П’ятниця, 22 березня 2019
• Доступний спорт — у кожну школу Тернопілля! • ТНЕУ згуртував молодь, народжену перемагати! • Микола Томенко: «Об’єднання навколо Анатолія Гриценка матиме позитивний результат» • Степан Барна: «Наша спільна стратегія — створити щонайменше чотири округи з утилізації сміття в області» • Заміна старих маршруток: мерія оновлює автобусний парк Тернополя • Лікарі Тернопільщини – за якісні зміни в медицині! • Віктор Овчарук: «Особливо перспективним напрямком для Тернопільщини є медичний туризм» • Тернопільська кондитерка започаткувала акцію «Торт у подарунок» • Нові правила для керівництва «Нафтогазу України» • У збірній України з біатлону — троє тернополян • Тернопільський плавець Сергій Лисобей – чемпіон України з плавання • Володимир Гройсман: «Індустріальні парки — це можливість інвестувати та заробляти» • Голову Бережанської сільської ради Віктора Михащука засудили за корупцію • Британки знайшли своє коріння біля Тернополя • Тернопільському біатлону – 45! • Чекав згоди на одруження… 43 роки! • Не стриглася жодного разу! Найдовше волосся — у 15-річної киянки • Ні трактора, ні грошей… • На Монастирищині збудують масштабний музей лемківської культури • Віталій Колошиць із Чорткова їде до Італії на Чемпіонат світу з піци
Електронний квиток у Тернополі: до кінця березня завершаться усі перехідні періоди

Автор: Опубліковано: 16 Березня о 18:00 63


Тернопіль — одне із перших міст України, де перейшли на європейську практику надання транспортних послуг.


Розпочали із електронної оплати за проїзд, а тепер йдуть ще далі – закуповують додаткові одиниці транспорту, відкривають нові тролейбусні лінії, паралельно покращують стан доріг та переходять на більш енергоощадне освітлення вулиць.

Запровадження електронного квитка стало вимогою часу, аби готівка перестала осідати в кишенях перевізників, а почала працювати на користь міської громади. І допоки інші міста лише розробляють механізми, тестують устаткування та шукають, де взяти кредити, Тернопіль — уже на фініші повноцінного впровадження е-квитка та впевнено крокує далі у здійсненні масштабної транспортної реформи.

Мерія міста розсудливо й завчасно підійшла до впровадження електронної оплати за проїзд і в цьому процесі постійно зважувала на думку тернополян, враховувала їхні побажання. Тестувати е-квиток розпочали ще рік тому — спершу у тролейбусах. Виявивши та усунувши певні поблеми, систему запровадили і у маршрутках. Роз’яснювали, вчили, входили у ситуацію. Відтак станом на середину березня більшість пасажирів уже оформили «Карту тернополянина», оцінили її вигоди та навчилися нею користуватися. Так само, як і водії полишили спроби саботажу. Хтось із них взагалі звільнився, зрозумівши, що наживатися на інтересах громади більше не вдасться. У результаті на маршрутах залишилися ті, хто адаптувався і згоден працювати за новими, чесними правилами європейського зразка.

У мерії міста з розумінням підійшли до того, що тернополянам потрібен був час, аби зрозуміти суть транспортної реформи та банально виготовити «Карти тернополянина», що займає близько 20-25 робочих днів. Тому міська рада кілька разів запроваджувала певні перехідні періоди. Наразі закінчується останній із них, що стосується пільговиків. Розуміючи, що більшість пільгових категорій – це люди похилого віку, одинокі, особи з інвалідністю та інші вразливі верстви, в мерії дали їм можливість деякий час здійснювати проїзд паралельно — як за «Картою тернополянина», так і пред’являючи посвідчення відповідного зразка.

Починаючи з 1 березня, проїзд мав здійснюватися уже тільки за посвідкою «Карта тернополянина. Пільгова». Та, як повідомили у міськраді,  на виготовлення цієї карти подала документи понад 41 тисяча  тернополян. Станом на 1 березня близько 4 тисяч з них, хоч і подали документи на оформлення, отримати карту ще не встигли. Тому керівництво міста знову пішло назустріч людям і наразі проїзд пільговиків у громадському транспорті Тернополя здійснюється за тими ж правилами, що діяли до цього часу.

А тепер — увага! Починаючи з 19 березня ц. р., проїзд у громадському транспорті Тернополя буде здійснюватися тільки за наявності електронних квитків: «Карта тернопополянина», «Карта тернополянина. Пільгова», учнівська/студентська «Карта тернополянина», неперсоніфікований е-проїзний. При цьому вартість проїзду при оплаті соціальною картою чи е-проїзним буде дешевшою: у тролейбусах – 3 грн., у маршрутках – 4 грн. Можна заплатити і готівкою, але дорожче: по 4 грн. і 5 грн. відповідно. Водночас для зручності пасажирів вже є можливість оплати за проїзд і звичайними банківськими картками як у комунальному, так і в приватному транспорті.

Нагадаємо, що пільговикам, яким законодавством надано право пільгового (безоплатного) проїзду та які офіційно зареєстровані у м. Тернопіль, платити за виготовлення електронного квитка «Карта тернополянина. Пільгова» платити не потрібно – ці витрати взяла на себе міська рада Тернополя. Звертаємо також увагу, що мерія міста домоглася від приватних перевізників зняття обмежень на проїзд пільговиків: раніше в маршрутках безкоштовно могли їхати лише три пільговики, а тепер з 10:00 — без обмеження кількості на рейс.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Федерації ММА і таїландського боксу започатковують благодійний проект для школярів області...


Опубліковано: о 14:00


На початку березня турнір відбувся тут уже втретє і участь у ньому взяли не мало не багато — 105 команд із дев’яти областей України...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00


У четвер, 14 березня, з робочою поїздкою до Тернополя завітав заступник керівника виборчого штабу Анатолія Гриценка, громадський діяч і політик Микола Томенко...


Рубрика: , , Опубліковано: о 10:00


Проблематика твердих побутових відходів має місце в області, але сьогодні триває робота над тим, щоб дане питання вирішилося, зазначив голова Тернопільської облдержадміністрації Степан Барна під час брифінгу для ЗМІ з міністром екології та природних ресурсів Остапом Семераком...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Перехід до єдиної транспортної компанії, яка буде комунальною, тобто відповідальною і підзвітною громаді міста, – це завдання, яке поставила перед собою мерія Тернополя. Основна мета – зробити транспортні послуги якісними, як того бажають тернополяни...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00



Теми дня
22 Березня
21 Березня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео