Понеділок, 15 липня 2019
• Денис Монастирський: «Команда президента Володимира Зеленського якісно перезапустить правоохоронні органи та суди» • Іван Ковалик: «Йду в народні депутати самовисуванцем, щоб не бути заручником партійних босів» • На Збаражчині викрали ікону Почаївської Божої Матері • На Тернопільщині стартувала жнивна кампанія’2019 • Михайло Головко: «Пенсійна реформа Гройсмана кинула українців напризволяще» • Через нетверезого водія у ДТП загинула молода дівчина • Микола Томенко: «Інші партії формували виборчі списки «по приколу», а наші кандидати готові з першого дня працювати у парламенті» • Виборці визначилися з переможцем на одному з округів Тернопільщини • Кандидат від «Голосу» Максим Черкашин: «Народний депутат буде працювати для Тернополя і тернополян» • Учасника АТО Віталія Марківа з Хоросткова засудили в Італії на… 24 роки тюрми • Скільки коштують виборчі кампанії наших кандидатів? • Сирний маківник з персиками • Студентка ТНЕУ стала фіналісткою Національного фестивалю-конкурсу в Польщі • Скоїв вбивство через борг • Достукатися до місцевої влади • Маленьке велике диво • “ЄС”: ми знаємо, як зупинити сповзання в бік Кремля • «Усмішка людини, якій ти допоміг, — найбільше щастя для лікаря» • Всі на «Файне…»! • Забужко похвалила “Європейську Солідарність” за В’ятровича у списку і сказала, що проголосує за партію Петра Порошенка
Михайло Головко: «Фінансування дорожньої галузі в Україні менше в кілька разів порівняно з країнами Європи»

Опубліковано: 7 Вересня о 15:43 13


Надважливе значення в житті суспільства відіграє обслуговування дорожнього покриття, на яке, як відомо, завжди не вистачає коштів і яке завжди руйнується.


Рівень фінансування дорожніх робіт за останніх 10 років склав 14-34 % від науково обґрунтованої мінімально необхідної потреби. За міцністю та рівністю існуючі автомобільні дороги не відповідають сучасним технічним вимогам на 40-50 % загальної протяжності мережі.

“Разом з тим фінансування, що виділяється для дорожньої галузі в Україні та приведене до 1 км автодороги загального користування, менше в кілька разів порівняно з країнами Європи. Це призводить до недофінансування навіть першочергових робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг. За останніх сім  років фінансування таких робіт склало близько 18-36 % від нормативно необхідного (2-4 млрд. грн. при нормативних 11 млрд. грн.)”, — стверджує Михайло Головко, народний депутат України від ВО “Свобода”.

Як наслідок, обсяг руйнувань та деформацій на автодорогах загального користування збільшився за останніх сім років на 50 % від загальної їх протяжності. Через постійне недофінансування дорожня галузь має такі негативні наслідки:

— істотне погіршення технічного стану автомобільних доріг та рівня безпеки дорожнього руху;

— відсутність можливості розвитку (будівництва та реконструкції) існуючої мережі автомобільних доріг відповідно до темпів зростання національної економіки країни та інтенсивності руху транспортних засобів і вантажних перевезень;

— відсутність можливості повного використання транзитного потенціалу країни;

— відсутність можливості здійснювати технічне пере-
оснащення дорожньої галузі, широко впроваджувати нові технології, машини, механізми, матеріали, конструкції, інформаційно-аналітичні системи управління транспортними потоками та дорожнім господарством;

— незворотні руйнування і небезпека втрати стратегічної мережі автомобільних доріг.

“Враховуючи необхідність забезпечення цільового використання коштів Держбюджету на фінансування дорожнього господарства, ми вирішили запропонувати внести зміни до Бюджетного кодексу України щодо утворення спеціального фонду у складі Державного бюджету України для фінансування дорожнього господарства”, — зазначив Михайло Головко.

Фінансування відновлення та будівництва дорожнього покриття передбачається за рахунок таких надходжень:

1) акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів (крім акцизного податку, визначеного пунктом 6 частини першої статті 66 цього кодексу);
2) акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів;
3) ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них;
4) плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Якісні зміни в країні можливі тільки тоді, коли правоохоронні органи та суди стануть незалежними і діятиме верховенство права...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:00


Я йду до Верховної Ради як самовисуванець, бо хочу приймати політичні рішення згідно із власним сумлінням. Вважаю, що так я буду максимально корисним для тернополян...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


До храму, що у с.Гніздичне на Збаражчині проникли невідомі. Сталося це у ніч з 11 на 12 липня ...


Рубрика: Опубліковано: о 15:32


Виклики і перспективи цьогорічної жнивної кампанії обговорили під час робочої наради, що відбулася під керівництвом т.в.о. голови облдержадміністрації Івана Крисака...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00


Народний депутат від ВО «Свобода» Михайло Головко висловив своє обурення пенсійною реформою Гройсмана і закликав ухвалити законопроєкти «Свободи», які забезпечать гідну пенсію літнім людям, і розрахунок виплат не за страховим, а за трудовим стажем...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
15 Липня
12 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео