П’ятниця, 29 вересня 2023
• Один із «Вовків Да Вінчі» • ОБІЙМИ для всієї України. У Бережанах створили унікальну мапу України з ляльок-мотанок • Пів тисячі пряників задля ЗСУ. Тернопільські студентки провели благодійний ярмарок • Молодь українських сіл вчиться впроваджувати зміни в громадах • До лікарні швидкої допомоги приєднають два медичні заклади • Квадрокоптери, радіостанції і планшети для захисників • До шлюбу — з чотирма дітьми! • Віддала косу для ЗСУ • До наших захисників на передову вирушить «Допомога армії від Тернополя» • У Тернополі працював шахрайський кол-центр • Розпочався відбір до об’єднаної штурмової бригади Національної поліції «Лють» • Опалювальний сезон в умовах війни: чи готовий Тернопіль? • «За борги за комуналку можуть арештувати автомобіль і банківські рахунки» • «ЯМаріуполь»: рік прихистку в Тернополі • Олег Липка: «У ферму я вклав не тільки гроші, а й душу» • День міста Тернополя з 2024 року відзначатимуть 15 серпня • Сучасні апостоли — на передовій • “Пережила не одну війну…” На Тернопільщині привітали 100-річну ювілярку • Молодь із Тернопільщини прибрала територію ботанічного саду • “Нове життя” переселенців на Тернопільщині
Степан Барна: «Необхідно відремонтувати аварійний «Гаївський міст», адже він з’єднує дві важливі міжнародні траси»

Опубліковано: 16 Липня о 16:00 35


Повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України прагне кандидат у народні депутати від Тернополя Степан Барна. Аби досягти такої мети, потрібні добрі дорожні розв’язки.


Гаївський міст – одна з найбільш больових точок Тернополя

На проблему з Гаївським мостом вкотре звернули увагу тернополяни під час зустрічі з кандидатом у народні депутати Степаном Барною. За два дні по тому на запрошення Степана Барни до Тернополя приїхав перший віцепрем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів. Разом вони побували на мості й обговорили шляхи залучення фінансування на його реконструкцію.

Проблема реконструкції Гаївського мосту тягнеться з 2010 року. Її ніхто реально не вирішував до сьогодні. Відбувалося це з двох причин: міст перебуває на балансі міста та недостатність фінансування на його відновлення.

Як вирішити проблему?

За словами Степана Кубіва, у зв’язку з тим, що Степан Барна, ще будучи на посаді голови обласної адміністрації, у 2017 році звернувся з листом до Кабміну, про цю проблему почали говорити. «Ми пропонуємо передати цю дорогу на баланс держави, що хотіли зробити ще кілька років тому. Тоді, відповідно, формується бюджет на наступний рік та спрямовується фінансування. Сьогодні ремонт мосту оцінюють у 205 мільйонів гривень. Нам потрібно дивитися на стратегічний розвиток Тернополя як великого інфраструктурного проєкту, який є реальним для проведення міжнародних транзитних вантажів», – зазначив Степан Кубів.

Степан Барна наголосив, що завданням номер один — зробити все, щоб допомогти Тернопільській міській раді у вирішенні цього питання. Відремонтувати аварійний Гаївський міст важливо, бо через нього проходять кілька тисяч автомобілів щоденно і він з’єднує дві важливі міжнародні траси – кременецьку та хмельницьку.

«Нам важливо, щоб автомобілісти, котрі рухаються дорогою М-12 та М-19, не відчували незручностей. Впродовж останніх років ми мали підтримку Кабінету Міністрів також в особі Степана Кубіва. Сьогодні бачимо такі можливості для реалізації цього проєкту: у разі обрання депутатом Верховної Ради України я буду ініціювати виділення коштів постановою Кабінету Міністрів по субвенції соціально-економічного розвитку окремих територій, підтримуватимемо й позицію щодо фінансування з Державного фонду регіонального розвитку», – пояснив Степан Барна.

Яка доля Східного об’їзду Тернополя?

Цього року розпочинається реалізація глобального проєкту – будівництво Східного обходу Тернополя. Йдеться про нову дорогу, яка з’єднає траси М-12 і М-19. Фінансування з Європейського інвестиційного банку – 20 млн. євро. Наразі тривають підготовчі заходи. І цей обхід дозволить суттєво зняти навантаження з Гаївського мосту та об’їзної дороги Тернополя, підсилить безпеку та частково вирішить екологічне питання. «Ми хочемо повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України, а без добрих транспортних розв’язок це зробити неможливо», – акцентував Степан Барна.

Нагадаємо, за останні чотири роки у Тернопільській області вдалося капітально відремонтувати три основні магістралі: М-19 Тернопіль – Кременець, М-12 Тернопіль-Підволочиськ та Н-09 Тернопіль – Львів.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

Ігор Питак із Тернополя несе службу в легендарному батальйоні ...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 15:26


Подружжя переселенців Оксана та Олекса Муравльови створили у Бережанах унікальну мапу України з ляльок-мотанок...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 15:18


Пів тисячі пряників задля ЗСУ. Тернопільські студентки провели благодійний ярмарок...


Рубрика: , Опубліковано: о 15:11


Активні юнаки та дівчата завжди є драйверами якісних змін — мають багато цікавих ідей, готові втілювати в життя корисні проєкти, об’єднуватися для розвитку рідних містечок та сіл...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:02


З метою реалізації концепції розвитку галузі охорони здоров’я на території Тернопільської громади, на засіданні сесії міської ради депутати прийняли рішення про реорганізацію двох медичних комунальних некомерційних підприємств міста...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:43



Теми дня
27 Вересня
26 Вересня
25 Вересня