Середа, 26 вересня 2018
• Герой чи дезертир? • Дні діалогу з владою. Чи почула влада громаду? • У Тернополі відбувся День Діалогу з владою • Вбивство Віталія Ващенка: розпочався повторний розгляд справи в Тернопільському міськрайонному суді • Пляцок «Горіхова кора» • Як Ляшко в ліс по гриби ходив… • Валерій Синельников: «Якщо я хочу, щоб мої діти були щасливі, то я сам повинен бути щасливою людиною» • «Опілля» сплатило понад 70 мільйонів податків до бюджету • Ігорю Ґереті виповнилося б 80 • Ірина Басалига: «Мама для мене — взірець» • Громада Тернополя має об’єднатися, щоб відбити газову атаку Києва • Степан Барна: «Перспективи економічного розвитку регіону залежать від якісних автошляхів» • Що необхідно знати страхувальникам про нову форму заяви-розрахунку? • Представники місцевого самоврядування з усієї України їдуть до Тернополя вчитися розбудовувати громадянське суспільство • Валентин Наливайченко: «Українська Генпрокуратура виконує замовлення російської ФСБ» • Міносвіти знищує систему груп продовженого дня і гуртків у школах • Тернопільська артбригада відзначила чотири роки з дня створення • Опального тернопільського олігарха вигнали з Аграрної партії після невдалого бунту • Політичні торги екс-регіонала, або «Майстер-клас» від Івана Чайківського • Чи очолив Балога виборчий штаб Гриценка?
Електронний квиток у Тернополі: до кінця березня завершаться усі перехідні періоди

Автор: Опубліковано: 16 Березня о 18:00 48


Тернопіль — одне із перших міст України, де перейшли на європейську практику надання транспортних послуг.


Розпочали із електронної оплати за проїзд, а тепер йдуть ще далі – закуповують додаткові одиниці транспорту, відкривають нові тролейбусні лінії, паралельно покращують стан доріг та переходять на більш енергоощадне освітлення вулиць.

Запровадження електронного квитка стало вимогою часу, аби готівка перестала осідати в кишенях перевізників, а почала працювати на користь міської громади. І допоки інші міста лише розробляють механізми, тестують устаткування та шукають, де взяти кредити, Тернопіль — уже на фініші повноцінного впровадження е-квитка та впевнено крокує далі у здійсненні масштабної транспортної реформи.

Мерія міста розсудливо й завчасно підійшла до впровадження електронної оплати за проїзд і в цьому процесі постійно зважувала на думку тернополян, враховувала їхні побажання. Тестувати е-квиток розпочали ще рік тому — спершу у тролейбусах. Виявивши та усунувши певні поблеми, систему запровадили і у маршрутках. Роз’яснювали, вчили, входили у ситуацію. Відтак станом на середину березня більшість пасажирів уже оформили «Карту тернополянина», оцінили її вигоди та навчилися нею користуватися. Так само, як і водії полишили спроби саботажу. Хтось із них взагалі звільнився, зрозумівши, що наживатися на інтересах громади більше не вдасться. У результаті на маршрутах залишилися ті, хто адаптувався і згоден працювати за новими, чесними правилами європейського зразка.

У мерії міста з розумінням підійшли до того, що тернополянам потрібен був час, аби зрозуміти суть транспортної реформи та банально виготовити «Карти тернополянина», що займає близько 20-25 робочих днів. Тому міська рада кілька разів запроваджувала певні перехідні періоди. Наразі закінчується останній із них, що стосується пільговиків. Розуміючи, що більшість пільгових категорій – це люди похилого віку, одинокі, особи з інвалідністю та інші вразливі верстви, в мерії дали їм можливість деякий час здійснювати проїзд паралельно — як за «Картою тернополянина», так і пред’являючи посвідчення відповідного зразка.

Починаючи з 1 березня, проїзд мав здійснюватися уже тільки за посвідкою «Карта тернополянина. Пільгова». Та, як повідомили у міськраді,  на виготовлення цієї карти подала документи понад 41 тисяча  тернополян. Станом на 1 березня близько 4 тисяч з них, хоч і подали документи на оформлення, отримати карту ще не встигли. Тому керівництво міста знову пішло назустріч людям і наразі проїзд пільговиків у громадському транспорті Тернополя здійснюється за тими ж правилами, що діяли до цього часу.

А тепер — увага! Починаючи з 19 березня ц. р., проїзд у громадському транспорті Тернополя буде здійснюватися тільки за наявності електронних квитків: «Карта тернопополянина», «Карта тернополянина. Пільгова», учнівська/студентська «Карта тернополянина», неперсоніфікований е-проїзний. При цьому вартість проїзду при оплаті соціальною картою чи е-проїзним буде дешевшою: у тролейбусах – 3 грн., у маршрутках – 4 грн. Можна заплатити і готівкою, але дорожче: по 4 грн. і 5 грн. відповідно. Водночас для зручності пасажирів вже є можливість оплати за проїзд і звичайними банківськими картками як у комунальному, так і в приватному транспорті.

Нагадаємо, що пільговикам, яким законодавством надано право пільгового (безоплатного) проїзду та які офіційно зареєстровані у м. Тернопіль, платити за виготовлення електронного квитка «Карта тернополянина. Пільгова» платити не потрібно – ці витрати взяла на себе міська рада Тернополя. Звертаємо також увагу, що мерія міста домоглася від приватних перевізників зняття обмежень на проїзд пільговиків: раніше в маршрутках безкоштовно могли їхати лише три пільговики, а тепер з 10:00 — без обмеження кількості на рейс.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

Через три роки після полону та звільнення зі ЗСУ Андрія Крупу оголосили в… розшук і підозрюють у дезертирстві...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:30


Серед учасників форуму - Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, голова Асоціації міст України, Київський міський голова Віталій Кличко, Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич...


Рубрика: Опубліковано: о 21:00


Здивувало, що адвокат підсудного просить вилучити із обвинувального акту опис травм, завданих Віталію Ващенку, пояснюючи це тим, що натуралізація викличе упереджене ставлення суду та громадськості до справи...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:05


Змішати пудинг і киплячий сироп та зварити крем, постійно помішуючи...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00



Теми дня
26 Вересня
25 Вересня
24 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео