Четвер, 12 грудня 2019
• Купили 6 тонн щебню і відремонтували дорогу! • Волонтер, лікар-доброволець Віктор Панфілов: «Кожен сантиметр землі на Донбасі политий кров’ю наших побратимів, не можемо віддати її…» • За чергову брехню “свободівці” натовкли “слугу” Богданця • Навіть небо раділо у Великих Бірках! • Юрій Ходаковський: «Якщо порівняти розвиток регіону з людським організмом, то дороги – це його вени» • Депутати Тернопільської облради просять Володимира Зеленського взяти справу Мирошниченка під особистий контроль • Підсумки зустрічі нормандської четвірки: про що домовилися Зеленський і Путін • Крапля сонця на зимовій тарілці: кому корисно їсти хурму? • Ліниві кнедлики з грибним рагу • Накрили бордель у Тернополі • Фест погуляли! Так виглядало найдорожче весілля України 2019-го • Танці до пліток доведуть. Що у Мішиної з Остапчуком? • Подвійне життя • «Держава у смартфоні» отримала своє обличчя • Міський голова Тернополя отримав нагороду Верховної Ради України • Що насправді є піст? Думки і поради Любомира Гузара • Бій Усик – Чісора відбудеться на початку наступного року • Посадовець хотів «чотири штуки баксів» • Ігор Мосійчук: «Андрій Богданець — брехун, який прикривається святим» • Команда Сергія Надала прозвітувала перед громадою: транспортна реформа, Тернопільська МТГ, Гаївський міст, цілодобова гаряча вода і багато-багато іншого…
Гаражі «Аляска Авто»: чим закінчився конфлікт?

Опубліковано: 27 Червня о 14:00 92


Уже близько семи років триває боротьба членів обслуговуючого гаражного кооперативу «Аляска Авто».


Намагаючись відстояти свої законні права, чоловіки буквально пооббивали пороги чиновницьких кабінетів… Єдиний, хто все ж вникнув у ситуацію, почув людей і став на їхній бік, – голова Тернопільської ОДА Степан Барна. І от, за крок до того, як гаражі, нарешті, зможуть стати законною власністю автомобілістів, знову насувається «буря».

На заваді тому, що члени кооперативу «Аляска Авто» ніяк не можуть добитися справедливости, — «темні» плани керівництва заводу «Промінь». Вони хочуть порізати на металобрухт не лише сам завод, а й віддати під забудову територію гаражного кооперативу. Нескладно передбачити, які методи можуть застосувати ті, кому «перейшли дорогу». Але про все за порядком.

Спорудження гаражних боксів їх власники, а це колишні працівники тернопільських підприємств, які в роки економічної кризи фактично були викинуті на вулицю, здійснювали за власні кошти. Це було майже два десятки років тому. Тоді у них не виникало жодних проблем, адже своєчасно розраховувалися за оренду з державним науково-технічним підприємством «Промінь», на території якого розміщені гаражі і яке, відповідно, займалося обслуговуванням автостоянки. Проблеми почалися після того, як у жовтні 2012 року підприємство, не попередивши власників гаражів, в односторонньому порядку розірвало чинні угоди і припинило постачання електроенергії для потреб освітлення та охорони території.

Члени гаражного кооперативу небезпідставно стверджують, що тодішнє керівництво ТДНТП «Промінь» зловмисно хотіло використати її більш вигідно для самих себе.

І щодо цього були конкретні приклади. Починаючи з 2001 року, ТДНТП «Промінь» вилучило земельні ділянки і віддало в користування різним організаціям і приватним особам 10,2 га землі із загальної площі 24,13096 га, зокрема: ПП «Інтеграл» – 1,1341 га,
ФОП «Кропива» – 2, 232 га та іншим. Всі дані про вилучення занесені до Державного акта на право постійного користування землею (серія і номер: ІІ – ТР
№ 001553 від 05.12.2000 р.).

Навіть більше: свого часу «Промінь» добровільно передав ділянку, де розташовані гаражі, в міську раду для житлового будівництва. Це вже точно означало, що гаражні бокси поріжуть на брухт, і автомобілістам ніхто не компенсує затрат, незважаючи на те, що вони завжди були сумлінними орендарями. Акціями протесту і зверненням до суду членам кооперативу все ж вдалося захиститися… На якийсь час…

Заплановану під забудову землю відсудили назад до підприємства, передбачивши уже цільове призначення «для будівництва і обслуговування гаражів». Звісно, люди сподівалися на справедливе ставлення підприємства. «Промінь» мав би передати землю з гаражами в ОДА, щоб після дотримання необхідних процедур її вже змогли отримати люди. Навіть від центрального концерну «Укроборонпром» не було заперечень, позаяк для потреб заводу територія все одно не використовувалася.

Таким чином підприємство «Промінь» володіє майже 6 гектарами землі у мікрорайоні «Аляска», де багато років функціонував гаражний кооператив. Автомобілісти мали угоди по оренді і мають законне право на приватизацію гаражів. Однак місцевому керівництву підприємства, очевидно, хотілося крутити якісь оборудки. Дирекція «Променя» як не хотіла, так і не хоче давати дозвіл на приватизацію. Звісно, віддати територію під будівництво будинку їм би було вигідніше, ніж віддати людям під гаражі.

Члени кооперативу не раз приходили і з протестами під стіни ОДА, і на прийом до керманича області. Ставши на бік людей, тодішній голова ТОДА Cтепан Барна видав розпорядження про припинення права постійного користування земельною ділянкою, щоб перевести землю гаражного кооперативу до земель запасу державної власности на території Тернопільської міської ради. Підставами для цього стали відповідні статті Земельного кодексу, положення Закону «Про землеустрій» та інші нормативні документи. Є також клопотання держінспектора з контролю за використанням та охороною земель та рекомендації відповідної комісії. Це стало першим кроком до того, щоб справедливість нарешті перемогла.

Добре знає ситуацію на своєму окрузі депутат міськради Михайло Ібрагімов. За його словами, ті, хто має важелі впливу, довгі роки просто не хотіли почути людей. «Насправді як «Промінь», так і «Укроборонпром» цю землю не використовували в своїх цілях. І всі заяви та коментарі стосовно того, що це стратегічна земля для сектора оборони, – це лукавство. Бо територія, де розташовані гаражі, навіть в іншому місці, ніж розташоване саме підприємство, тобто за межами заводу як такого. Багато хто на цьому маніпулює, нібито це землі «Укроборонпрому» і це військовий завод, бо ця ділянка ніколи не мала стосунку до виробничого процесу, там не було ні цехів, нічого такого. Тому говорити про те, що хтось послабив обороноздатність, – нонсенс», — зазначає Михайло Ібрагімов.

Останній документ, який знову ж таки захищає автомобілістів, – це ще одне розпорядження голови ОДА, яким ділянки під гаражами надаються людям в оренду на 10 років.

Як зазначив  зі свого боку Степан Барна, він вважає своїм обов’язком зробити все, щоб люди таки перемогли у цьому довготривалому конфлікті.

«Впродовж останніх п’яти років ми активно займалися цим питанням і нарешті зробили те, що буде на користь людям. Тепер у них є вдосталь часу, аби приватизувати земельні ділянки. Ми звернули увагу на найвищу цінність і найвищий закон — громадянина нашої держави. А це – найважливіше», — наголосив він.

Коли, здавалося б, усе встало на свої місця і автомобілісти своєю згуртованістю домоглися захисту своїх прав, знову насувається скандал. Мусуються чутки, що правоохоронні органи вже готуються до розслідувань у цій справі. На чий бік вони стануть, передбачити складно, особливо враховуючи останні події в Україні, де фігурують люди в погонах.

Нестор Кислюк


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Молодь села Соколів Бучацького району власними силами бореться з бездоріжжям...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Приватний кабінет лікаря Віктора Панфілова з Кременця уже шість років є водночас волонтерським офісом...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 15:28


Тернопільське управління Головного управління ДПС у Тернопільській області звертає увагу суб’єктів господарювання...


Рубрика: Опубліковано: о 15:10


Митрополит Василій Семенюк освятив новозбудований храм Святих Верховних апостолів Петра і Павла...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 13:26



Теми дня
11 Грудня
10 Грудня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео