Відповідно до розпорядження, працівники управління соціальної політики отримали доступ до Реєстру громади та самостійно формуватимуть відповідні Витяги з реєстру про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні. Такий крок створить зручності для мешканців громади при оформленні документів щодо призначення соціальних допомог, пільг і субсидій на оплату житлово – комунальних послуг, адже тернополянам більше не потрібно звертатися за отриманням цих довідок до ОСББ або ЖЕКів.
Отож, такі довідки більше не потрібні при призначенні десятка різних соціальних послуг:
Допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
Допомоги на дітей одиноким матерям.
Допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
Допомоги особам, які немають права на пенсію та інвалідам.
Допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
Субсидій на оплату жттлово – комунальних послуг.
Адресної безготівкової допомоги з коштів місцевого бюджету.
Технічних та інших засобів реабілітації особам з інвалідністю.
Інших соціальних виплат і пільг.
У випадку, якщо окремі особи в управлінні соцполітики у вас вимагатимуть такі довідки, повідомте про це начальника управління за тел. 25-06-11 або пишіть на фейсбук-сторінку Тернопільської міської ради.
До слова, наразі Тернопільська міська рада працює над тим, щоб подібну ініціативу реалізувати ще й у освітній сфері, що, у свою чергу, залишить у минулому необхідність оформляти тисячі довідок щороку.
Джерело: НОВА Тернопільська газета