, які їдуть відпочивати на Буковель, не робили зайвий “гак” через Львів, а заїхали через Дубно до нас: спочатку, наприклад, до Почаївської лаври, Зарваниці, а вже потім вирушали до Карпат. Обидві святині, як-то кажуть, по дорозі, а економія шляху порівняно з маршрутом, який пропонує Львівська область, — близько 67 кілометрів. Тому для нас дуже важливо реалізувати цей проект.

Інший стратегічний напрямок для нас — через Вінницьку, Хмельницьку області, потім Тернопільщину і до кордону з Європейським Союзом. Це найкоротший шлях до Європи з південних портів, причому економія шляху — близько 697 км.

Ця мапа розвитку автошляхів уже попередньо узгоджена “Укравтодором”, і, гадаємо, що наступного року в області вже не буде локальних ремонтів доріг, а кошти будуть закумульовані для вирішення стратегічних завдань.

— А чи вдалося завершити ремонт дороги Тернопіль — Львів, кошти на який надійшли вже пізньої осені?

—  Так, на жаль, кошти на цей ремонт надійшли наприкінці жовтня, але нам все одно вдалося відремонтувати 5-кілометрову ділянку. Роботи ускладнювалися поганими погодними умовами, довелося “лапати” по одному-два дні без дощу, потім був усім відомий снігопад, тому не все вдалося виконати, як планували. Та, сподіваюся, як я вже сказав, що дорога Львів — Тернопіль буде серед пріоритетних і на наступний рік, отож ми всі роботи завершимо.

— А загалом як оцінюєте роботу Служби в 2016-ому році?

— Гадаю, що з поставленими завданнями Служба впоралася. З наших досягнень відзначу створення фахового проектного відділу, завдяки роботі якого ми вже зекономили близько мільйона гривень державних коштів, адже виконуємо проектні роботи самі і не замовляємо їх у комерційних структур. Причому відділ уже працює над залученням грантових коштів закордонних інституцій і, гадаю, невдовзі буде ставити перед собою значно ширші завдання.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Благають про допомогу власники земельних ділянок сільськогосподарського призначення, розташованих на території Бережівскої  та Сапанівської сільської ради Кременецького району Тернопільської області...


Рубрика: Опубліковано: о 15:10


Красі і молодості співачки Lama можна тільки позаздрити — в 41 рік Наталя Дзеньків на вигляд значно молодша за свій вік...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Днями інтернет-портал football24.ua взяв детальне інтерв’ю у нового старого тренера, фрагменти якого ми пропонуємо нині до вашої уваги...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


Триває також облаштування додаткового освітлення пішохідних переходів сигнальними ліхтарями в рамках проекту «Громадського бюджету 2017»...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:00


Ми живемо у час якогось божевільного парадоксу. Нині, коли все продається, а отже, має свою ціну, ціна начебто найдорожчої у світі речі – людського життя — впала до страхітливо низької позначки...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
21 Листопада
19 Листопада
18 Листопада
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео