Субота, 04 липня 2020
• Ті, заради кого Мартен Фуркад завершив свою блискучу кар’єру • Катя Бужинська вперше показала личка своїх двійнят • «Боротьба за справедливість триває…» Суд оголосив вирок фігурантам справи щодо вбивства Віталія Ващенка • В обласному центрі запроваджують шкільний громадський бюджет • Тернопільська «Нива» вийде з відпустки 15 липня • Сергій Надал привітав військовослужбовців 44-ої окремої артилерійської бригади • Сьогодні суд оголосить вирок по справі щодо вбивства Віталія Ващенка • «Казав – повернуся за рік, а повернувся у труні…» На війні загинув сержант із Тернополя Іван Дедюх • Де навчають… «на тата», або «Тато-клуб» для тернополян • Легендарні львівські «Карпати» не дограють сезон? • Тернопіль оновлюється попри карантин та різке зменшення фінансування • І син, і фільм! Щедрий червень для Джамали • Піци від «Partizano» посмакував – на онлайн виставі побував! • Ігор Комендат: «Наступного сезону БК «Тернопіль» гратиме в Суперлізі!» • «Вимріяла собі долю…» Народна артистка України Ярослава Мосійчук про найдорожче • До нас повернулося велике кіно! • П’яний за кермом: з 1 липня – кримінальна відповідальність і штраф до 51 тисячі гривень • Травниця Наталія Чугалінська: «Люди хворіють, бо відірвалися від землі, сприймають природу, як екзотику» • Найбільше випадків COVID-19 – на Кременеччині, найменше – на Підгаєччині • «Хто сказав, що в селі не читають книжок? Нашій найповажнішій читачці – 92 роки!»
Мільйони українців щодня купують продукти для себе та своїх родин у магазинах «АТБ»

Опубліковано: 18 Травня о 16:08 70


Чудово, що у мешканців Західної України нещодавно з’явилася можливість скуповуватися в “АТБ”. Ця найбільша і найдинамічніша щодо розвитку мережа України здобула прихильність мільйонів наших співвітчизників.


Сучасний розвиток торгівлі кардинально змінив наше життя. Ми вже й не пам’ятаємо про те, що наші батьки робили продуктові запаси на кілька діб наперед, а бабусі здійснювали закупівлі лише раз на тиждень – у так званий базарний день. Що вже казати про більш далеких предків, які не мислили свого існування без льохів і комор, куди складали усю провізію відразу після збирання тогорічного врожаю та користувалися нею впродовж цілого року.

Сьогодні такі “комори” можна знайти мало не на кожній вулиці у вигляді крамниць, універсамів, магазинів старого зразка і сучасних маркетів, у яких продукти на будь-який смак і кишеню продають часто-густо цілодобово.  Щоправда, довіряти їм свій стіл, як колись домашнім льохам, можна тільки у тому разі, якщо ви впевнені в якості продукції та доброму імені торговельної компанії. Чудово, що у мешканців Західної України нещодавно з’явилася можливість  скуповуватися в “АТБ”. Ця найбільша і найдинамічніша  щодо розвитку мережа України здобула прихильність мільйонів наших співвітчизників.  На завоювання авторитету  пішли довгі роки чесної та наполегливої праці.

“Історія нашої мережі налічує більше 20-ти років. Ми стали першими представниками української торгівлі, що зробили якісний ривок уперед, перетворивши радянську торгову спадщину на унікальний сучасний формат, гідний європейського рівня”, – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ “АТБ-маркет”. Нагадаємо, що саме ця компанія вже у 2000-их першою в Україні впровадила нову систему самообслуговування у форматі “дискаунтер”. Тоді не всі розуміли значення цього слова. Йдеться про магазини з достатнім асортиментом продукції, яка реалізується для звичайних покупців за гуртовою ціною. Про низьку вартість товарів у “АТБ” знає кожен,  тому  розповімо про асортимент, а також пояснимо,  яким чином мережа може пропонувати споживачам якісні товари за доступними цінами. Нині асортимент налічує більш як 3500 найменувань, з яких понад 800 позицій представлені власними торговими марками. Це бренди, які є у продажу тільки в “АТБ”. Їх виготовляють або на власних харчових підприємствах холдингу  (це кілька виробництв), або під замовлення на відомих широкому загалу заводах. Таким товарам не потрібні реклама і просування. Крім того, компанія економить на логістичних витратах і не “накручує націнки”, чим інколи грішать інші магазини (а в “АТБ” у цьому немає сенсу, оскільки мережа реалізує свій товар). У результаті собівартість продуктів власних торгових марок значно нижча за середньоринкову, а якість не поступається якості товарів відомих брендів.

Як бачимо, магазини “АТБ” – це унікальний національний дискаунтер, заснований на європейському досвіді, з європейським підходом до контролю якості продукції й обслуговування покупців. Проте успішний розвиток магазинів мережі обумовлений не лише вдалим форматом і розумним підходом до цінової політики, а й грамотним використанням основ управління бізнесом, що повністю стандартизовані для всіх торговельних точок по всій країні. А їх, слід зазначити, не так уже й мало. Сьогодні “АТБ” –  це 871 магазин у 221 місті 21 області України. “Для нас величезне значення має висока якість продукції й гарне обслуговування. Проте не менше уваги ми приділяємо комфорту покупців, намагаючись забезпечити зручне для них розташування магазинів”, – підкреслює Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ “АТБ-маркет”. За її словами, підтримка працездатності такої масштабної компанії – справа непроста. Споживачі, відвідуючи магазини, бачать тільки охоронців, касирів, працівників залу, консультантів. Але це лише мала частина великого колективу, що обслуговує кожну торговельну точку. Загалом в “АТБ” сьогодні працюють більш ніж 40 тис. осіб. Якщо співставити цю цифру з кількістю магазинів, то вийде, що кожну торговельну точку обслуговують більш ніж 40 співробітників: водії, вантажники, керівники підрозділів, бухгалтери, конт-
ролери якості товарів, працівники розподільних центрів і лабораторій, лектори в освітньому центрі компанії тощо. Саме завдяки їм може успішно  працювати і кожен конкретний магазин, і уся корпорація. Це великий і дружний колектив однодумців, що працюють на благо співвітчизників.

Люди це відчувають і цінують. Судіть самі – у 2016 році товарообіг компанії склав 58,5 млрд. грн. За результатами проведених досліджень, щодня в “АТБ” здійснюють покупки більш ніж 3 млн. українців. Для них мережа давно стала сучасною версією затишної та надійної домашньої комори, бо продукти тут безпечні й корисні,  люди впевнені в їх якості, ціни доступні.  А це ж задоволення для усієї родини – від малого до старого! Безсумнівно, можна стверджувати, що це справді домашній магазин. Цей статус підтверджений довірою мільйонів наших співвітчизників по всій країні!

Михайло Глушак


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Наприкінці минулого сезону великий французький біатлоніст Мартен Фуркад прийняв рішення піти зі спорту. Красивого прощання не вийшло — сезон був завершений достроково і без глядачів. Але в своїй останній гонці, яку Фуркад виграв, він особисто попрощався з кожним біатлоністом, який перетнув фінішну лінію...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:00


Співачка Катерина Бужинська стала мамою вдруге 27 грудня 2016 року. Вона народила своєму чоловікові, Дімітару Стойчеву, близнюків – сина Дмитрика і доньку Катю...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:00


Тернопільський міськрайонний суд сьогодні оголосив вирок фігурантам справи щодо замовного вбивства громадського активіста Віталія Ващенка...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 17:30


Депутати Тернопільської міської ради затвердили Положення «Про шкільний громадський бюджет». Його за сприятливих епідеміологічних умов у нашому місті будуть реалізовувати уже з 1 вересня...


Рубрика: , Опубліковано: о 13:00


Минулого тижня на клубній базі "Ватра" відбулася зустріч керівництва футбольного клубу "Нива" з тренерським штабом та гравцями...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:00



Теми дня
4 Липня
3 Липня
2 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео