Субота, 21 вересня 2019
• Свідки по справі вбивства Віталія Ващенка не з’являються до суду • Тайсон Ф’юрі: «Я переможу Усика однією рукою, а другу можете прив’язати в мене за спиною» • Три великі дні в історії Народного Руху • Жан Беленюк – знову чемпіон світу! • Затримали чоловіка, який грабував людей на вокзалі у Тернополі • Перша «віцеміс Земля» — із Тернополя! • Історія збаразького костелу, який будували польські князі • Тернопільські нардепи: хто і куди? • Міхаель Шумахер: чи є шанс на диво? • «Чотири (!) роки судять ексдиректора лісгоспу, який збив насмерть мого сина…» • «Може, Терендеха до санаторію відправити…» • У Тернополі — гурт «Скрябін» із… голосом Юрка Юрченка • «Чоловік надихатиме мене на більші спортивні звершення» • Субсидії і пільги у новому сезоні: хто і як їх буде виплачувати? • Відомий боєць без правил використав у якості груші… літню людину • «Слуга народу» готує нові вибори • Тернопільська гімнастка Анастасія Бачинська – на п’єдесталі етапу Кубка світу в Парижі • Федір Стригун: «Тернопіль повинен стати Меккою для українських театрів» • «Буковель» надихає! • «Він жив і загинув як Герой…»
Тернополю готують параліч громадського транспорту за «херсонським сценарієм». Як має діяти міська рада?

Опубліковано: 30 Травня о 15:00 14


Тарифи на проїзд у громадському транспорті Тернополя, у тому числі у тролейбусах, наразі незмінні.


Повноваження їх встановлювати (коригувати) має управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради Тернополя. Це норма законодавства України. Якщо ж міська влада піддасться на провокацію деяких «зацікавлених» юристів і суддів, то це загрожує обернутися для Тернополя транспортним колапсом. Ні місто, ні громадський транспорт просто не «потягнуть» тарифів 2014 року.

Історія питання

Справа в тому, що недавно Тернопільський окружний адміністративний суд розглянув позов до виконавчого комітету Тернопільської міської ради, в якому міститься вимога визнати протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради №819 від 30.10.2018 року «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів автомобільним та електричним транспортом в м. Тернопіль». Причому прийняте рішення обгрунтовується лише формальними підставами недотримання процедури прийняття регуляторного акту. Тобто, судді просто придерлися до формальностей, не розглянувши питання по суті.

А факти промовисті:

  1. Тарифи на перевезення пасажирів автомобільним та електричним транспортом у Тернополі від 30 жовтня 2018 року приймались за результатами громадських обговорень із подальшим проведенням аудиту та отриманням експертного висновку фірмою «ТерАудит».
  2. Судом не надано належної оцінки діям органу місцевого самоврядування, не враховано прав суб’єктів господарювання у сфері пасажирських перевезень, зокрема, не залучено останніх до участі у справі при прийнятті рішення, яке безпосередньо впливає на їхні обов’язки, права, свободи та інтереси, а натомість надано перевагу абстрактним твердженням позивача, який вбачає порушення у формальній процедурі.

Наразі розгляд спору перебуває у Верховному Суді.

Для Тернополя готують «херсонський сценарій»

Судячи з усього, окремі юристи та судді, які беруть участь у питанні скасування тарифів на проїзд у громадському транспорті Тернополя, взяли за приклад ситуацію у Херсоні, яка склалася там наприкінці 2018 року. Херсон тоді практично «зупинився», а міська влада стала заручником горе-активістів і перевізників.

У листопаді 2018 року після призупинення судом рішення виконкому про новий тариф у розмірі 6 гривень автотранспорт у Херсоні просто перестав функціонувати. Тоді найбільш заповзятливі фірми встановили власний тариф – 8 гривень і навіть надрукували нові квитки. Якщо ж хто відмовлявся платити таку суму і добивався справедливості, то йому перевізники просто хамили і виставляли з автобуса. Врешті-решт завершилося все тим, що мешканцям Херсона довелося платити за проїзд більше, ніж у 2018 році визначила міська рада.

Так херсонські судді й активісти зіграли «на користь громади», а реально – на користь перевізників. Тоді ж, восени 2018-го, схожі процеси відбувалися і в Тернополі. Ситуацію врятувала тверда позиція міського голови Сергія Надала, який зумів знайти важелі впливу на перевізників і не допустив транспортного колапсу в місті.

Сьогодні у Тернополі відбувається друга спроба доведення громадського транспорту до колапсу.

Як має діяти міська рада Тернополя?

У даній ситуації міська рада Тернополя має всі конституційні підстави вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції (ст.145) і законів України, зокрема, на підставі волевиявлення членів громади – проведених загальних зборів. Згідно зі статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», міська влада має забезпечувати баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян і держави. У випадку встановлення вартості проїзду в громадському транспорті такий баланс забезпечується.

Перекладаючи з юридичної мови на просту, це означає, що після консультацій з громадськістю і перевізниками міська рада має всі повноваження встановлювати тарифи на проїзд у громадському транспорті. Це її конституційне право.

Теперішні тарифи на транспорт у Тернополі не викликають будь-якого негативного резонансу в суспільстві, вони цілком прийнятні як для як мешканців територіальної громади – споживачів послуг, так і для суб’єктів господарювання у сфері пасажирських перевезень. Відміна ж даних тарифів призведе до відмови перевізників здійснювати надання послуг у сфері пасажирських перевезень, що викличе громадське збурення і призведе до паралічу життєдіяльності міста.

Допустити таке міська рада Тернополя не може. Це проти здорового глузду, інтересів громади і Конституції України.

Діючі тарифи будуть збережені, а транспортного колапсу не буде!

Користуючись своїм правом, яке гарантоване Конституцією і Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», міська рада Тернополя має всі законні підстави для збереження діючих тарифів. Комунальний транспорт Тернополя буде функціонувати в незмінному на сьогодні режимі і при діючих тарифах!

— У тролейбусах – 5 грн. при розрахунку «Картою тернополянина» або проїзним квитком, 6 грн. – при розрахунку готівкою або банківською карткою.

— У маршрутках – 6 грн. при розрахунку «Картою тернополянина» або проїзним квитком, 7 грн. – при розрахунку готівкою або банківською карткою.

— Зберігаються всі пільги на проїзд для учнів, студентів та інших категорій.

Петро Іванишин


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

20 вересня у Тернопільському міськрайонному суді мало відбутися засідання по справі щодо вбивства громадського активіста і депутата Кременецької міської ради Віталія Ващенка з Кременця, але слухання перенесли, оскільки не прибув жоден із запрошених свідків...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 19:52


Минулої суботи, 14 вересня, ексчемпіон світу в суперважкій вазі Тайсон Ф'юрі в Лас-Вегасі (США) здобув очікувану перемогу над шведським боксером Отто Валліном...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


У ці дні (8-10 вересня) минуло 30 років з дня проведення Установчого з’їзду Народного Руху...


Рубрика: Опубліковано: о 17:00


Тепер у статусі нардепа...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


33-річний крадій двічі нападав і грабував чоловіків...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00



Теми дня
20 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео