Вівторок, 16 серпня 2022
• Колаборантка із Почаєва підтримувала дії росії • Чому мер Підгайців часто їздить за кордон? • Смакуйте, люди, тернопільські льоди! • Що відомо про тернополянина, якого підозрюють у продажу бронежилетів? • Квашені огірки — для захисників • «Книга для воїна»: поділись якісним читвом • «Розумна квітка» – енергетична незалежність • У Тернополі додатково відкрили 30 сховищ та укриттів • Воєнні злочини: як їх документують на Тернопільщині? • Йосипівка заспівала — гроші для армії зібрала • Мобільна стоматологія для українських захисників • Іван та Іванна: весілля під вибухами снарядів • Залишила посаду – пішла захищати Україну • Кожен кекс — для перемоги • У Тернополі пройти імунізацію від COVID-19 можна в амбулаторіях загальної практики сімейної медицини • На Тернопільщині повідомили про підозру проросійському пропагандисту • Троє людей загинули, троє травмовані… • Хотів автомобіль з Європи, попався на “гачок” • Встановили погруддя відомому спортсмену з Тернопільщини • Заплатила шахраям 24 тисячі гривень за… свій будинок
Степан Барна: «Необхідно відремонтувати аварійний «Гаївський міст», адже він з’єднує дві важливі міжнародні траси»

Опубліковано: 16 Липня о 16:00 35


Повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України прагне кандидат у народні депутати від Тернополя Степан Барна. Аби досягти такої мети, потрібні добрі дорожні розв’язки.


Гаївський міст – одна з найбільш больових точок Тернополя

На проблему з Гаївським мостом вкотре звернули увагу тернополяни під час зустрічі з кандидатом у народні депутати Степаном Барною. За два дні по тому на запрошення Степана Барни до Тернополя приїхав перший віцепрем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку та торгівлі Степан Кубів. Разом вони побували на мості й обговорили шляхи залучення фінансування на його реконструкцію.

Проблема реконструкції Гаївського мосту тягнеться з 2010 року. Її ніхто реально не вирішував до сьогодні. Відбувалося це з двох причин: міст перебуває на балансі міста та недостатність фінансування на його відновлення.

Як вирішити проблему?

За словами Степана Кубіва, у зв’язку з тим, що Степан Барна, ще будучи на посаді голови обласної адміністрації, у 2017 році звернувся з листом до Кабміну, про цю проблему почали говорити. «Ми пропонуємо передати цю дорогу на баланс держави, що хотіли зробити ще кілька років тому. Тоді, відповідно, формується бюджет на наступний рік та спрямовується фінансування. Сьогодні ремонт мосту оцінюють у 205 мільйонів гривень. Нам потрібно дивитися на стратегічний розвиток Тернополя як великого інфраструктурного проєкту, який є реальним для проведення міжнародних транзитних вантажів», – зазначив Степан Кубів.

Степан Барна наголосив, що завданням номер один — зробити все, щоб допомогти Тернопільській міській раді у вирішенні цього питання. Відремонтувати аварійний Гаївський міст важливо, бо через нього проходять кілька тисяч автомобілів щоденно і він з’єднує дві важливі міжнародні траси – кременецьку та хмельницьку.

«Нам важливо, щоб автомобілісти, котрі рухаються дорогою М-12 та М-19, не відчували незручностей. Впродовж останніх років ми мали підтримку Кабінету Міністрів також в особі Степана Кубіва. Сьогодні бачимо такі можливості для реалізації цього проєкту: у разі обрання депутатом Верховної Ради України я буду ініціювати виділення коштів постановою Кабінету Міністрів по субвенції соціально-економічного розвитку окремих територій, підтримуватимемо й позицію щодо фінансування з Державного фонду регіонального розвитку», – пояснив Степан Барна.

Яка доля Східного об’їзду Тернополя?

Цього року розпочинається реалізація глобального проєкту – будівництво Східного обходу Тернополя. Йдеться про нову дорогу, яка з’єднає траси М-12 і М-19. Фінансування з Європейського інвестиційного банку – 20 млн. євро. Наразі тривають підготовчі заходи. І цей обхід дозволить суттєво зняти навантаження з Гаївського мосту та об’їзної дороги Тернополя, підсилить безпеку та частково вирішить екологічне питання. «Ми хочемо повернути Тернополю статус логістичного центру Західної України, а без добрих транспортних розв’язок це зробити неможливо», – акцентував Степан Барна.

Нагадаємо, за останні чотири роки у Тернопільській області вдалося капітально відремонтувати три основні магістралі: М-19 Тернопіль – Кременець, М-12 Тернопіль-Підволочиськ та Н-09 Тернопіль – Львів.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

Виправдовувала напад РФ, закликала підтримувати окупаційну адміністрацію – у таких діях підозрюють мешканку Тернопільщини...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:54


До редакції «НОВОЇ…» звернулися читачі з Підгаєцької громади, яких непокоїть те, що їхній голова Ігор Мерена часто їздить за кордон у робочі дні, проте не звітує про візити за кордон на офіційному сайті. Яка мета поїздок? Чи готовий посадовець про них прозвітувати? Про це наші журналісти запитали особисто голову Підгаєцької міської ради Ігоря Мерену...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 17:43


Черга за морозивом?! Таку дивину можна побачити хіба що біля кіосків ТМ «Полюс» у Тернополі...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 22:07


У Тернопільському міськрайонному суді сьогодні, 12 серпня, обрали міру запобіжного заходу для 35-річного тернополянина Ігоря Г., якого слідство підозрює у продажу бронежилетів, ввезених з-за кордону як гуманітарну допомогу...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 18:12


Гору огірків передали господарі з сіл Тернопільщини у громадську організацію «Бункер С», що на вулиці Старий Ринок в обласному центрі...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:43



Теми дня
16 Серпня
12 Серпня
11 Серпня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео