Четвер, 28 березня 2024
• У Чорткові вперше зробили складну операцію на серці • Залозецький став повернули у власність громади • Ремонтують аварійний міст на під’їзді до Тернополя з боку Бродів • “Закрити очі” за 100 доларів: водій пропонував хабар поліцейським • Смертельна аварія у Кам’янках: водій “Skoda Octavia” загинув на місці • Впав із чотириметрової висоти: смерть на будівництві біля Тернополя • Валерій Бачинський – новий директор Тернопільської обласної універсальної наукової бібліотеки • Перископи та антени до рацій роблять у Бережанах • Професор із Тернопільщини донатить на виготовлення дронів • Уламки російської ракети впали на подвір’я на Тернопільщині • Вчителі англійської мови з Тернополя здобуватимуть досвід у Канаді • “Кохання наповнює життя змістом”. У Тернополі одружився військовослужбовець • Поліг біля Бахмута. На щиті повертається захисник із Тернопільщини • Втратила 150 тисяч гривень: жінка з Чортківщини повірила шахраям • Через важке поранення у госпіталі помер захисник із Мельнице-Подільської громади • Депутат Тернопільської обласної ради вимагав “відкати” від… поранених воїнів ЗСУ • Писанкарство в час війни. У Гусятині провели майстер-клас для переселенців • Нетверезий злодій крав велосипед і зламав ногу • Стрім із… лелечого гнізда • Віртуальна подруга шантажувала інтимними фотографіями
До рекорду – зі швидкістю 301 км/год.!

Автор: Опубліковано: 23 Вересня о 8:30 145

Такого ще не бачив ніхто ні в Україні, ні в усьому світі! Британець Алек Філліпс разом із тернополянкою Олею Фатюк встановили світовий рекорд .

11 вересня на трасі поблизу Чернігова британець Алек Філліпс (чоловік уже понад 15 років живе в Україні) та його напарниця, тернополянка Ольга Фатюк, встановили національний та світовий рекорди швидкості їзди на мотоциклі з пасажиром – 301,2 км/год.! Попри те, що кожен день у щасливої рекордсменки нині розписаний буквально по хвилинах – зустрічі та інтерв’ю, наша землячка, уродженка Підгаєцького району Оля Фатюк, знайшла час, аби розповісти «НОВІЙ…» про свою дорогу до рекорду…

Любов до мотоциклів – з дитинства
– Люблю швидкість! – зізнається Оля. – І ще з дитинства обожнюю мотоцикли. Мій брат мав мотоцикл, і я завжди рвалася усюди їздити разом із ним… З Александром Філліпсом, або, як ми його звемо, Алеком, я познайомилася більше трьох років тому. Не могли не розговоритися на тему нашого спільного захоплення – їзди на мотоциклі, і ось усі ці три роки ми разом ішли до нашого спільного рекорду – «Максимальна швидкість руху мотоцикла з пасажиром». Алек Філліпс — один із основоположників рекордів швидкості на мотоциклі у світі. З мотоциклами він пов’язав своє життя ще більше трьох десятків років тому. Він із Лондона, і коли у 2005-ому благодійні організації Великобританії передали Україні вантаж гуманітарної допомоги, одним із водіїв доставки був саме Алек. У Чернігові він зустрів Ларису, вони одружилися і він залишився жити тут. Дружина підтримує Алекове захоплення мотоспортом, але оскільки зараз виховує їхню маленьку донечку, не може скласти йому компанію в їзді на мотоциклі…

Заїзд присвятили пам’яті Ореста Квача
— Коли Алек запропонував мені стати, так би мовити, співучасницею рекорду, я погодилася відразу – хоча, зізнаюся чесно, на той момент ще не до кінця усвідомлювала, яка це величезна праця і відповідальність. Нашим першим спільним досягненням було встановлення рекорду швидкості руху мотоцикла з пасажиром на п’ятикілометровій трасі між селами Дзвиняч та Бедриківці Заліщицького району, — каже Оля. — 6 вересня 2018 року Алек разом зі мною на мотоциклі розігнався до швидкості 293,5 км/год., яку було офіційно підтверджено Національним реєстром рекордів України. Це вже був дуже потужний результат, але ми націлилися на світовий рекорд! Наша «дорога до рекорду» зайняла три роки, і ми таки це зробили! Цьогоріч 11 вересня на трасі поблизу Чернігова Алек Філліпс за кермом мотоцикла та я як пасажирка встановили національний і світовий рекорди швидкості на мотоциклі з пасажиром – 301,2 км/год. на дистанції 1,6 км (асфальтоване покриття)! На тренувальному заїзді швидкість була ще більша – стрілка спідометра мотоцикла сягнула вражаючих 304,2 км/год.! Після такого вже і в космос не страшно… (Сміється, – авт.) Заїзди ми присвятили пам’яті Ореста Квача – воїна-добровольця із Заліщиків, який загинув улітку 2014 року.
До пасажирки мотоцикла у таких заїздах є певні вимоги: аби не була занадто високою і без зайвої ваги, бо ж це все впливає на швидкість транспортного засобу. Я мала стимул триматися у формі! (Сміється, – авт.) Зізнаюся чесно, у день заїзду взагалі не могла нічого їсти, так хвилювалася! Я щаслива, що на наш заїзд приїхали дві мої сестри, мене це дуже надихнуло! Мама, коли тільки дізналася про наші намагання встановити рекорд, спершу хвилювалася, але я пояснила їй, що усе безпечно, і нині вона мене підтримує – молилася, аби все відбулося якнайкраще, і мамина молитва мені дуже допомогла! Я ж, поїздивши стільки часу на мотоциклі у ролі пасажирки, зрозуміла, що хочу й сама за кермо і нині освоюю мотоспорт – у ньому є багато різних нюансів, але все приходить із досвідом. Усе тільки починається!

«Разом покажемо світові українські здібності і талант»
«Це була наша спільна подорож, наша дорога до рекорду, – написав пост вдячності у соцмережах сам Алек Філліпс. – На це пішло три роки наполегливої роботи, обміну ідеями, вивчення, тестування, розширення кордонів можливостей наших мотоциклів і наших тіл. Обраний нами шлях був непростим, але завдяки спільній роботі та спільній думці ми досягли успіху! Чому ми це робимо? У цьому виді спорту, на жаль, немає призових фондів чи грошових винагород для створення національних рекордів України чи світових рекордів. Ми робимо це, щоб збільшити наші можливості, заявити про країну на світовому рівні, вийти на нові рівні досягнень, дати змогу досягти іншим українцям результатів, показавши на власному прикладі, що це можливо, come on! Особисто для мене наші досягнення – це не кінець подорожі, а координаційний центр. Я хотів би спробувати використати наш успіх як фундамент для розвитку українського мотоспорту, щоб усі українці мали однакові можливості для розкриття свого повного потенціалу. Якщо ми продовжимо використовувати наші колективні таланти та командний дух, я впевнений, що ми зможемо це зробити. Разом ми покажемо світові українські здібності та талант!»

Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

У Чортківській центральній міській лікарні 69-річному пацієнту із Горішньої Вигнанки успішно імплантували в серце трикамерний кардіовертер-дефібрилятор...

Опубліковано: о 22:03

Прокурори Бережанської окружної прокуратури забезпечили виконання рішення суду щодо повернення у комунальну власність земельної ділянки та водного об’єкта вартістю 15 мільярдів гривень в межах гідрологічного заказника місцевого значення, що входить до складу території об’єктів смарагдової мережі Європи «Seretskyi»...

Рубрика: , Опубліковано: о 21:59

Служба відновлення проводить капітальний ремонт аварійного мосту між селами Плотича та Івачів-Долішній Тернопільського району...

Рубрика: , Опубліковано: о 10:56

100 доларів і 500 гривень пропонував працівникам поліції мешканець Тернопільського району, якого зупинили на дорозі...

Рубрика: , Опубліковано: о 9:52

Причини чотирьох аварій, які трапилися на дорогах Тернополя та області, встановлюють слідчі...