Середа, 23 жовтня 2019
• Дороги вбивають, не треба й війни… • Що їсти, аби зберігати тепло та енергію • У Тернополі вшанували пам’ять Віктора Гурняка • Яблучно-грушевий пиріг з горіхами • На Полтавщині загинув ексміністр агрополітики і продовольства Тарас Кутовий • Ці суші… шкода їсти! • «Любовний трикутник — дуже незатишний і неприємний стан» • “Приміщення електростанції було відчинене”: на Теребовлянщині дитину вдарило струмом • Попікнікували культурно! • Опубліковані зарплати українських футбольних чиновників • Шестирічна українка перемогла на міжнародному конкурсі краси • У Тернополі відкрили новий громадський простір біля Головпошти і оновлений фонтан «Кульбаба» • Іван Марчук вирішив припинити робити виставки своїх картин • Уряд не буде знижувати тарифи! У Зеленського передумали… • «Chortkiv-West» на $700 мільйонів • «Нобелівка» з літератури для Ольги Токарчук: чи є що святкувати Тернопіллю? • На Тернопільщині дівчинка випала з автобуса і загинула • «Він був сильний тілом і духом…» • На вулицях Тернополя з’являться ще шість нових великогабаритних автобусів • Євро’2020: нестандартний формат
Михайло Головко: «Фінансування дорожньої галузі в Україні менше в кілька разів порівняно з країнами Європи»

Опубліковано: 7 Вересня о 15:43 13


Надважливе значення в житті суспільства відіграє обслуговування дорожнього покриття, на яке, як відомо, завжди не вистачає коштів і яке завжди руйнується.


Рівень фінансування дорожніх робіт за останніх 10 років склав 14-34 % від науково обґрунтованої мінімально необхідної потреби. За міцністю та рівністю існуючі автомобільні дороги не відповідають сучасним технічним вимогам на 40-50 % загальної протяжності мережі.

“Разом з тим фінансування, що виділяється для дорожньої галузі в Україні та приведене до 1 км автодороги загального користування, менше в кілька разів порівняно з країнами Європи. Це призводить до недофінансування навіть першочергових робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг. За останніх сім  років фінансування таких робіт склало близько 18-36 % від нормативно необхідного (2-4 млрд. грн. при нормативних 11 млрд. грн.)”, — стверджує Михайло Головко, народний депутат України від ВО “Свобода”.

Як наслідок, обсяг руйнувань та деформацій на автодорогах загального користування збільшився за останніх сім років на 50 % від загальної їх протяжності. Через постійне недофінансування дорожня галузь має такі негативні наслідки:

— істотне погіршення технічного стану автомобільних доріг та рівня безпеки дорожнього руху;

— відсутність можливості розвитку (будівництва та реконструкції) існуючої мережі автомобільних доріг відповідно до темпів зростання національної економіки країни та інтенсивності руху транспортних засобів і вантажних перевезень;

— відсутність можливості повного використання транзитного потенціалу країни;

— відсутність можливості здійснювати технічне пере-
оснащення дорожньої галузі, широко впроваджувати нові технології, машини, механізми, матеріали, конструкції, інформаційно-аналітичні системи управління транспортними потоками та дорожнім господарством;

— незворотні руйнування і небезпека втрати стратегічної мережі автомобільних доріг.

“Враховуючи необхідність забезпечення цільового використання коштів Держбюджету на фінансування дорожнього господарства, ми вирішили запропонувати внести зміни до Бюджетного кодексу України щодо утворення спеціального фонду у складі Державного бюджету України для фінансування дорожнього господарства”, — зазначив Михайло Головко.

Фінансування відновлення та будівництва дорожнього покриття передбачається за рахунок таких надходжень:

1) акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів (крім акцизного податку, визначеного пунктом 6 частини першої статті 66 цього кодексу);
2) акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів;
3) ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них;
4) плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Минулого тижня в аваріях на Тернопільщині загинуло троє дівчат...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 13:01


Природа змінюється, і в осінньо-зимовий період нам теж важливо змінювати своє харчування – для того, щоб підтримати тіло та імунну систему...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


3 солодкі яблука, 3 груші, 2 яйця, 125 мл молока, 2 ст. л. оливкової олії, 4-5 ст. л. ванільного цукру, 150 г борошна, 1 ст. л. цукру, 1 пакетик розпушувача, дрібка солі, жменя очищених лісових горіхів...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


Вертоліт, у якому знаходився Тарас Кутовий, впав і розбився на Полтавщині. Сталося це 21 жовтня...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00



Теми дня
23 Жовтня
22 Жовтня
21 Жовтня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео