Вівторок, 25 вересня 2018
• Ірина Басалига: «Мама для мене — взірець» • Громада Тернополя має об’єднатися, щоб відбити газову атаку Києва • Степан Барна: «Перспективи економічного розвитку регіону залежать від якісних автошляхів» • Що необхідно знати страхувальникам про нову форму заяви-розрахунку? • Представники місцевого самоврядування з усієї України їдуть до Тернополя вчитися розбудовувати громадянське суспільство • Валентин Наливайченко: «Українська Генпрокуратура виконує замовлення російської ФСБ» • Міносвіти знищує систему груп продовженого дня і гуртків у школах • Тернопільська артбригада відзначила чотири роки з дня створення • Опального тернопільського олігарха вигнали з Аграрної партії після невдалого бунту • Політичні торги екс-регіонала, або «Майстер-клас» від Івана Чайківського • Чи очолив Балога виборчий штаб Гриценка? • Фестивальна феєрія по-тернопільськи: драма, політичний детектив, комедія… • Українці назвали найбільш цікавих для Росії кандидатів у президенти • «Перестануть їздити автобуси – перекриємо трасу!» • «Винні у смерті мого сина хочуть кинути мене за ґрати” • «Український Єрусалим»: слідами Христа по Зарваниці • Тернополяни віддали ворожці… мільйон гривень • «Cім років тюрми — ніщо порівняно із втратою мого єдиного сина…» • Тарас Юрик: «Будуємо спортмайданчики, відтак закладаємо фундамент для виховання майбутніх чемпіонів» • Роналду в Італії: дорогий маєток, сім’я і Ferrari
Гаївський міст по об’їзній Тернополя потребує уваги обласної влади

Опубліковано: 10 Березня о 18:00 33


Варто зазначити, Гаївський міст використовується переважно транзитним транспортом. Саме на транзит припадає до 90 % усього транспортного потоку об’їзною дорогою Тернополя.


Тернопільщина може отримати першу техногенну катастрофу, якщо обласне керівництво і надалі залишатиметься бездіяльним. Йдеться про нагальну потребу ремонту так званого Гаївського моста, що на  трасі міжнародного значення.

Загальнообласна проблема — на балансі міста

Минулого року після обстеження шляхопроводу на об’їзній дорозі Тернополя було ухвалено рішення заборонити рух великогабаритного вантажного транспорту загальною вагою понад 8 тонн через Гаївський міст. У міського виконкому було достатньо підстав для цього. Адже, за висновками дорожників, подальша експлуатація моста у режимі основного шляхопроводу матиме єдиний наслідок — руйнування конструкцій.

Варто зазначити, Гаївський міст використовується переважно транзитним транспортом. Саме на транзит припадає до 90 % усього транспортного потоку об’їзною дорогою Тернополя. Вже багато років точилися розмови про потребу передати даний об’єкт на баланс області. Проте жоден з чиновників не побажав взяти на себе відповідальність за відновлення настільки складного інфраструктурного об’єкта.

Єдиний, хто постійно говорив про проблему і пробував зрушити її вирішення з “мертвої точки”, була міська влада Тернополя, яка і виділила кошти на проведення необхідних проектних робіт, а також готова внести свою частку в ремонтні роботи. Враховуючи, що загальна вартість першого етапу робіт складає близько 45 млн. грн., для самого Тернополя вирішення проблеми є непідйомним з фінансової точки зору. Відтак у виконкомі ухвалили тимчасове рішення: поки що обмежити рух, щоб не сталося біди. Паралельно велися активні переговори з урядом щодо допомоги в проведенні реставраційних ремонтних робіт. Глава уряду Володимир Гройсман, перебуваючи у Тернополі кілька місяців тому, пообіцяв виділити необхідні кошти. Однак, чи вони будуть?

У соцмережах жартують: «Швидше збудують Керченський міст, ніж відремонтують Гаївський»

Гроші є — потрібна добра воля

Наприкінці минулого року очільник Тернопільської ОДА Степан Барна повідомив, що цього року Тернопільщина отримає на дороги близько 2 млрд. грн. Щоправда, так і невідомо, чи потрапить хоча б частина цих коштів на ремонт багатостраждального Гаївського мосту, яким користуються транзитери, що прямують через нашу область.

В ОДА можуть заперечити, що це проблеми міської влади, але в рамках відновлення доріг області мости є одним з пріоритетних напрямків відновлення інфраструктури і якщо станеться біда — проблема буде спільною. Люди в інтернет-мережі навіть сумно жартують про те, що “швидше збудують Керченський міст, ніж відремонтують Гаївський”. До таких думок підштовхує відсутність навіть натяків на бажання з боку керівництва області долучитися до відновлення мосту. Відтак ризикує постраждати увесь вантажопотік через нашу область, адже сьогодні усе навантаження прийняла на себе траса Р-41. А надмірне навантаження призводить до знищення дорожнього покриття і перевитрат коштів на поточні ремонти. За рік дорогу фактично знищили. Єдина альтернатива — Гаївський міст, працює на грані своїх можливостей. Якщо протягом найближчих місяців область не долучиться до відновлення транспортної артерії, тоді міст доведеться закрити взагалі! Це вимушений і єдиний крок, що допоможе уникнути можливих жертв. Адже в Україні були приклади, коли, наприклад, минулого року обвалився Шулявський міст у Києві. Лише дивом обійшлося без жертв.

Для Тернопільщини закриття мосту матиме негативні економічні наслідки. Адже практично буде паралізовано рух однією з міжнародних трас. А це, крім усього іншого, й удар по іміджу всієї України, який вже завтра може бути реальністю з причини байдужості і зволікання з боку тих, хто мав би чи не найбільше піклуватися про імідж держави.

Напередодні чергової річниці народження Тараса Шевченка дуже хотілося б, аби всі згадали його слова про необхідність єднання українців. Отож, чи об’єднаються наші тернопільські «влади»? Хоча б заради мосту!

Микола Петрівський


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Нещодавно опубліковане

У два роки вона малювала фантастичних звірів, у шість – мала персональну виставку, на яку приводили студентів, нині ж її роботи прикрашають дитячі книги та підручники...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


У Києві підвищують ціну за газ, а виживати з новим тарифом мають міста і села
...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Якість відремонтованих доріг на Тернопільщині оцінив в. о. керівника Державної агенції автомобільних доріг «Укравтодор» Славомір Новак, перебуваючи в нашій області у робочій поїздці...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:00


З 1 жовтня 2018 року набуває чинності новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві...


Рубрика: , Опубліковано: о 12:00


Якщо бути об’єктивними, то маємо визнати — Тернопіль обирають свідомо, бо тут є що показати і є чим пишатися...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 10:00



Теми дня
24 Вересня
21 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео