Понеділок, 16 вересня 2019
• ТОП-5 продуктів, які можна їсти… на ніч • Телефонний дзвінок вартістю в 10 тисяч гривень • «Почистив» не одну квартиру • Настя Приходько пішла під вінець! • #Digitalization: поки в Україні говорять – у Тернополі роблять • Загинув військовослужбовець з Тернопільщини Михайло Цимбалістий • Незважаючи на скруту, у «файному місті» ростуть громадські об’єкти • Куди поділися німці? • Сергій Надал: «Уроки минулого – завдання для сьогодення» • Парад полонених, жорстокі допити: моторошні спогади кіборга з Тернополя, що пробув 2 тижні у полоні • Генпрокурор звільнив В’ячеслава Перча • З’явилося відео вибуху на подвір’ї ректора ТНЕУ • Перший пішов! • Патрульні не взяли 500 гривень! • Україна фактично вийшла на Євро’2020 • Вересневий театральний марафон • У Тернополі — заходи до 75-річчя початку депортації українців з етнічних земель • Загинув водій вантажівки… • «Борщ’ їв»… аж дванадцять разів! • З Бережан – до Відня!
Мерія Тернополя власними силами почала ремонт Гаївського мосту державного значення

Опубліковано: 20 Травня о 13:00 55


З 1 травня у Тернополі відбуваються роботи з часткового демонтажу і ремонту аварійного Гаївського мосту, що на об’їзній Тернополя.


У зв’язку з цим змінені правила дорожнього руху через шляхопровід – двосторонній рух буде дозволений лише для легкового автотранспорту. Рух вантажного та іншого транспорту повністю обмежать, окрім того, при в’їзді та виїзді з мосту будуть встановлені висотні обмежувачі руху.

Аварійний міст частково демонтують

«Гаївський міст перебуває в аварійному стані. Відповідно до результатів обстеження, що проводилося там впродовж 2016-2019 років, експерти виявили суттєве руйнування бетону у нижній частині балок і корозію арматури. За відповідною класифікацією стан шляхопроводу визначено як «стан 5 — непрацездатний», – коментує ситуацію міський голова Сергій Надал. — Одноголосно виступають за обмеження руху через цей шляхопровід усі експертні служби, комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, оскільки міст у дуже незадовільному стані і сильно руйнується. А зважаючи на той факт, що під мостом проходить залізнична колія, якою пересуваються як пасажирські, так і вантажні поїзди, що перевозять хімічні речовини та нафтопродукти, це складає підвищену небезпеку. Тому міська рада вживає усіх невідкладних заходів щодо недопущення виникнення будь-яких техногенних ситуацій.»

Через міст будуть курсувати виключно легкові автомобілі, однак рух буде доступний лише однією смугою – від об’їзної дороги в напрямку вул. Протасевича, а частина мосту в протилежному напрямку руху транспорту (від вул. Протасевича до об’їзної дороги) у терміновому порядку буде перекрита і демонтована, оскільки бетонні частини мосту падають на колію і перешкоджають руху потягів.

Великогабаритний транспорт буде об’їжджати

З 2016 року Гаївський міст визнано аварійним, і з того часу там обмежено рух транспортних засобів вагою понад 8 тонн. Проте такої норми не дотримувалося чимало водіїв. Тому, щоб заборонити курсування великовагового транспорту, при в’їзді та виїзді з мосту встановлять висотні конструкції для обмеження руху і камери відеоспостереження.

Відповідно до розробленої схеми перекриття руху, об’їжджати вказану ділянку водії великогабаритних транспортних засобів зможуть по об’їзній трасі, яка проходить неподалік ТРЦ «Подоляни» через Львівську трасу, а також вулицями Микулинецька і Гайова. Окрім того, у місті активно тривають ремонтні роботи на Горбатому мості і на вулиці Гайовій, щоб покращити умови пересування містом.

Ремонт мосту – проблема державного значення

Гаївським мостом користуються орієнтовно лише 30% тернополян. Решта пересувань через шляхопровід – це транзитний рух.

«Цей міст є частиною траси міжнародного значення, – зазначає Сергій Надал. – На його ремонт необхідно понад 205 мільйонів гривень. Зі свого боку міська рада виготовила проектно-кошторисну документацію, замовила усі експертизи і  виділила цьогоріч частину коштів на проведення першочергових робіт. Але ж проблема даного мосту – це не лише головний біль міської влади Тернополя, а й питання держави. Тому ми сподіваємося на співфінансування для оперативного вирішення цієї проблеми».

Як відбуваються ремонтні роботи

Незважаючи на відсутність коштів з центрального бюджету, ремонтні роботи тривають за планом. Однак є й труднощі. Через те, що під мостом проходить залізнична дорога, виконувати роботи неможливо під час руху пасажирських і вантажних потягів. Тому налагоджена співпраця із залізницею — ремонтним бригадам надаються так звані «вікна», коли не відбувається руху залізничного транспорту.

Прес-служба Тернопільської міської ради


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Існує поширена думка, що їсти на ніч шкідливо для здоров’я. Однак є певні продукти, які в цей час їсти корисно. Ось п’ять з них...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


З банківського рахунку 29-річного чоловіка зняли всі заощадження ...


Опубліковано: о 17:00


Крадіжку, поєднану з проникненням у житло, інше приміщення чи сховище або що завдала значної шкоди потерпілому інкримінують працівники Тернопільського відділу поліції мешканцю обласного центру...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Співачка повінчалася зі своїм шкільним другом...


Рубрика: , , Опубліковано: о 15:00


Від 1 тисячі до 1 мільйона 450 тисяч гривень можна отримати на реалізацію громадського проєкту за допомогою «електронної демократії»...


Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
16 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео