Неділя, 25 лютого 2018
• Як тернопільська «Коза-Дереза» по світу ходила: в Америці була, Європу підкорила! • До посту готові! • На Львівщині побралася найстарша пара в Україні • З першого березня вартість гарячої води щомісяця перераховуватимуть • Тернопільські студенти вербували жінок у рабство • Антін Мухарський покинув Україну через аліменти • Хто-хто на «Євробачення»? • Тернопільський «Акорд» «Голосу країни»! • 6 років за ґратами: оголошено вирок екс-заступнику прокурора Кременецького району Юрію Ковалику • Поліція шукає свідків нападу на екс-депутата Тернопільської міськради Ігоря Турського • Мар’яна Полянська: «Я не ображала євреїв, а тільки написала про реалії…» • Тернопільських суддів «профільтрували» • Загибель Андрія Беркити підняла усю Озерну • Сергій Надал: «Патріарх Йосиф Сліпий вчив нас, що національна символіка, історія, мова, культура — це те, що єднає націю» • З Україною і Богом у серці — до 100! • Пристрасті вщухли: транспортна реформа в Тернополі триває! • Степан Барна: «Акція «Благословенне Тернопілля» — це добрий майданчик для комунікації з бізнесом та інвесторами» • Кому – війна, а кому – «мать родна» • Сергій Надал: «Герої Небесної Сотні віддали своє життя, щоб ми жили і збудували нову Україну» • Олександр Абраменко — герой-рятівник
Депутати підтримали «транспортну революцію» мера Тернополя

Опубліковано: 8 Лютого о 12:00 27



Повністю реформувати транспортну галузь міста, де відправною точкою є комфорт його мешканців, вирішила мерія Тернополя і від намірів уже перейшла до дій. На останній сесії депутати підтримали ініціативи міського голови та погодили закупівлю майже півсотні автобусів єврозразка, крім того, вуличне освітлення переводять на сучасні енергоощадні LED-ліхтарі.


Єдина муніципальна транспортна компанія — альтернатива маршруткам

Ера надання транспортних послуг за «африканським» принципом в Тернополі завершилася. Приватним перевізникам та горе-водіям, які багато років вважали себе великими цабе — «доїли» бюджет, порушували графік руху та хамили пасажирам — більше робити цього не дозволять. Навіть їх імпровізований страйк з вимогою підвищити вартість проїзду до 6 грн. з тріском провалився, бо керівництво міста зайняло жорстку позицію з відстоювання інтересів тернополян.

Міська влада дала відсіч таким маніпуляціям і рішуче заявила про розірвання угод з перевізниками, котрі не дотримуються зобов’язань перед громадою. У результаті вже за кілька днів вони ж самі «прийшли з мировою»: пообіцяли сумлінне дотримання графіка, припинення саботажу електронної оплати за проїзд як за «Картою тернополянина» й е-проїзним, так і за готівку — тільки через валідатор. До речі, в соцмережах тернополяни діляться, що водії стали частіше видавати квитки з валідатора, а на маршрутах таки працюють контролери. Крім того, мерія  домоглася і зняття обмежень на проїзд пільговиків у маршрутках Тернополя. Від 1 лютого з 10 год. ранку абсолютно усі пільгові категорії за наявності «Карти тернополянина»  можуть їхати безкоштовно незалежно від кількості таких осіб у салоні. При цьому учасникам бойових дій для безкоштовного проїзду достатньо пред’явити тільки посвідчення УБД.

Деякою мірою маршрутники перехитрували самих себе: в день їх «страйку» тернополяни змогли оцінити переваги вільного від маршруток міста. У соцмережах активно обговорювали, що місто цілком може обійтись і тролейбусами.

Тож, враховуючи думку містян, на сесії міської ради, що відбулася 2 лютого, депутати підтримали ініціативу мера Тернополя Сергія Надала і дозволили КП «Тернопільелектротранс» укласти угоду лізингу для придбання низькополих автобусів з Європи. При цьому йде мова, що по можливості закуплять і електротранспорт, який є більш екологічно чистим. Окрім грошей з міського бюджету, мерія веде перемовини з банками щодо кредитної лінії для придбання транспортних одиниць, які будуть більш зручними для тернополян.

«На сесії міської ради на укладення угод лізингу виділено 15 млн. гривень. Ми також ведемо активні перемовини з банком щодо отримання кредиту для придбання автобусів. Плануємо придбати близько 40 низькополих або напівнизькополих автобусів, які розраховані на 80-100 місць, у Європі. Певну кількість автобусів плануємо закупити у першому півріччі цього року. Якщо нам вдасться знайти усю кількість необхідного транспорту, то закупимо його ще до кінця 2018-го», — повідомив Сергій Надал.

Таким чином тернопільські маршрутки фактично «доживають» свій останній рік. Мерія остаточно взяла курс на створення єдиного транспортного комунального підприємства, яке буде у власності громади і яке контролюватиме сама громада. Це безумовно історичне рішення для нашого міста.

Перехід до європейської моделі роботи громадського транспорту у Тернополі здійснюють комплексно

Окрім наведення порядку з самим транспортом, міська влада Тернополя вважає за необхідне подбати і про безпеку пішоходів. Керівництво міста реагує на звернення тернополян, серед яких трапляються нарікання на погане освітлення вулиць, а зокрема і пішохідних переходів. Тепер нічне місто стане більш безпечним, бо усі вуличні ліхтарі, що працюють на старих ртутних лампах, переведуть на світлодіод.

За словами мера Сергія Надала, це також значна економія для бюджету, адже сучасні LED-ліхтарі більш енергоощадні порівняно зі звичайними лампами та мають кращу інтенсивність й світловіддачу. Завдяки економії на електроенергії та обслуговуванні нововведення окупиться приблизно за три роки.

На уже згаданій сесії 2 лютого депутати підтримали також цю ініціативу міського голови. На ухвалення позитивного рішення вплинула його соціальна складова, адже в результаті переведення вуличного освітлення на світлодіод покращиться сама його якість, а це дуже важливо для безпеки як пішоходів, так і пасажирів та водіїв.

«Цьогоріч ми плануємо закупити засоби для освітлення в кількості майже двох тисяч штук для того, щоб замінити старі лампи також  у дворах, провулках тощо. Попередньо хочемо упродовж 2018 року повністю відмовитися від старих ртутних ламп і перейти на світлодіодне освітлення вулиць. Рішення про залучення кредитних ресурсів отримало схвалення депутатським корпусом, а відтак КП «Тернопільміськсвітло» отримало дозвіл на реалізацію цього масштабного проекту», — зазначив Сергій Надал.

Отже, не піддавшись на провокації та давши відсіч маніпуляціям, дослухаючись до побажань тернополян, мерія продовжує рухатися в ногу із часом, використовуючи в інфраструктурі міста інноваційні розробки й таким чином перетворює Тернопіль на місто європейського зразка.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Тернопільська етномайстерня «Коза-Дереза»  —  місце, де казка втілюється у життя, додаючи йому тепла, колориту та барв...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 19:00


Три нові ідеї до пісного столу...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Їй – 69 років. Йому – 80. Місяць тому найстарші молодята в Україні побрались у Бориславі, що на Львівщині. Микола Панас і Любомира Кравецька кажуть, що своїм вчинком хочуть подати старшим людям приклад: не варто соромитись віку, коли є любов і розуміння...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


Споживачі послуг з централізованого постачання гарячої води будуть самостійно вибирати виконавця та оплачувати послуги, пов’язані з періодичною повіркою вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) гарячої води...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:00


Керівник відділу Олександр Буняк каже, що вони почали документувати діяльність цих «роботодавців» ще з жовтня минулого року...


Рубрика: , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
24 Лютого
23 Лютого
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео