Неділя, 26 січня 2020
• Переселенка з Луганщини Світлана Сердюк впала і зламала хребет • Вірші… мовою жестів! • Фільм «Віддана»: головна героїня говорить голосом… тернополянки • Тернополянам покажуть, як… палає Кремль! • Ігор Мединський більше не очолюватиме управління транспорту Тернополя • «Ню»анси однієї виставки • Міська рада Тернополя сформувала Оперативний штаб для попередження поширення грипу та ГРВІ • «Aurevoir» для новорічної красуні, або Як правильно позбутися ялинки? • Tvorchість тернополян – на нацвідборі до «Євробачення» • Підприємцю Ігорю Скрипці підкинули… похоронний вінок • Тернополянам лише дещиці не вистачило до нагород Юнацької Олімпіади • Той, хто створив «Ниву» • Віталій Гринів: «Настав час демонструвати високі результати» • «Кожна вдала операція – перемога усього відділення» • Де шукати… сніг? • Які зміни в 2020-ому чекають українських заробітчан? • Світлана Пушкар: «Чому закрили справу про загибель мого чоловіка?» • Сергій Надал: «Акт Злуки показав усьому світові – українці це державна нація» • Герої вистояли, не витримав бетон… • «Кінець епохи бідності»: тільки для кого?!
Степан Барна: «Необхідно відремонтувати аварійний «Гаївський міст», адже він з’єднує дві важливі міжнародні траси»

Опубліковано: 16 Липня о 16:00 25


Повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України прагне кандидат у народні депутати від Тернополя Степан Барна. Аби досягти такої мети, потрібні добрі дорожні розв’язки.


Гаївський міст – одна з найбільш больових точок Тернополя

На проблему з Гаївським мостом вкотре звернули увагу тернополяни під час зустрічі з кандидатом у народні депутати Степаном Барною. За два дні по тому на запрошення Степана Барни до Тернополя приїхав перший віцепрем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів. Разом вони побували на мості й обговорили шляхи залучення фінансування на його реконструкцію.

Проблема реконструкції Гаївського мосту тягнеться з 2010 року. Її ніхто реально не вирішував до сьогодні. Відбувалося це з двох причин: міст перебуває на балансі міста та недостатність фінансування на його відновлення.

Як вирішити проблему?

За словами Степана Кубіва, у зв’язку з тим, що Степан Барна, ще будучи на посаді голови обласної адміністрації, у 2017 році звернувся з листом до Кабміну, про цю проблему почали говорити. «Ми пропонуємо передати цю дорогу на баланс держави, що хотіли зробити ще кілька років тому. Тоді, відповідно, формується бюджет на наступний рік та спрямовується фінансування. Сьогодні ремонт мосту оцінюють у 205 мільйонів гривень. Нам потрібно дивитися на стратегічний розвиток Тернополя як великого інфраструктурного проєкту, який є реальним для проведення міжнародних транзитних вантажів», – зазначив Степан Кубів.

Степан Барна наголосив, що завданням номер один — зробити все, щоб допомогти Тернопільській міській раді у вирішенні цього питання. Відремонтувати аварійний Гаївський міст важливо, бо через нього проходять кілька тисяч автомобілів щоденно і він з’єднує дві важливі міжнародні траси – кременецьку та хмельницьку.

«Нам важливо, щоб автомобілісти, котрі рухаються дорогою М-12 та М-19, не відчували незручностей. Впродовж останніх років ми мали підтримку Кабінету Міністрів також в особі Степана Кубіва. Сьогодні бачимо такі можливості для реалізації цього проєкту: у разі обрання депутатом Верховної Ради України я буду ініціювати виділення коштів постановою Кабінету Міністрів по субвенції соціально-економічного розвитку окремих територій, підтримуватимемо й позицію щодо фінансування з Державного фонду регіонального розвитку», – пояснив Степан Барна.

Яка доля Східного об’їзду Тернополя?

Цього року розпочинається реалізація глобального проєкту – будівництво Східного обходу Тернополя. Йдеться про нову дорогу, яка з’єднає траси М-12 і М-19. Фінансування з Європейського інвестиційного банку – 20 млн. євро. Наразі тривають підготовчі заходи. І цей обхід дозволить суттєво зняти навантаження з Гаївського мосту та об’їзної дороги Тернополя, підсилить безпеку та частково вирішить екологічне питання. «Ми хочемо повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України, а без добрих транспортних розв’язок це зробити неможливо», – акцентував Степан Барна.

Нагадаємо, за останні чотири роки у Тернопільській області вдалося капітально відремонтувати три основні магістралі: М-19 Тернопіль – Кременець, М-12 Тернопіль-Підволочиськ та Н-09 Тернопіль – Львів.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Складну операцію сьогодні перенесла у Бережанській районній лікарні 67-річна Світлана Сердюк, яка є переселенкою з Луганська. Нещодавно вона зламала хребет, впавши з інвалідного візка. Довелося провести оперативне втручання — вставити металеву пластину...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


А ви знали, що цей тиждень в Україні — тиждень звуку? Для кожного важливо чути та бути почутим...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Фільм «Віддана», який вийшов у прокат 16 лютого, варто подивитися з багатьох причин...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


У суботу, 25 січня, у Тернополі в кінотеатрі «Сінема Сіті» відбудеться допрем’єрний показ неполіткоректної патріотичної комедії «Наші Котики». Стрічку презентуватимуть продюсери Ігор Савиченко та Степан Бандера...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


У Тернопільській міській раді створили нове управління транспортних мереж та зв'язку...


Опубліковано: о 15:00



Теми дня
25 Січня
24 Січня
23 Січня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео