Неділя, 25 серпня 2019
• Володимир Мариновський: «Якби Тарас Юрик у мене чесно виграв вибори голови федерації, то не було б жодних претензій, а вони вчинили рейдерське захоплення, отож, справедливість восторжествує» • Зірки – на Алеї, рекорди – в АртБуці! • Замах на Камінського? • У День Незалежності презентуватимуть “Книгу рекордів Тернополя” • Гарячий серпень: 30 років тому… • «Танцюю, як усі» • Чортків мотофестом шаленів • Наїхав на жінку і дітей… • У Тернополі сходи фонтану “Сльози Гронського” доповнюють новими атрибутами • Боровся за Україну, втратив життя на чужині… • То й що, що вже «за десять осінь»? Душа ще трохи в мандри просить… • Пішов із життя викладач ТНЕУ Олег Бакалюк • Коржики з медом і маком від Наталки Потурай • Свято…з вогником! • Де святкуватимуть День прапора і День Незалежності • Біда за бідою… • «Дій активно! Живи позитивно!» Коли життя — мед! • 43-річна Мілла Йовович стане мамою втретє • Моніка Левінскі розкаже свою правду про секс-скандал з Біллом Клінтоном • Три ідеї для легкого літнього обіду
Електронний квиток у Тернополі: до кінця березня завершаться усі перехідні періоди

Автор: Опубліковано: 16 Березня о 18:00 106


Тернопіль — одне із перших міст України, де перейшли на європейську практику надання транспортних послуг.


Розпочали із електронної оплати за проїзд, а тепер йдуть ще далі – закуповують додаткові одиниці транспорту, відкривають нові тролейбусні лінії, паралельно покращують стан доріг та переходять на більш енергоощадне освітлення вулиць.

Запровадження електронного квитка стало вимогою часу, аби готівка перестала осідати в кишенях перевізників, а почала працювати на користь міської громади. І допоки інші міста лише розробляють механізми, тестують устаткування та шукають, де взяти кредити, Тернопіль — уже на фініші повноцінного впровадження е-квитка та впевнено крокує далі у здійсненні масштабної транспортної реформи.

Мерія міста розсудливо й завчасно підійшла до впровадження електронної оплати за проїзд і в цьому процесі постійно зважувала на думку тернополян, враховувала їхні побажання. Тестувати е-квиток розпочали ще рік тому — спершу у тролейбусах. Виявивши та усунувши певні поблеми, систему запровадили і у маршрутках. Роз’яснювали, вчили, входили у ситуацію. Відтак станом на середину березня більшість пасажирів уже оформили «Карту тернополянина», оцінили її вигоди та навчилися нею користуватися. Так само, як і водії полишили спроби саботажу. Хтось із них взагалі звільнився, зрозумівши, що наживатися на інтересах громади більше не вдасться. У результаті на маршрутах залишилися ті, хто адаптувався і згоден працювати за новими, чесними правилами європейського зразка.

У мерії міста з розумінням підійшли до того, що тернополянам потрібен був час, аби зрозуміти суть транспортної реформи та банально виготовити «Карти тернополянина», що займає близько 20-25 робочих днів. Тому міська рада кілька разів запроваджувала певні перехідні періоди. Наразі закінчується останній із них, що стосується пільговиків. Розуміючи, що більшість пільгових категорій – це люди похилого віку, одинокі, особи з інвалідністю та інші вразливі верстви, в мерії дали їм можливість деякий час здійснювати проїзд паралельно — як за «Картою тернополянина», так і пред’являючи посвідчення відповідного зразка.

Починаючи з 1 березня, проїзд мав здійснюватися уже тільки за посвідкою «Карта тернополянина. Пільгова». Та, як повідомили у міськраді,  на виготовлення цієї карти подала документи понад 41 тисяча  тернополян. Станом на 1 березня близько 4 тисяч з них, хоч і подали документи на оформлення, отримати карту ще не встигли. Тому керівництво міста знову пішло назустріч людям і наразі проїзд пільговиків у громадському транспорті Тернополя здійснюється за тими ж правилами, що діяли до цього часу.

А тепер — увага! Починаючи з 19 березня ц. р., проїзд у громадському транспорті Тернополя буде здійснюватися тільки за наявності електронних квитків: «Карта тернопополянина», «Карта тернополянина. Пільгова», учнівська/студентська «Карта тернополянина», неперсоніфікований е-проїзний. При цьому вартість проїзду при оплаті соціальною картою чи е-проїзним буде дешевшою: у тролейбусах – 3 грн., у маршрутках – 4 грн. Можна заплатити і готівкою, але дорожче: по 4 грн. і 5 грн. відповідно. Водночас для зручності пасажирів вже є можливість оплати за проїзд і звичайними банківськими картками як у комунальному, так і в приватному транспорті.

Нагадаємо, що пільговикам, яким законодавством надано право пільгового (безоплатного) проїзду та які офіційно зареєстровані у м. Тернопіль, платити за виготовлення електронного квитка «Карта тернополянина. Пільгова» платити не потрібно – ці витрати взяла на себе міська рада Тернополя. Звертаємо також увагу, що мерія міста домоглася від приватних перевізників зняття обмежень на проїзд пільговиків: раніше в маршрутках безкоштовно могли їхати лише три пільговики, а тепер з 10:00 — без обмеження кількості на рейс.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Вівторок, 27 серпня, — день народження Івана Франка. Тернопіль креативно вшановуватиме Каменяра: про «Франкові сліди у Тернополі» у формі оригінального музично-поетичного дійства розкажуть хорова капела «Зоринка» та заслужений діяч мистецтв України, відомий письменник Олег Герман...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


На капоті автомобіля NISSAN QASHQAI здетонував саморобний пристрій...


Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


"Книгу рекордів Тернополя" вперше покажуть тернополянам і гостям файного міста. Презентація для делегацій з інших міст відбудеться 24 серпня об 11:30 в Українському домі "Перемога"...


Рубрика: Опубліковано: о 13:00


23 серпня на всеукраїнському рівні відзначаємо велике державне свято — День Державного Прапора України...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
23 Серпня
22 Серпня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео