Субота, 20 липня 2019
• Голос Тернополя буде у Верховній Раді • До Верховної Ради мають шанс потрапити сім партій • З ким готовий об’єднатися Іван Ковалик у новій Верховній Раді? • Галина Янченко:«Якщо до Верховної Ради прийдуть нові люди — принципові й професійні, такі, які є в команді Володимира Зеленського, можна буде багато змінити в країні» • За сприяння Михайла Головка у Збаражі встановили пам’ятник Героям Небесної Сотні Устиму Голоднюку і Назарію Войтовичу • Зарваниця — з розмальованою зупинкою • Завдяки Леонідові Бицюрі у Тернополі прижилися кращі світові практики • «Можна ми приїдемо до вашої лікарні… повчитися?» • Степан Барна: «Ці вибори переломні для історії» • «Тільки співпраця молодих і досвідчених політиків може забезпечити розвиток нашої країни» • Ще три опитування підтверджують перемогу Івана Чайківського на виборах до парламенту • Фестиваль «Дзвони Лемківщини» – перший Міжнародний! • Проти місцевого самоврядування готують політичні репресії • Тернополянка вразила вчених NASA • «У «Громадянській позиції» – професіонали і патріоти України. Там немає олігархів, корупціонерів та Росії» • Борщівська вишиванка для кремлівського політв’язня • Жива легенда Тернопільського району — тепер у пам’яті • ГонЧАРУЮТЬ усі! • Маестро махнув… стільцем • Алла Стечишин: “Мені не потрібна слава, іду, щоб працювати для людей”
Де шукати продукти для новорічного столу

Опубліковано: 28 Грудня о 16:00 25


Торговельна мережа «АТБ» готова забезпечувати покупців повним асортиментом якісних та доступних товарів упродовж усіх святкових днів.


Старої звички закуповувати велетенську кількість продуктів перед зимовими святами, схоже, тернопільські родини позбуваються. Вона сформувалася у часи тотального дефіциту та шалених черг за товарами наприкінці грудня майже у всіх торгових точках. Сьогодні в нашому місті працюють маркети «АТБ», отже, можна не турбуватися через нестачу харчів, адже мережа готова забезпечувати продуктами навіть тих, хто дійшов до магазину мало не за кілька годин до Нового року або у Святвечір.
Виникає запитання, за рахунок чого ця компанія може гарантувати наявність усього асортименту впродовж цілого року? Це складне завдання: в магазинах мережі представлено понад 3500 найменувань товарів, включаючи 800 позицій власних торгових марок («De Luxe Foods & Goods Selected», «Своя лінія», «Розумний вибір», «Спецзамовлення “АТБ”»).
Річ у тім, що компанія не тільки уважно стежить за якістю і безпекою продукції, а й створила цілу систему, що дозволяє доставити товар у кожен куточок нашої країни максимально швидко з дотриманням встановленого графіка. Це дуже важливо, оскільки йдеться про забезпечення товарами 979 магазинів. Саме стільки торгових точок мережі в даний час працюють у 251 населеному пункті України. «Логістика «АТБ» — це не тільки транспорт і склади магазинів. Це дуже потужна, збалансована система, яка передбачає взаємодію з регіональними виробниками, наявність власних розподільчих центрів, велику кількість автомобілів, що обладнані необхідним температурним устаткуванням для дотримання температурного режиму, власні відділи якості тощо», — розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
За її словами, наразі компанія володіє однією з найбільших в Україні логістичних інфраструктур, до якої входять вісім мультитемпературних центрів класу А.
Такою літерою позначають провідні комплекси, що відповідають найвищим вимогам сучасної торгівлі як в Україні, так і поза її межами. Складська інфраструктура обслуговує всі магазини торговельної мережі «АТБ», цілодобово здійснюючи планування, організацію та облік руху товарних потоків на території Центральної, Східної, Північної та Південної України. Загальний товарообіг розподільчих центрів «АТБ» складає 6 тисяч тонн на добу.
Особливе значення в процесі, який гарантує покупцям широкий асортимент свіжих продуктів на полицях магазинів, має компанія «Транс Логістик». Вона є частиною корпорації і займається реалізацією завдань з транспортної логістики для торговельної мережі «АТБ». Про масштаби її роботи знає будь-який автолюбитель, який користується міжміськими трасами. У таких поїздках можна зустріти брендовані машини «АТБ» буквально через кожні кілька десятків кілометрів. «У «Транс Логістик» є п’ять повноцінних автоколон. Автопарк підприємства — це більш ніж 600 власних транспортних засобів, 60% яких — автомобілі марки MAN. Щомісяця вантажівки компанії проходять понад 5,2 мільйона (!) кілометрів», — пояснює Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет».
Так, цифри вражають: 6000 тонн товарів, понад 5 мільйонів кілометрів, близько тисячі торгових підприємств. Але всі вони тьмяніють, якщо порівняти їх з показником загальної кількості співробітників мережі — сьогодні це понад 50 тисяч осіб! Кількість всього населення міст Чортків і Кременець разом узятих! Це касири, охоронці і працівники торгового залу, а також водії, вантажники, керівники підрозділів, бухгалтери, контролери якості товарів, працівники розподільчих центрів тощо. Завдяки їхній роботі успішно працює і окремий магазин, і мережа загалом.
Система функціонує як годинник: постійно, без вихідних і перерв, без збоїв і помилок. Тож не дивно, що таку копітку працю цінують українці. Згідно зі статистикою, щодня в магазинах мережі купують продукти більш ніж 3,5 мільйона осіб. Загальний товарообіг «АТБ» тільки за десять місяців 2018 року склав 84,1 млрд. грн., а це перевищує тридцять цьогорічних міських бюджетів Тернополя.
Напередодні Нового року показник товарообігу істотно зросте. Гарні господині підуть саме до магазинів «АТБ», де щодня можна знайти і найпотрібніше, і делікатеси, і імпортні товари, і новорічні подарунки для близьких. Постійні клієнти цієї мережі давно забули про дефіцит та черги напередодні свят. Вони впевнені, що завжди зможуть купити потрібні їм продукти. Потужна логістична система працює, щоб задовольняти потреби кожного покупця. Тепер ніхто не скуповується заздалегідь.

Ліна Лобунська


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Три причини підтримати Максима Черкашина...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Компанією Research & Branding Group було проведено дослідження громадської думки мешканців України стосовно їхніх електоральних настроїв напередодні дострокових виборів до Верховної Ради України 21 липня 2019 р...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:01


Під час цієї виборчої кампанії мені доводилось відповідати на чимало важливих запитань виборців...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


Молода і професійна команда президента Володимира Зеленського дещо відсторонена від нинішньої виборчої лихоманки, адже посилено працює...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:26


Наш обов'язок і наше завдання — продовжити справу Героїв. Найбільшим для них пам'ятником буде успішна Україна, українська Україна — без московських попів, без «русского міра»...


Рубрика: Опубліковано: о 14:00



Теми дня
19 Липня
18 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео