Субота, 25 травня 2019
• Сім майстрів і 184 години • Як Чортків сезон відкрив: блогерів зібрав, дефіле провів, на польовій кухні смаколики їв • Вкусив кліщ? Несіть його до лабораторії! • «Будапешт їм личить»! • Їсти, любити, фотографувати • Про Fair Play, «цікаві» матчі та… павуків у банці • Олександр Гринюк: «Мене засудили, бо хочуть змести з громадського життя» • Статки Зеленського: вілла в Італії, елітні автівки та скандальне житло на Грушевського • Нові правила техогляду: наклейка на скло • «Нива» здобула виїзну перемогу на п’ятій доданій хвилині • Олександр Зінченко показав свої трофеї • Чемпіонат області • На «вовчиць» і Винник їде! • Наші привітали Зе! • Голова ТОДА Степан Барна подав у відставку • Кульова блискавка влетіла в літню кухню… • «Поспішай творити добро!» Підкинуте щастя! • Почаїв у скорботі: не стало борця за українську церкву Тимофія Палія… • Президент ЗЕ: «Це тільки початок!» • «Не вам мене судити»
Дороги Тернопілля встеляють суперасфальтом ЩМА

Опубліковано: 21 Липня о 16:00 31


Уже не перший місяць триває ремонт дороги Тернопіль — Дубно (ділянка траси М-19 Доманове — Ковель — Чернівці-Тереблече), яка є пріоритетною в місцевих дорожників.


На замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області роботи здійснюються у Збаразькому районі.

Підрядна організація «ТехноБудЦентр» приступила до вкладання на ремонтованій ділянці шару щебнево-мастикового асфальтобетону. “НОВА…» поцікавилася в Службі автодоріг, що ж це за матеріал, і чому його почали застосовувати на Тернопільщині.

«Технологію щебнево-мастикового асфальту використовували в Україні лише на дорогах міжнародного значення і вона виправдовує себе. Це асфальт з підвищеним вмістом бітуму, який менше залежить від зміни температурних режимів, — пояснив начальник Служби автодоріг у Тернопільській області Богдан Юлик. — Це перший досвід укладання на Тернопільщині такого асфальтобетону. На відміну від звичайного асфальтобетону  щебнево-мастичний асфальтобетон має найвищу жорсткість. Ця структура виробляє передачу основної частини навантаження з поверхневого шару на нижчі шари за допомогою великих кам’яних частин матеріалу. Завдяки цій особливості застосування щебнево-мастичного асфальтобетону дає змогу зменшити деформації матеріалу покриття.»

Щебнево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА) був розроблений у другій половині 1960-х років у Німеччині й одержав назву «Splittmastixasphalt» (SМА). Застосування щебнево-мастичного асфальтобетону дає змогу дорожнім службам Німеччини успішно боротися з інтенсивним руйнуванням дорожнього покриття й утворенням колій через ріст інтенсивності та вантажонапруженості автомобільного руху. За роки свого використання суміші ЩМА продемонстрували прекрасні експлуатаційні якості. ЩМА відрізняється від звичайного асфальтобетону підвищеною температурою приготування суміші, за технологією укладання і ущільнення мало чим відрізняється від звичайного асфальтобетону. Для цього використовуються звичайні котки й асфальтоукладальники.

«На трасі Тернопіль — Дубно ми стелимо п’ятисантиметровий шар ЩМА. Це робить наші дороги стійкішими до інтенсивного руху транспорту, менш пластичними на спеці та міцнішими за будь-якої погоди», — додав Богдан Юлик.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Як для першої леді України створювали вбрання на інавгурацію...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Тендітні панянки у «середньовічних» сукнях, брутальні байкери у шкірі та вишукані моделі в оригінальному дизайнерському вбранні — уся ця «екзотична» публіка цими вихідними зібралася у Чорткові, аби відсвяткувати відкриття туристичного сезону...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


Упродовж трьох останніх років Тернопільщину «атакують» кліщі...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Картини Олесі Гудими експонуються у Будайській фортеці...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 15:00


«Смачні світлини» від тернопільських фуд-фотографів...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
24 Травня
23 Травня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео