Субота, 20 квітня 2024
• Військовий з Тернополя Дмитро Линва два роки бореться з онкологією • «У наш офіс в Харкові прилетіла російська ракета…» • Колишнього начальника Тернопільської державної податкової інспекції засудили за вимагання грошей • На Рівненщині знайшли давню ікону художника з Тернопільщини • Володимир Шкробот: «Життя рахує не кроки, які ти зробив, а сліди, які залишиш для суспільства» • За 12000 доларів тернополянин обіцяв ухилянтам «порішати» з військкоматом • 100-річна ювілярка з Козівської громади • 12-метровий рушник “родом” із Тернопільщини мандрує світом • У Тернополі поліцейські психологи організували іпотерапевтичний захід для поранених бійців і їхніх сімей • Різанина на Бережанщині: потерпілий в реанімації • 40 дітей військових із Тернопільщини влітку вирушать на оздоровлення до Латвії • Учні Васильковецької школи на Тернопільщині отримали новий автобус • Влітку росія планує посилити наступ на чотирьох напрямках • У Тернополі винесли вирок водієві, який скоїв смертельну аварію в Угорщині • Дубову алею на спомин про загиблих Героїв висадили у Тернополі • Велосипедист збив дитину на дамбі в Тернополі • Резонансні справи, гучні розслідування, фінансові питання: Сергій Зюбаненко зустрівся із журналістами • У Тернополі презентували книгу історика, загиблого захисника Любомира Крупи • На плечі – тату троянди. На Підгаєччині виявили мертвого чоловіка • Аграрії Тернопільщини завершили посів ранніх зернових культур
Мерія Тернополя: «ні» шантажу недобросовісних перевізників!

Автор: Опубліковано: 27 Січня о 14:00 61


В умовах угод з перевізниками був прописаний перехід на електронну систему оплати за проїзд. Більше того, перевізники мали б самі її встановити. Ми пішли на черговий компроміс. Надали їм вже готову систему.


У Тернополі з 1 лютого ц.р. мерія розриває угоду з приватними перевізниками. Про це стало відомо після наради за участю самих перевізників, міського голови Тернополя Сергія Надала, представників Державної фіскальної служби, національної та патрульної поліції. Мерія не змогла знайти консенсусу і домовитись із перевізниками про цивілізований, європейський режим роботи. Відтак, зважаючи на саботаж роботи громадського транспорту з боку перевізників, прийнято рішення розірвати з ними угоду з 1 лютого поточного року. Як і вимагає закон – за 10 днів до розірвання співпраці.

«Теперішній стан громадського транспорту не влаштовує ні тернополян, ні мерію. Ми з кожним днем бачимо погіршання якості перевезення, неналежне ставлення водіїв та перевізників до пасажирів, шантаж та саботаж. Проведений аналіз всіх домовленостей і визначені порушення є вагомими причинами для розірвання угод», — заявив міський голова Сергій Надал.

Яких умов угод НЕ ВИКОНАЛИ перевізники?

  1. Оновлення рухомого складу транспортних засобів. Перевізники були зобов’язані оновити власні транспортні засоби, однак не зробили це.
  2. Невиконані умови по придбанню низькопідлогових автобусів, які мали курсувати на кожному маршруті.
  3. Невиконано умови про дотримання графіку руху. Всі автобуси всіх перевізників мали чітко дотримуватися затвердженого графіку руху.
  4. Відбувалися регулярні «з’їзди» водіїв з маршруту. Хоча в угодах чітко передбачені часовий відрізок і графік роботи кожної маршрутки. Водій не має права працювати лише у час «пік», а в інший час з’їжджати з маршруту. Такі факти задокументовані.
  5. Здійснювався саботаж реалізації системи електронної оплати за проїзд. Перевізники та водії відкрито саботували впровадження нової електронної системи оплати праці за проїзд («Карта тернополянина», персональний електронний квиток). А сьогодні, згідно з постановою Кабінету Міністрів України, це обов’язок всіх міст України.

«В умовах угод з перевізниками був прописаний перехід на електронну систему оплати за проїзд. Більше того, перевізники мали б самі її встановити. Ми пішли на черговий компроміс. Надали їм вже готову систему. Яка була відповідь? Перевізники та водії нищать валідатори. Це вже пряме порушення законодавства України. Зрозуміло, їм вигідно, щоб грошова маса не обліковувалася і не оподатковувалася. Однак ця «африканська транспортна система» має піти у минуле», – зазначив міський голова Сергій Надал.

  1. Водії використовували підроблені квитки. Власники маршруток централізовано надрукували мільйонними тиражами підроблені квитки і відмовлялись видавати пасажирам справжні квитки з валідатора.

«Останньою крапкою став централізований друк перевізниками більше одного мільйона підроблених квитків невстановленого зразка, які вони надрукували і видають з 2 січня. Це — кримінальний злочин, пряме порушення законодавства України та злісне ухиляння від сплати податків», — наголосив Сергій Надал.

Очільник міста також пояснив, як водій має видавати квитки і якої форми. Якщо пасажир має «Карту тернополянина» або неперсоніфікований електронний проїзний квиток, то водій має прикласти його до валідатора і видати пасажиру квиток з валідатора. Якщо пасажир розраховується готівкою, водій зобов’язаний провалідувати власну карту через валідатор (пристрій зчитування електронних квитків) і видати пасажиру квиток з валідатора. Саме з валідатора, а не підроблений!

Як буде функціонувати транспорт до 1 лютого?

22 січня, за десять днів до дати розірвання угод, усім приватним перевізникам було вручено офіційні листи-повідомлення про припинення їхньої діяльності з 1 лютого ц.р. Ті перевізники, які протягом цього часу зможуть забезпечити виконання умов, що передбачені конкурсом та угодою, будуть допущені до подальших перевезень. Більше того, як заявив Сергій Надал, починаючи з 23 січня, працівники правоохоронних та фіскальних органів будуть проводити рейди-перевірки усіх перевізників та водіїв маршрутних таксі щодо дотримання умов угод та законодавства України. Будуть перевіряти, які квитки видають водії, дотримання графіка руху, стан маршрутки, рівень культури водіїв тощо.

Таким чином до 1 лютого (офіційна дата розірвання угод) тернополян будуть перевозити старі перевізники, але під жорстким контролем мерії та контролюючих служб.

Як буде функціонувати транспорт з 1 лютого?

Тернополяни та гості нашого міста можуть не турбуватися. Мерія забезпечить більш інтенсивний рух комунального транспорту та маршрутів перевізників, які виконають умови, передбачені угодами.

3-го лютого на засіданні виконкому буде прийнято рішення про тимчасові маршрути, які будуть забезпечувати перевезення пасажирів на термін до 3-ох місяців з подальшим або продовженням, або оголошенням нового конкурсу. Будуть внесені також деякі зміни у рух комунального транспорту, в першу чергу — щодо інтенсифікації руху тролейбусів.

У мерії є розрахунки, скільки треба додаткового транспорту, щоб забезпечити якісне перевезення пасажирів. За словами міського голови, «у міста є можливості забезпечити комунальним транспортом (тролейбуси і окремі автобуси) більшість районів міста. Але є й проблемні райони».

«З проблемних районів, які в недостатній мірі забезпечені комунальним транспортом є: Кутківці, Пронятин, «Новий світ». Нам треба транспорт, щоб забезпечити перевезення пасажирів у цих районах. Решту ми зможемо перекрити комунальним електричним транспортом. Розрахунок потреби у додаткових тролейбусах є. Ті перевізники, які протягом 10 днів (до 1 лютого) зможуть забезпечити всі необхідні умови, що передбачені в угодах, будуть допущені до перевезень і будуть працювати», — підкреслив Сергій Надал.

Подальша перспектива: створення єдиної комунальної компанії і нові автобуси

Розірвання угод з недобросовісними перевізниками має стати «останнім цвяхом» у «труну африканської транспортної системи», коли готівка у транспорті не обліковується і не оподатковується, а перевізники постійно шантажують міську владу підвищенням вартості проїзду та збільшенням компенсації за перевезення пільговиків.  Тепер на часі — створення єдиної транспортної комунальної компанії, яку буде контролювати громада Тернополя.

Як стверджує міський голова, щоб забезпечити нормальний рух транспорту у Тернополі, сьогодні потрібно 46-50 автобусів. Мерія планує  закупити їх вже найближчим часом.

«Наразі Тернопіль веде активні перемовини з банківською установою щодо отримання кредиту на придбання 45-50 транспортних засобів для перевезення пасажирів. Таким чином, місто хоче створити єдину муніципальну транспортну систему, яка буде належати і працювати на громаду. Однак для закупівлі нових автобусів необхідно декілька місяців. Тому на цей період будуть найняті добросовісні перевізники, які зможуть забезпечити якісні послуги з перевезення пасажирів і будуть виконувати умови угод. Але майбутнє — за єдиною муніципальною транспортною компанією», — підсумував Сергій Надал.

У 1990-ті роки так реформували транспортну систему в Польщі, Чехії, Угорщині, на початку 2000-их — у країнах Прибалтики. Сьогодні цей європейський шлях проходить Тернопіль.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

Уже два роки військовий з Тернополя Дмитро Линва бореться із важкою хворобою...


Рубрика: , Опубліковано: о 21:46


Ірина Ковальчук через війну релокувала бізнес на Тернопільщину...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 20:47


До 6 років позбавлення волі засуджено екскерівника податкової інспекції та його трьох спільників за вимагання 40 тис доларів США неіснуючого боргу...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:52


На Рівненщині виявили ікону 1779 року кременецького художника Федора Лісневича. ...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:28


Майже 22 роки тому керівником Тернопільської обласної клінічної психоневрологічної лікарні призначили Володимира Шкробота – хірурга за фахом і менеджера за покликанням...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:38



Теми дня
19 Квітня
17 Квітня
16 Квітня
15 Квітня