Субота, 20 липня 2019
• Голос Тернополя буде у Верховній Раді • До Верховної Ради мають шанс потрапити сім партій • З ким готовий об’єднатися Іван Ковалик у новій Верховній Раді? • Галина Янченко:«Якщо до Верховної Ради прийдуть нові люди — принципові й професійні, такі, які є в команді Володимира Зеленського, можна буде багато змінити в країні» • За сприяння Михайла Головка у Збаражі встановили пам’ятник Героям Небесної Сотні Устиму Голоднюку і Назарію Войтовичу • Зарваниця — з розмальованою зупинкою • Завдяки Леонідові Бицюрі у Тернополі прижилися кращі світові практики • «Можна ми приїдемо до вашої лікарні… повчитися?» • Степан Барна: «Ці вибори переломні для історії» • «Тільки співпраця молодих і досвідчених політиків може забезпечити розвиток нашої країни» • Ще три опитування підтверджують перемогу Івана Чайківського на виборах до парламенту • Фестиваль «Дзвони Лемківщини» – перший Міжнародний! • Проти місцевого самоврядування готують політичні репресії • Тернополянка вразила вчених NASA • «У «Громадянській позиції» – професіонали і патріоти України. Там немає олігархів, корупціонерів та Росії» • Борщівська вишиванка для кремлівського політв’язня • Жива легенда Тернопільського району — тепер у пам’яті • ГонЧАРУЮТЬ усі! • Маестро махнув… стільцем • Алла Стечишин: “Мені не потрібна слава, іду, щоб працювати для людей”
Наставники у торгівлі – хто вони?

Опубліковано: 18 Грудня о 16:00 19


У мережі «АТБ» впроваджено систему передання знань досвідченими співробітниками новачкам.


Наше місто на мапі поширення мережі «АТБ» поки що є відносно новою локацією. Втім, багато тернополян подорожують Україною і добре знають ці магазини. Вони, мабуть, встигли помітити, що незалежно від міста у кожному «АТБ» діють єдині правила, однаково оформлені вітрини, уніфікована викладка товару на полицях. Стандартизація допомагає людині, звикнувши до одного «АТБ» поблизу свого будинку, без проблем орієнтуватися в будь-якому магазині мережі. На сьогодні це вже 974 торговельні підприємства в 251 населеному пункті країни.

«АТБ» вдалося налагодити ефективну систему роботи з персоналом. Можливо, деякі читачі чули про так звані групи підтримки. Йдеться не про спортивні баталії, а про команди співробітників «АТБ». Відкриття нового магазину для компанії є великою подією. Необхідно побудувати або привести до ладу приміщення, обладнати його відповідно до стандартів мережі і завезти продукти. Коли у перший день роботи нового маркету люди зайдуть до торгової зали, все повинно працювати як єдиний механізм: підвезення нових товарів, розкладка їх по полицях, консультування споживачів, обслуговування на касі тощо. Як з усім цим впоратися і налагодити стандартизовані процеси, коли часу обмаль? Треба довірити виконання такого завдання людям, які добре вміють це робити, – групі підтримки.
Це команда співробітників, які мають багатий досвід роботи в «АТБ» на різних посадах. До потрапляння в групу підтримки кожен із них працював в якомусь із регіонів присутності мережі. Якщо вони бажають ділитися своїм досвідом, їх зараховують в умовний резерв. Коли компанія вирішує відкрити новий магазин, з них формують групу, яку відправляють у тривале відрядження. На місці вони стежать за підготовкою відкриття. До сфери відповідальності команди також входить підбір персоналу та його навчання стандартам мережі, принципам викладки товарів, вмінню спілкуватися з покупцями. Якщо під час поїздки, наприклад, до Києва вам здається, ніби тамтешній «АТБ» як дві краплі схожий на той, що працює у нас на Лучаківського чи на Карпенка, то цілком може бути, що налагодженням роботи цих двох маркетів займався один і той же керівник.
Після відкриття нового магазину група підтримки залишається на деякий час, щоб контролювати його діяльність. Йдеться не про те, що члени цієї команди можуть перевірити викладку товарів чи насварити неуважного працівника. Їх участь у процесах набагато глибша. Фактично вони займаються становленням роботи торговельної точки. Паралельно з цим керівники придивляються до тих працівників, яких найняли. Адже коли група підтримки поїде, хтось із місцевих очолить магазин і поведе новий колектив за собою. Тих хлопців і дівчат, які гарно виконують свої обов’язки, відправляють на навчання до навчальних центрів «АТБ». Вони є в чотирьох містах України, один і з них – у Львові. Там новачки отримують необхідні знання. Після успішного складання іспитів вони можуть претендувати на вищу посаду.
Отже, коли групі підтримки слід їхати, у магазині вже повністю налагоджена робота та сформований колектив. Коучі можуть повернутися в свій рідний магазин чи записатися на наступне відрядження. Як бачимо, склад групи підтримки змінюється. Через це в новому, припустимо, одеському магазині можуть працювати співробітники з Дніпра, Полтави, Умані та Дрогобича. Таким чином не тільки передається досвід новачкам, а й відбувається зміцнення стосунків між колегами з «АТБ» з різних міст. Тож не дивно, що навіть у такому величезному колективі (нині у мережі працює більш як 50 тисяч осіб!) формуються дружні зв’язки, співробітники охоче допомагають один одному.
Ще однією перевагою цієї системи є досить швидке залучення нових працівників. Під керівництвом досвідчених наставників вони оперативно засвоюють стандарти та правила мережі. Молодь бачить кар’єрні перспективи. В «АТБ» можна почати працювати охоронцем, а згодом — після навчання та іспитів — очолити магазин. Це реальні історії, це сотні прикладів з конкретними іменами та прізвищами. Співробітники підтверджують, що для просування по службі досвід участі в групах підтримки відіграє велику роль.
Якщо говорити про вигоди для покупця, то вони очевидні. Заходячи в маркет поблизу свого будинку, він завжди отримує якісний сервіс, адже над цією торговельною точкою працювали фахівці «АТБ» з різних регіонів. Складно навіть уявити, скільки зусиль вкладається в запуск одного торговельного підприємства. Тож коли відкриється наступний магазин у Тернополі, ви вже знатимете, як багато для цього зроблено.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Три причини підтримати Максима Черкашина...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Компанією Research & Branding Group було проведено дослідження громадської думки мешканців України стосовно їхніх електоральних настроїв напередодні дострокових виборів до Верховної Ради України 21 липня 2019 р...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:01


Під час цієї виборчої кампанії мені доводилось відповідати на чимало важливих запитань виборців...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00


Молода і професійна команда президента Володимира Зеленського дещо відсторонена від нинішньої виборчої лихоманки, адже посилено працює...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:26


Наш обов'язок і наше завдання — продовжити справу Героїв. Найбільшим для них пам'ятником буде успішна Україна, українська Україна — без московських попів, без «русского міра»...


Рубрика: Опубліковано: о 14:00



Теми дня
19 Липня
18 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео