Ця сучасна техніка виробництва Республіки Білорусь була закуплена на кошти Тернопільської міської ради і буде використовуватись у КП «Тернопільелектротранс» на умовах лізингу.
Придбані автобуси відповідають стандартам Євро-5 і оснащені екологічно безпечними двигунами внутрішнього згоряння «Mercedes-Benz». Автобуси низькопідлогові, зручні для перевезення дитячих візочків, пристосовані для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями. Всі стандарти безпеки, що діють в Україні і ЄС, дотримані на високому рівні.
Автобуси «МАЗ-206» маневрені, довжиною 9 метрів, вміщують одночасно 70 пасажирів. Ця модель має низьку підлогу в передній частині, де розташований великий майданчик з місцем для інвалідного візка, а також пасажирські сидіння. Відразу за другими дверима рівень підлоги підвищується, і там розташовані по два ряди сидінь з кожного боку. У салоні зручно і сидіти, і стояти. Цей автобус спеціально розроблений для європейських міст середнього розміру.
«МАЗ-206» виготовляє «Мінський автомобільний завод» (МАЗ), який з 1997 року співпрацює з німецьким концерном «MAN». Складові вузли й запчастини вироблені в Німеччині та частково у США. Ці дані офіційно зафіксовані у листі імпортера. Виробник запчастин для двигуна — німецька компанія «Mercedes-Benz».
Як повідомив міський голова Тернополя Сергій Надал, 20 нових автобусів уже невдовзі виїдуть за визначеними маршрутами нової мережі громадського транспорту. Зокрема, частина працюватиме на маршруті №35, а інша частина — на новому маршруті №21. За словами мера, нові автобуси насамперед розподілені туди, куди не можуть дістатися тролейбуси і великогабаритні автобуси – це масив «Новий Світ», приміські села Кутківці і Пронятин.
Р.S. У цьому зв’язку в багатьох громадян виникає запитання, чому, мовляв, Тернопільська мерія закуповує автобуси у Білорусі, а не в свого вітчизняного виробника? Справа в тому, що сьогодні купити новий автобус на внутрішньому ринку дуже важко, а купити відразу багато автобусів – практично неможливо. Львівський автобусний завод припинив свою діяльність у 2014 році. Занепад підприємства почався після того, як його придбав бізнесмен, наближений до російського бізнесу. Колись відомий на весь СРСР завод давно не виробляє автобусів. Інший виробник — львівський завод “Електрон” — не може впоратись із замовленнями самого лише Львова. Тому на львівських вулицях сьогодні можна побачити втричі більше білоруських «МАЗів», аніж місцевих “Електронів”.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: автобуси