Понеділок, 27 травня 2019
• Сім майстрів і 184 години • Як Чортків сезон відкрив: блогерів зібрав, дефіле провів, на польовій кухні смаколики їв • Вкусив кліщ? Несіть його до лабораторії! • «Будапешт їм личить»! • Їсти, любити, фотографувати • Про Fair Play, «цікаві» матчі та… павуків у банці • Олександр Гринюк: «Мене засудили, бо хочуть змести з громадського життя» • Статки Зеленського: вілла в Італії, елітні автівки та скандальне житло на Грушевського • Нові правила техогляду: наклейка на скло • «Нива» здобула виїзну перемогу на п’ятій доданій хвилині • Олександр Зінченко показав свої трофеї • Чемпіонат області • На «вовчиць» і Винник їде! • Наші привітали Зе! • Голова ТОДА Степан Барна подав у відставку • Кульова блискавка влетіла в літню кухню… • «Поспішай творити добро!» Підкинуте щастя! • Почаїв у скорботі: не стало борця за українську церкву Тимофія Палія… • Президент ЗЕ: «Це тільки початок!» • «Не вам мене судити»
Електронний квиток у Тернополі: до кінця березня завершаться усі перехідні періоди

Автор: Опубліковано: 16 Березня о 18:00 76


Тернопіль — одне із перших міст України, де перейшли на європейську практику надання транспортних послуг.


Розпочали із електронної оплати за проїзд, а тепер йдуть ще далі – закуповують додаткові одиниці транспорту, відкривають нові тролейбусні лінії, паралельно покращують стан доріг та переходять на більш енергоощадне освітлення вулиць.

Запровадження електронного квитка стало вимогою часу, аби готівка перестала осідати в кишенях перевізників, а почала працювати на користь міської громади. І допоки інші міста лише розробляють механізми, тестують устаткування та шукають, де взяти кредити, Тернопіль — уже на фініші повноцінного впровадження е-квитка та впевнено крокує далі у здійсненні масштабної транспортної реформи.

Мерія міста розсудливо й завчасно підійшла до впровадження електронної оплати за проїзд і в цьому процесі постійно зважувала на думку тернополян, враховувала їхні побажання. Тестувати е-квиток розпочали ще рік тому — спершу у тролейбусах. Виявивши та усунувши певні поблеми, систему запровадили і у маршрутках. Роз’яснювали, вчили, входили у ситуацію. Відтак станом на середину березня більшість пасажирів уже оформили «Карту тернополянина», оцінили її вигоди та навчилися нею користуватися. Так само, як і водії полишили спроби саботажу. Хтось із них взагалі звільнився, зрозумівши, що наживатися на інтересах громади більше не вдасться. У результаті на маршрутах залишилися ті, хто адаптувався і згоден працювати за новими, чесними правилами європейського зразка.

У мерії міста з розумінням підійшли до того, що тернополянам потрібен був час, аби зрозуміти суть транспортної реформи та банально виготовити «Карти тернополянина», що займає близько 20-25 робочих днів. Тому міська рада кілька разів запроваджувала певні перехідні періоди. Наразі закінчується останній із них, що стосується пільговиків. Розуміючи, що більшість пільгових категорій – це люди похилого віку, одинокі, особи з інвалідністю та інші вразливі верстви, в мерії дали їм можливість деякий час здійснювати проїзд паралельно — як за «Картою тернополянина», так і пред’являючи посвідчення відповідного зразка.

Починаючи з 1 березня, проїзд мав здійснюватися уже тільки за посвідкою «Карта тернополянина. Пільгова». Та, як повідомили у міськраді,  на виготовлення цієї карти подала документи понад 41 тисяча  тернополян. Станом на 1 березня близько 4 тисяч з них, хоч і подали документи на оформлення, отримати карту ще не встигли. Тому керівництво міста знову пішло назустріч людям і наразі проїзд пільговиків у громадському транспорті Тернополя здійснюється за тими ж правилами, що діяли до цього часу.

А тепер — увага! Починаючи з 19 березня ц. р., проїзд у громадському транспорті Тернополя буде здійснюватися тільки за наявності електронних квитків: «Карта тернопополянина», «Карта тернополянина. Пільгова», учнівська/студентська «Карта тернополянина», неперсоніфікований е-проїзний. При цьому вартість проїзду при оплаті соціальною картою чи е-проїзним буде дешевшою: у тролейбусах – 3 грн., у маршрутках – 4 грн. Можна заплатити і готівкою, але дорожче: по 4 грн. і 5 грн. відповідно. Водночас для зручності пасажирів вже є можливість оплати за проїзд і звичайними банківськими картками як у комунальному, так і в приватному транспорті.

Нагадаємо, що пільговикам, яким законодавством надано право пільгового (безоплатного) проїзду та які офіційно зареєстровані у м. Тернопіль, платити за виготовлення електронного квитка «Карта тернополянина. Пільгова» платити не потрібно – ці витрати взяла на себе міська рада Тернополя. Звертаємо також увагу, що мерія міста домоглася від приватних перевізників зняття обмежень на проїзд пільговиків: раніше в маршрутках безкоштовно могли їхати лише три пільговики, а тепер з 10:00 — без обмеження кількості на рейс.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Як для першої леді України створювали вбрання на інавгурацію...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Тендітні панянки у «середньовічних» сукнях, брутальні байкери у шкірі та вишукані моделі в оригінальному дизайнерському вбранні — уся ця «екзотична» публіка цими вихідними зібралася у Чорткові, аби відсвяткувати відкриття туристичного сезону...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


Упродовж трьох останніх років Тернопільщину «атакують» кліщі...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Картини Олесі Гудими експонуються у Будайській фортеці...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 15:00


«Смачні світлини» від тернопільських фуд-фотографів...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
24 Травня
23 Травня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео