Понеділок, 06 грудня 2021
• Втретє відклали розгляд справи Андрія Горбатюка в Тернопільському апеляційному суді • Із 6 грудня на території Тернопільської громади діють додаткові правила карантину • Шахрай “закрутив” голову тернополянину і зняв із банківської картки 17 тис. гривень • Відійшов у засвіти відомий тернопільський педагог Ярослав Вовк • Стрілянина у Тернополі: заспокоїв галасливу компанію… пістолетом • Терпкий смак грудня: ТОП-5 рецептів з хурми для зимового раціону • “Підрядник затіяв хитру гру, щоб розвалити справу, але йому це не вдасться!” • При заборгованості перед КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» можливий арешт нерухомого майна • До Західноукраїнського національного університету — на День відкритих дверей! • За підтримки «Контінентал» висаджено понад вісім тисяч дерев • Якою буде прийдешня зима? • Трішки джазу в холодну пору • На свято Миколая — по тисячі гривень вакцинованим! • Мер із відкритою душею • Як «Велике будівництво» змінило дорогу Т-20-10? • Сергій Надал: «Наш досвід з термомодернізації будинків перейматиме вся Україна» • У Тернополі, неподалік центрального ринку, “Ніссан” збив на переході молоду жінку • Підписано договір про проєктування реконструкції штучної злітно-посадкової смуги аеропорту «Тернопіль» • ДЗВІНко про Коропець! Голова Коропецької громади Микола Тимків колекціонує дзвоники • Щоб зупинити 100-тисячну московську орду, треба бути єдиними!
У Тернопільській міській раді запрацював новий call-центр

Опубліковано: 19 Серпня о 9:24 14


Власне, він уже працює кілька тижнів і за цей час зарекомендував себе тільки з найкращого боку.


За словами міського голови Сергія Надала, «ключовим у цьому сервісі є зворотний зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку, не просто повідомляє про проблему, а й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як у владі відреагували на її звернення. З іншого боку, для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міських служб».
Як працює і які переваги має call-центр?
Новий сall-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотного зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотну реакцію про вжиті заходи.
Заявки групують за різними напрямками роботи. Цю інформацію аналізують. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.
Під час кожного звернення фіксують особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.
Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи вона має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.
“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляти її доводиться підряднику. З одного боку, це дисциплінує підрядників, а з іншого — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Саме так працює більшість служб у європейських містах, і ми це також зробили», — зазначив Сергій Надал.
Як скористатися послугами сервісу?
Скористатися послугами сall-центру можна за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати інформацію щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя Тернопільської міської територіальної громади. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ої до 18-ої години.

До речі
• Як відомо, Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя містян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
• У Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають, на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє Шкільний громадський бюджет, у формуванні якого беруть участь учні шкіл.
• Більше року працює сіті-бот “Назар” — сервіс, що дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і завершуючи можливістю отримати інформацію про діяльність того чи іншого місцевого депутата.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Сьогодні, 6 грудня, в Тернопільському апеляційному суді мали заслухати резонансну справу щодо вбивства 27-річної тату-майстрині Тетяни Подвашецької, проте відклали. Це вже втретє суд переносить розгляд справи. На лаві підсудних - знайомий загиблої Андрій Горбатюк із Тернополя...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:57


3 грудня у Тернополі відбулося засідання міського оперативного штабу, під час якого було заслухано інформацію епідеміологів щодо актуальної ситуації із захворюваністю на COVID-19 в регіоні, за результатами чого учасниками засідання прийнято ряд рішень щодо встановлення з 6 грудня на території Тернопільської громади додаткових карантинних обмежень...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 11:00


28-річний мешканець обласного центру, повіривши незнайомцю, втратив понад 17 тисяч гривень...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:00


6 грудня 2021 року не стало відомого тернопільського педагога Ярослава Йосиповича Вовка...


Рубрика: , , , Опубліковано: о 9:00


У Тернополі місцевому мешканцю кілька разів вистрелили в голову...


Рубрика: , , Опубліковано: о 8:00



Теми дня
6 Грудня
5 Грудня
4 Грудня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео