П’ятниця, 24 січня 2020
• Підприємцю Ігорю Скрипці підкинули… похоронний вінок • Тернополянам лише дещиці не вистачило до нагород Юнацької Олімпіади • Той, хто створив «Ниву» • Віталій Гринів: «Настав час демонструвати високі результати» • «Кожна вдала операція – перемога усього відділення» • Де шукати… сніг? • Які зміни в 2020-ому чекають українських заробітчан? • Світлана Пушкар: «Чому закрили справу про загибель мого чоловіка?» • Сергій Надал: «Акт Злуки показав усьому світові – українці це державна нація» • Герої вистояли, не витримав бетон… • «Кінець епохи бідності»: тільки для кого?! • 20 облич’2019: Наталя Присіч • Заливне з індички від Євгена Клопотенка • У 42 роки – 20 дітей! • Бунт у королівстві? • Новітня практика інвестиційних угод, впроваджена у Тернополі, є прикладом для багатьох українських міст • Помер найменший чоловік у світі • 20 облич’2019: Віталій Гринів • Новий парк за проєктом молодих тернопільських архітекторів таки буде! • Юліанна Туницька посіла п’яте місце на ІІІ зимових Юнацьких Олімпійських іграх
Депутати підтримали «транспортну революцію» мера Тернополя

Опубліковано: 8 Лютого о 12:00 36


Повністю реформувати транспортну галузь міста, де відправною точкою є комфорт його мешканців, вирішила мерія Тернополя і від намірів уже перейшла до дій. На останній сесії депутати підтримали ініціативи міського голови та погодили закупівлю майже півсотні автобусів єврозразка, крім того, вуличне освітлення переводять на сучасні енергоощадні LED-ліхтарі.


Єдина муніципальна транспортна компанія — альтернатива маршруткам

Ера надання транспортних послуг за «африканським» принципом в Тернополі завершилася. Приватним перевізникам та горе-водіям, які багато років вважали себе великими цабе — «доїли» бюджет, порушували графік руху та хамили пасажирам — більше робити цього не дозволять. Навіть їх імпровізований страйк з вимогою підвищити вартість проїзду до 6 грн. з тріском провалився, бо керівництво міста зайняло жорстку позицію з відстоювання інтересів тернополян.

Міська влада дала відсіч таким маніпуляціям і рішуче заявила про розірвання угод з перевізниками, котрі не дотримуються зобов’язань перед громадою. У результаті вже за кілька днів вони ж самі «прийшли з мировою»: пообіцяли сумлінне дотримання графіка, припинення саботажу електронної оплати за проїзд як за «Картою тернополянина» й е-проїзним, так і за готівку — тільки через валідатор. До речі, в соцмережах тернополяни діляться, що водії стали частіше видавати квитки з валідатора, а на маршрутах таки працюють контролери. Крім того, мерія  домоглася і зняття обмежень на проїзд пільговиків у маршрутках Тернополя. Від 1 лютого з 10 год. ранку абсолютно усі пільгові категорії за наявності «Карти тернополянина»  можуть їхати безкоштовно незалежно від кількості таких осіб у салоні. При цьому учасникам бойових дій для безкоштовного проїзду достатньо пред’явити тільки посвідчення УБД.

Деякою мірою маршрутники перехитрували самих себе: в день їх «страйку» тернополяни змогли оцінити переваги вільного від маршруток міста. У соцмережах активно обговорювали, що місто цілком може обійтись і тролейбусами.

Тож, враховуючи думку містян, на сесії міської ради, що відбулася 2 лютого, депутати підтримали ініціативу мера Тернополя Сергія Надала і дозволили КП «Тернопільелектротранс» укласти угоду лізингу для придбання низькополих автобусів з Європи. При цьому йде мова, що по можливості закуплять і електротранспорт, який є більш екологічно чистим. Окрім грошей з міського бюджету, мерія веде перемовини з банками щодо кредитної лінії для придбання транспортних одиниць, які будуть більш зручними для тернополян.

«На сесії міської ради на укладення угод лізингу виділено 15 млн. гривень. Ми також ведемо активні перемовини з банком щодо отримання кредиту для придбання автобусів. Плануємо придбати близько 40 низькополих або напівнизькополих автобусів, які розраховані на 80-100 місць, у Європі. Певну кількість автобусів плануємо закупити у першому півріччі цього року. Якщо нам вдасться знайти усю кількість необхідного транспорту, то закупимо його ще до кінця 2018-го», — повідомив Сергій Надал.

Таким чином тернопільські маршрутки фактично «доживають» свій останній рік. Мерія остаточно взяла курс на створення єдиного транспортного комунального підприємства, яке буде у власності громади і яке контролюватиме сама громада. Це безумовно історичне рішення для нашого міста.

Перехід до європейської моделі роботи громадського транспорту у Тернополі здійснюють комплексно

Окрім наведення порядку з самим транспортом, міська влада Тернополя вважає за необхідне подбати і про безпеку пішоходів. Керівництво міста реагує на звернення тернополян, серед яких трапляються нарікання на погане освітлення вулиць, а зокрема і пішохідних переходів. Тепер нічне місто стане більш безпечним, бо усі вуличні ліхтарі, що працюють на старих ртутних лампах, переведуть на світлодіод.

За словами мера Сергія Надала, це також значна економія для бюджету, адже сучасні LED-ліхтарі більш енергоощадні порівняно зі звичайними лампами та мають кращу інтенсивність й світловіддачу. Завдяки економії на електроенергії та обслуговуванні нововведення окупиться приблизно за три роки.

На уже згаданій сесії 2 лютого депутати підтримали також цю ініціативу міського голови. На ухвалення позитивного рішення вплинула його соціальна складова, адже в результаті переведення вуличного освітлення на світлодіод покращиться сама його якість, а це дуже важливо для безпеки як пішоходів, так і пасажирів та водіїв.

«Цьогоріч ми плануємо закупити засоби для освітлення в кількості майже двох тисяч штук для того, щоб замінити старі лампи також  у дворах, провулках тощо. Попередньо хочемо упродовж 2018 року повністю відмовитися від старих ртутних ламп і перейти на світлодіодне освітлення вулиць. Рішення про залучення кредитних ресурсів отримало схвалення депутатським корпусом, а відтак КП «Тернопільміськсвітло» отримало дозвіл на реалізацію цього масштабного проекту», — зазначив Сергій Надал.

Отже, не піддавшись на провокації та давши відсіч маніпуляціям, дослухаючись до побажань тернополян, мерія продовжує рухатися в ногу із часом, використовуючи в інфраструктурі міста інноваційні розробки й таким чином перетворює Тернопіль на місто європейського зразка.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , , ,

Нещодавно опубліковане

Ігоря Скрипку із села Нагір’янка Чортківського району добре знають у середовищі шоу-бізнесу далеко за межами нашої області...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Санкарка Юліанна Туницька і біатлоніст Віталій Мандзин — у п’ятірках ІІІ Юнацьких Олімпійських ігор...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


20 січня засновнику тернопільської «Ниви» Івану Потупі виповнилося б 88 років...


Рубрика: , , Опубліковано: о 15:00


Перспективний тернопільський велосипедист готується до чемпіонату світу з велотреку...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


Фахівці ортопедо-травматологічного відділення Тернопільської університетської лікарні повертають до повноцінного життя після найскладніших травм...


Рубрика: Опубліковано: о 13:00



Теми дня
23 Січня
22 Січня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео