Четвер, 26 травня 2022
• На Тернопільщині відновили роботу камери фіксації порушень правил дорожнього руху • Внаслідок бойових дій постраждав 281 працівник, 96 з них загинули • У Тернополі тривають поточні ремонти доріг • Сергій Надал: «Українці – нація Героїв» • Інформаційна допомога українцям за кордоном – від Goodacity • Володимир Труш: “Немає кайданів, які зможуть скувати українців” • У Тернополі вшанували 161-річницю перепоховання Тараса Шевченка • Маріуполь — болюча рана. Історії маріупольців, які знайшли прихисток на Тернопільщині • Сергій Надал: «Тернопільські освітяни-волонтери на своєму прикладі навчають дітей любові до України» • “Щоб відволікти дітей від війни”. У Тернополі відсвяткували День Європи • З нагоди Дня Європи у Тернополі підняли прапор Європейського Союзу • Вкрали з банківського рахунку жінки з Бережанщини 48000 гривень • У Тернополі триває поточний ремонт ключової дороги міста – вулиці Богдана Хмельницького • “Почалася війна — зник ковід. А нас далі змушують вакцинуватись…” • Трагедія в селі Глібів: в річці втопився 45-річний чоловік • Побили, а потім вкрали скутер • Шахрай “продав” на пів мільйона неіснуючих бронежилетів • На війні загинув Михайло Яцковський з Теребовлянщини • Відійшов у Вічність Олександр Смик • Загибель двох хлопців у Теребовлі: справа пів року в суді, а її ще не почали слухати
У Тернопільській міській раді запрацював новий call-центр

Опубліковано: 19 Серпня о 9:24 14


Власне, він уже працює кілька тижнів і за цей час зарекомендував себе тільки з найкращого боку.


За словами міського голови Сергія Надала, «ключовим у цьому сервісі є зворотний зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку, не просто повідомляє про проблему, а й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як у владі відреагували на її звернення. З іншого боку, для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міських служб».
Як працює і які переваги має call-центр?
Новий сall-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотного зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотну реакцію про вжиті заходи.
Заявки групують за різними напрямками роботи. Цю інформацію аналізують. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.
Під час кожного звернення фіксують особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.
Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи вона має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.
“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляти її доводиться підряднику. З одного боку, це дисциплінує підрядників, а з іншого — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Саме так працює більшість служб у європейських містах, і ми це також зробили», — зазначив Сергій Надал.
Як скористатися послугами сервісу?
Скористатися послугами сall-центру можна за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати інформацію щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя Тернопільської міської територіальної громади. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ої до 18-ої години.

До речі
• Як відомо, Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя містян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
• У Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають, на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє Шкільний громадський бюджет, у формуванні якого беруть участь учні шкіл.
• Більше року працює сіті-бот “Назар” — сервіс, що дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і завершуючи можливістю отримати інформацію про діяльність того чи іншого місцевого депутата.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

Перевищення швидкості – одна із найпоширеніших причин дорожньо-транспортних пригод. За чотири місяці на дорогах області через недотримання швидкісного режиму поліцейські зафіксували майже 200 аварій...


Опубліковано: о 19:49


З початку війни внаслідок бойових дій на підприємствах України зафіксовано 132 випадки травмування та/або смерті працівників, більшість з яких групові...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:36


З початку війни внаслідок бойових дій на підприємствах України зафіксовано 142 випадки травмування та/або смерті працівників, більшість з яких групові...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:33


На сьогоднішній час значна кількість потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань потребує тієї чи іншої допомоги, у тому числі й допомоги на реабілітаційні заходи (медична, соціальна та професійна реабілітація)...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:28


Від початку війни фахівці Фонду соціального страхування України не призупиняли роботу ні на день, часто виконуючи свої обов’язки попри активні бойові дії, тимчасову окупацію та навіть зруйновані будівлі...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:19



Теми дня
25 Травня
24 Травня
22 Травня
21 Травня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео