Середа, 20 вересня 2017
• У Тернополі буде гаряча вода! • Обласну прокуратуру лихоманить! • Вражаючу книгу про війну на Донбасі Леся Орляк присвятила пам’яті загиблого сина • Школярі села Космирин страйкують із вимогою спорудження нової школи • Вбивцю продавчині із Теребовлянщини засудили на 15 років • У краєзнавчий музей — по чари минулого • Захотіли хлопці рибки… • Смертельна аварія поблизу Скалата • Борщівського цвіту — по всьому світу! • Дяк і колишній боксер Богдан Коропецький: «Є щось значиміше, ніж просто фізична краса жінки» • Мама чотирьох дітей власноруч побудувала дім • Чи буде без неї держава? • «Тернопільська медицина не гірша від закордонної» • Медики Лановецької районної лікарні врятували ногу Людмилі Йонзі після того, як кінцівку… відтяло мотокосаркою • Андрій Лучанко присвятив «Небо падає» Устиму Голоднюку • Тернополянин Володимир Кріса: той, хто творить місто… з паперу! • Слюсар-електрик КП «Тернопільелектротранс» Володимир Кінь: «Тролейбуси курсуватимуть за будь-якої погоди» • Юрій Левкович: «Ми – на порозі масштабного… мостопаду» • Комунальники роблять все можливе, щоб повернути гарячу воду в оселі тернополян • Тернопільська делегація взяла участь у XXVIІ Економічному форумі в Польщі
Богдан Юлик: «Наступного року нашим пріоритетом будуть стратегічні напрямки автошляхів області»

Автор: Опубліковано: 31 Грудня о 11:1370



Начальник Служби автомобільних доріг області підбив підсумки 2016-го року і розповів про плани на 2017-ий.


У 2016-ому році дорожники області здійснили справжній прорив в обсягу ремонту автошляхів Тернопілля. Виконані за рік роботи перевищують аналогічні показники попередньої п’ятирічки, однак у планах на 2017-ий ще вищі показники. Про це розмовляємо з начальником Служби автомобільних доріг Тернопільської області Богданом Юликом.

— Богдане Івановичу, 2016-ий на Тернопіллі став справді рекордним за протяжністю відремонтованих доріг…

— Насамперед наголошу, що у 2016-ому ми виконали обсяг робіт у кілька разів більший від попередніх. Так, наприклад, ми замінили верхній шар дорожнього покриття загальною протяжністю 88 км, тоді як у 2015-ому обсяг таких робіт складав лише 12 км, а в 2014-ому — 10 км. Тобто, як бачимо, прогрес просто вражаючий.

Якщо вимірювати роботи в реалізованих коштах, то Тернопілля на ремонти доріг отримало цьогоріч близько 300 млн. грн. Ще рік тому ніхто навіть мріяти не міг про такі кошти, і це дозволило нам у 2016-ому здійснити капітальні та ямкові роботи у справді рекордних обсягах.

— Які ділянки автошляхів вдалося відремонтувати?

— Виділю лише основні напрямки. Отож, ми виконали ремонт 10-кілометрової ділянки на в’їзді до Тернополя з боку Дубна і Кременця та 6-кілометрової ділянки дороги Броди — Тернопіль. Відремонтували 5-кілометрову ділянку дороги Львів — Тернопіль, об’їзну Козови, а також дві ділянки поблизу Копичинців, важливу дорогу Збараж — Підволочиськ та 3-кілометровий відтинок дороги в напрямку на Київ через Ланівці.

— Рік, що минає, був особливий реалізацією реформи децентралізації і співпрацею автодорожників з новоствореними територіальними громадами…

— Приклад такої співпраці з дорожниками продемонструвала Байковецька громада. Завдяки спільній роботі ми фактично цілковито відремонтували дорогу до Ігровиці та Дубівців. Загальна вартість робіт склала 10 млн. грн., причому понад 6 млн. грн. виділила Байковецька громада, а ще ми понад 3 млн. грн. роботи дофінансували з Держбюджету України. На умовах аналогічного співфінансування також виконували роботи у Шумському та Підволочиському районах.

Нині вже маємо звернення керівників кількох громад щодо співпраці в 2017 р., чекаємо, що кошти на ці роботи також закладуть до Держбюджету. Безумовно, пріоритет у ремонті місцевих доріг надаватимуть саме цим громадам.

— Під час нещодавнього візиту до Тернопільської області президент Петро Порошенко пообіцяв, що наступного року на дороги області виділять близько півмільярда гривень. Проанонсуйте куди саме заплановано витратити ці кошти.

— Очікуємо, що кошти виділять найперше на наші стратегічні напрямки. Цьогоріч Служба автодоріг презентувала транспортний проект розвитку області. Маємо на увазі пріоритетні автошляхи: Тернопіль — Кременець, Львів — Тернопіль та дорога на Івано-Франківськ.

Чого хочемо досягти? Найперше, щоб туристи, які їдуть відпочивати на Буковель, не робили зайвий “гак” через Львів, а заїхали через Дубно до нас: спочатку, наприклад, до Почаївської лаври, Зарваниці, а вже потім вирушали до Карпат. Обидві святині, як-то кажуть, по дорозі, а економія шляху порівняно з маршрутом, який пропонує Львівська область, — близько 67 кілометрів. Тому для нас дуже важливо реалізувати цей проект.

Інший стратегічний напрямок для нас — через Вінницьку, Хмельницьку області, потім Тернопільщину і до кордону з Європейським Союзом. Це найкоротший шлях до Європи з південних портів, причому економія шляху — близько 697 км.

Ця мапа розвитку автошляхів уже попередньо узгоджена “Укравтодором”, і, гадаємо, що наступного року в області вже не буде локальних ремонтів доріг, а кошти будуть закумульовані для вирішення стратегічних завдань.

— А чи вдалося завершити ремонт дороги Тернопіль — Львів, кошти на який надійшли вже пізньої осені?

—  Так, на жаль, кошти на цей ремонт надійшли наприкінці жовтня, але нам все одно вдалося відремонтувати 5-кілометрову ділянку. Роботи ускладнювалися поганими погодними умовами, довелося “лапати” по одному-два дні без дощу, потім був усім відомий снігопад, тому не все вдалося виконати, як планували. Та, сподіваюся, як я вже сказав, що дорога Львів — Тернопіль буде серед пріоритетних і на наступний рік, отож ми всі роботи завершимо.

— А загалом як оцінюєте роботу Служби в 2016-ому році?

— Гадаю, що з поставленими завданнями Служба впоралася. З наших досягнень відзначу створення фахового проектного відділу, завдяки роботі якого ми вже зекономили близько мільйона гривень державних коштів, адже виконуємо проектні роботи самі і не замовляємо їх у комерційних структур. Причому відділ уже працює над залученням грантових коштів закордонних інституцій і, гадаю, невдовзі буде ставити перед собою значно ширші завдання.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

У Тернополі відновлюється гаряче водопостачання. Такий результат зустрічі представників місцевого самоврядування з урядовцями у Києві, що відбулася 13 вересня цього року, з ініціативи Тернопільської міської ради...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


У вівторок, 19 вересня, до Тернопільської обласної прокуратури несподівано нагрянули перевіряючі. Близько обідньої пори тільки й розмов було у місті, що прокуратуру лихоманить...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


Свою книгу «Ти зробив усе, що зміг» Леся Орляк, матір загиблого Героя Олександра Орляка, молодшого сержанта, командира гармати протитанкового  батальйону окремої гірсько-піхотної 128-ої бригади, який загинув 6 лютого 2015 року у бою під Дебальцевим, присвятила світлій пам’яті сина та усіх полеглих захисників України...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


Школа має два невеличкі корпуси через дорогу один від одного. Восьмикласники цьогоріч взагалі навчаються у сільській конторі, що за півкілометра від школи, а торік їхнім «кабінетом» була шкільна їдальня...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00


Як відомо з матеріалів справи, за два місяці перед вбивством Іван С. вийшов із тюрми. У нього чимале кримінальне минуле. Розповідають, що його притягали до відповідальності за викрадення автомобіля, за побиття. Перед фатальним нападом на продавчиню у Теребовлі він спробував нажитися, пограбувавши крамницю в Чорткові...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 10:00



Теми дня
20 Вересня
17 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео