Чи не вперше за останнє десятиліття, окрім доріг державного значення, ремонтують і місцеві автошляхи. Для місцевого населення це багато означає, адже люди користуються цими дорогами щодня.
Як розповів начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик, коли обирали дороги для ремонту, зважали перш за все на потреби населення. Спілкувалися з представниками районів, місцевих громад, брали до уваги звернення громадян, адже люди на місцях краще знають, яку дорогу треба відремонтувати першочергово. Планову оцінку стану доріг проводили також наші спеціалісти”.
Дорожні роботи тривають і надалі. Щоденно шляховики працюють на 10-15 дорогах як місцевого, так і державного значення — ліквідовують ямковість, колійність та інші деформації дорожнього покриття, проводять земляні роботи, планування узбіч, відновлюють дорожні знаки та розмітку.
Минулого тижня завершились масштабні ремонтні роботи на дорозі Збараж — Підволочиськ. Там відремонтовано поточним середнім ремонтом з повною заміною дорожнього покриття три кілометри автошляху та проведена поверхнева обробка. На міжнародній дорозі Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече в Чортківському районі завершено капітальний ремонт майже двох кілометрів автошляху за новою технологією холодної регенерації або ресайклінгу. Такий метод ремонту забезпечує не лише ідеально рівне дорожнє покриття, а й укріплює основу автошляху. З початку цього року на замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області методом холодного ресайклінгу вже відремонтовано шість ділянок на дорогах державного значення, а саме: Доманове — Ковель — Чернівці – Тереблече — в районі населених пунктів Шляхтинці та Копичинці; Стрий — Тернопіль — Кіровоград — Знам’янка — на обході смт. Козова; Івано-Франківськ — Бучач – Тернопіль — у районі сіл Дарахів, Струсів.
На майже 41-ому кілометрі доріг загального користування влаштовано поверхневу обробку, а саме: Івано-Франківськ — Бучач – Тернопіль – 4 км; Городище — Зарваниця — Бучач – 6,4 км; Зборів — Козова – 1,3 км; Львів — Тернопіль – 3,2 км; Доманове — Ковель — Чернівці – Тереблече – 6,1 км; Збараж — Підволочиськ – 6,1 км; Тернопіль — Ланівці – 1,8 км; Кременець — Біла Церква – 12 км.
“Поверхнева обробка покращує технічні характеристики і дозволяє подовжити терміни експлуатації автошляху, — запевняє Богдан Іванович. — Це також хороша гідроізоляція дорожнього покриття, плюс у зимовий період хороше зчеплення коліс автотранспорту з дорогою”. Дорожники обіцяють продовжувати роботи, допоки дозволятимуть погодні умови.
Джерело: НОВА Тернопільська газета