Вівторок, 16 квітня 2024
• У Тернополі поліцейські психологи організували іпотерапевтичний захід для поранених бійців і їхніх сімей • Різанина на Бережанщині: потерпілий в реанімації • 40 дітей військових із Тернопільщини влітку вирушать на оздоровлення до Латвії • Учні Васильковецької школи на Тернопільщині отримали новий автобус • Влітку росія планує посилити наступ на чотирьох напрямках • У Тернополі винесли вирок водієві, який скоїв смертельну аварію в Угорщині • Дубову алею на спомин про загиблих Героїв висадили у Тернополі • Велосипедист збив дитину на дамбі в Тернополі • Резонансні справи, гучні розслідування, фінансові питання: Сергій Зюбаненко зустрівся із журналістами • У Тернополі презентували книгу історика, загиблого захисника Любомира Крупи • На плечі – тату троянди. На Підгаєччині виявили мертвого чоловіка • Аграрії Тернопільщини завершили посів ранніх зернових культур • За ніч обікрав чотири магазини в Ланівцях • Народила донечку вдома. Медики допомогли породіллі з Теребовлянщини • У Тернополі з новою програмою виступить CHEEV • Хотів “приземлити”. Пригрозив односельчанину, який відмовився донатити на безпілотник • У Києві прощаються з Сергієм Коновалом і Тарасом Петришиним з Тернопільщини • Четверо бандюків із Тернополя вимагали в чоловіка 8 тисяч доларів “боргу” • Купував “Mavic” у… шахрая. Тернополянин втратив 60 тисяч гривень • Вистава для підтримки ЗСУ. В Шумську відновив роботу аматорський театр
Михайло Головко: «Фінансування дорожньої галузі в Україні менше в кілька разів порівняно з країнами Європи»

Опубліковано: 7 Вересня о 15:43 13


Надважливе значення в житті суспільства відіграє обслуговування дорожнього покриття, на яке, як відомо, завжди не вистачає коштів і яке завжди руйнується.


Рівень фінансування дорожніх робіт за останніх 10 років склав 14-34 % від науково обґрунтованої мінімально необхідної потреби. За міцністю та рівністю існуючі автомобільні дороги не відповідають сучасним технічним вимогам на 40-50 % загальної протяжності мережі.

“Разом з тим фінансування, що виділяється для дорожньої галузі в Україні та приведене до 1 км автодороги загального користування, менше в кілька разів порівняно з країнами Європи. Це призводить до недофінансування навіть першочергових робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг. За останніх сім  років фінансування таких робіт склало близько 18-36 % від нормативно необхідного (2-4 млрд. грн. при нормативних 11 млрд. грн.)”, — стверджує Михайло Головко, народний депутат України від ВО “Свобода”.

Як наслідок, обсяг руйнувань та деформацій на автодорогах загального користування збільшився за останніх сім років на 50 % від загальної їх протяжності. Через постійне недофінансування дорожня галузь має такі негативні наслідки:

— істотне погіршення технічного стану автомобільних доріг та рівня безпеки дорожнього руху;

— відсутність можливості розвитку (будівництва та реконструкції) існуючої мережі автомобільних доріг відповідно до темпів зростання національної економіки країни та інтенсивності руху транспортних засобів і вантажних перевезень;

— відсутність можливості повного використання транзитного потенціалу країни;

— відсутність можливості здійснювати технічне пере-
оснащення дорожньої галузі, широко впроваджувати нові технології, машини, механізми, матеріали, конструкції, інформаційно-аналітичні системи управління транспортними потоками та дорожнім господарством;

— незворотні руйнування і небезпека втрати стратегічної мережі автомобільних доріг.

“Враховуючи необхідність забезпечення цільового використання коштів Держбюджету на фінансування дорожнього господарства, ми вирішили запропонувати внести зміни до Бюджетного кодексу України щодо утворення спеціального фонду у складі Державного бюджету України для фінансування дорожнього господарства”, — зазначив Михайло Головко.

Фінансування відновлення та будівництва дорожнього покриття передбачається за рахунок таких надходжень:

1) акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів (крім акцизного податку, визначеного пунктом 6 частини першої статті 66 цього кодексу);
2) акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів;
3) ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них;
4) плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

Емоційне відновлення співробітників поліції, які отримали поранення у зоні бойових дій, важлива складова їхньої реабілітації...


Рубрика: , Опубліковано: о 12:08


З пораненням живота та ушкодженнями внутрішніх органів до реанімаційного відділення бригада швидкої допомоги госпіталізувала мешканця Бережан...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:29


Про це перший заступник голови Тернопільської обласної ради Володимир Болєщук домовився з головою правління Латвійської залізниці пані Вітою Дололе-Андрес під час робочого візиту в Латвійську Республіку...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:04


Перевезення школярів до місця навчання — особливо актуальне питання для жителів віддалених населених пунктів...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 14:44


Верховний головнокомандувач України Олександр Сирський заявив, що ситуація на східній лінії фронту "значно погіршилася", і українська армія щосили намагається зупинити багатосторонній наступ РФ, що посилюється...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:37



Теми дня
16 Квітня
15 Квітня
13 Квітня
12 Квітня
11 Квітня
10 Квітня