П’ятниця, 19 квітня 2024
• Колишнього начальника Тернопільської державної податкової інспекції засудили за вимагання грошей • На Рівненщині знайшли давню ікону художника з Тернопільщини • Володимир Шкробот: «Життя рахує не кроки, які ти зробив, а сліди, які залишиш для суспільства» • За 12000 доларів тернополянин обіцяв ухилянтам «порішати» з військкоматом • 100-річна ювілярка з Козівської громади • 12-метровий рушник “родом” із Тернопільщини мандрує світом • У Тернополі поліцейські психологи організували іпотерапевтичний захід для поранених бійців і їхніх сімей • Різанина на Бережанщині: потерпілий в реанімації • 40 дітей військових із Тернопільщини влітку вирушать на оздоровлення до Латвії • Учні Васильковецької школи на Тернопільщині отримали новий автобус • Влітку росія планує посилити наступ на чотирьох напрямках • У Тернополі винесли вирок водієві, який скоїв смертельну аварію в Угорщині • Дубову алею на спомин про загиблих Героїв висадили у Тернополі • Велосипедист збив дитину на дамбі в Тернополі • Резонансні справи, гучні розслідування, фінансові питання: Сергій Зюбаненко зустрівся із журналістами • У Тернополі презентували книгу історика, загиблого захисника Любомира Крупи • На плечі – тату троянди. На Підгаєччині виявили мертвого чоловіка • Аграрії Тернопільщини завершили посів ранніх зернових культур • За ніч обікрав чотири магазини в Ланівцях • Народила донечку вдома. Медики допомогли породіллі з Теребовлянщини
Сергій Надал: «Ми зробили все, щоб гарантувати безкоштовний проїзд пільговим категоріям населення»

Опубліковано: 15 Січня о 9:17 26


За підрахунками експертів, тільки через збільшення тарифів на електропостачання квиток на проїзд електротранспортом по всій Україні має коштувати як мінімум 4,2 гривні.


Відповідно до постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, з січня 2017 року електроенергія для міського транспорту має подорожчати на 45%, а оплата вуличного освітлення – на 40%. За підрахунками експертів, тільки через збільшення тарифів на електропостачання квиток на проїзд електротранспортом по всій Україні має коштувати як мінімум 4,2 гривні. На сполох били давно, проте київська комісія з незрозумілими повноваженнями, очевидно, не враховує думки місцевих громад. Сьогодні маємо факт: ціни для комунального транспорту зросли за підсумками року майже у п’ять разів. Міський голова Тернополя говорив про проблему ще кілька місяців тому і буде боротися за доступний транспорт.

“Електротранспорт – найбільш доступний вид транспорту в українських містах. Без функціонування системи електротранспорту сучасне місто просто не може існувати. На нього припадає 45 – 60 % усіх перевезень. Більше того, він виконує вкрай важливу соціальну функцію – безкоштовно перевозить пільгові категорії громадян. Тому цей транспорт треба активно розвивати, а не знищувати. Ми не можемо впливати на рішення НКРЕКП. Ми можемо лише шукати вихід тут, на місцях, через економію та різного роду акції з підтримки. Ми зробили все, щоб гарантувати безкоштовний проїзд пільговим категоріям населення, і проводитимемо модернізацію таким чином, щоб тернополяни могли економити, а транспорт залишався доступним”, — зазначив Сергій Надал у своєму коментарі.

Разом з тим міський голова висловив стурбованість щодо можливих економічних наслідків непродуманого рішення НКРЕКП.

“Загалом не зовсім нормальною є ситуація, коли тарифи визначають десь “нагорі”, відірвано від місцевих громад. Ненормально також те, що шість осіб у НКРЕКП без консультацій з громадами приймають рішення щодо суми, що дорівнює половині бюджету. Вдумайтеся: для ухвалення бюджету потрібно 226 депутатів, а для встановлення тарифів, що сумарно можуть складати суму, співмірну з половиною бюджету, — лише голоси шести осіб. Очевидно, що це далеко від норми. Ми не знаємо, як ще ці рішення вплинуть у майбутньому на функціонування комунального транспорту по всій Україні. Але сьогодні ми змушені у цих умовах планувати, здійснювати оновлення транспорту і вживати заходів для того, щоб тернополяни і надалі могли користуватися міським транспортом”, — зауважує міський голова.

Єдиним шляхом боротьби за доступний транспорт у міськвиконкомі назвали впровадження електронних квитків і поступовий перехід від оплати за поїздку до оплати за кілометр.

“Ми будемо максимально підтримувати комунальний транспорт з міського бюджету, щоб ціни за квитки були доступними для всіх тернополян. Ми вже шукаємо шляхи оптимізації. На сьогодні це — єдиний електронний квиток та картка тернополянина. Вже нині електронний квиток дає можливість людям здешевити вартість проїзду. Хто має електронний квиток, той має 10 відсотків знижки. Той, хто зареєстрований у Тернополі і отримає картку тернополянина, буде мати найкращу ціну на проїзд. Так працюють у Європі, де мешканці міста платять менше, бо вони користуються транспортом частіше, а гості міста платять більше, бо користуються разово. Іншого виходу у теперішній ситуації нема”, – сказав Сергій Надал.

“Наше завдання полягає в тому, щоб гарантувати пільговим категоріям населення проїзд у комунальному транспорті. Незважаючи на те, що уряд за два роки не дав жодної гривні на компенсацію проїзду пільговиків, ми зберегли проїзд усіх пільговиків у тролейбусах та соціальних автобусах міста. Так буде і у майбутньому”, – повідомив очільник Тернополя.

У Тернополі відкриватимуть нові тролейбусні лінії, а також з часом планують перейти до оплати перевізникам за кілометр.

“Місто буде оновлювати і розширяти можливості електротранспорту, бо це найбільш екологічний і доступний на сьогодні транспорт. З впровадженням електронного квитка ми також поступово перейдемо до оплати перевізнику за кілометр замість оплати за поїздку. Так працює система транспорту у сусідній Польщі. У такому випадку у водіїв буде більша мотивація дотримуватися графіку і поважати пасажирів, бо перевізник отримує доплати з бюджету не за кількість пасажирів, а за перевезення вчасно і комфортно. Крім того, це дозволить берегти кошти бюджету”, – сказав Сергій Надал.

Раніше міський голова Тернополя Сергій Надал неодноразово звертався до центральних органів влади з пропозицією запровадити “нульовий тариф” на електроенергію для комунального електротранспорту, посилаючись на досвід окремих європейських країн. У такому випадку транспортники платили б за електроенергію за собівартістю. Це дозволяло б зберігати вартість проїзду низькою. Як відомо, у більшості країн Європи електротранспорт є дотаційним, але таку політику підтримує більшість урядів, зважаючи на те, що такий транспорт є найбільш екологічно чистим і зручним.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Нещодавно опубліковане

До 6 років позбавлення волі засуджено екскерівника податкової інспекції та його трьох спільників за вимагання 40 тис доларів США неіснуючого боргу...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:52


На Рівненщині виявили ікону 1779 року кременецького художника Федора Лісневича. ...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:28


Майже 22 роки тому керівником Тернопільської обласної клінічної психоневрологічної лікарні призначили Володимира Шкробота – хірурга за фахом і менеджера за покликанням...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:38


Способи отримати в казино гроші з бонуса за реєстрацію з виводом на карту.
Бонус за реєстрацію без депозита в українських казино не є вигадкою. Гральні заклади використовують бездеп без обов’язкового поповнення рахунку для заохочення нових гравців...


Рубрика: Опубліковано: о 10:10


Ще одну схему ухилення від мобілізації припинили тернопільські поліцейські...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:29



Теми дня
19 Квітня
17 Квітня
16 Квітня
15 Квітня