Середа, 07 грудня 2022
• Біля Почаєва урочисто перепоховали десятьох воїнів УПА • Підробив документи про ремонт опалення в лікарні. На Тернопільщині засудили підприємця • Ні генераторів, ні коштів: шахрай ошукав мешканця Тернополя на 50 тисяч гривень • У Тернополі на переході автомобіль збив маму з візочком • Як отримати допомогу за електронним лікарняним • На Тернопільщині презентували інформаційно-аналітичну систему, що створює нові можливості для шкіл • Вдвічі менший урожай і непрогнозована посівна: ситуація із зерном в Україні • “Прошу суд зняти з мене браслет, оскільки є перебої з електроенергією” • Перерахунок пенсій у грудні: кому і на скільки підвищать виплати? • У Тернополі працюють десять пунктів обігріву • У Почаївській лаврі знайшли матеріали проти України • Із присвятою Збройним силам України! У Тернополі виступить Капела бандуристів • Замість ялинки – хатинка святого Миколая • Мобільні зупинки-укриття у Тернополі мають сертифікати відповідності • Велосипедист переїжджав у темряві дорогу… • У Тернополі планують розгорнути 12 стаціонарних пунктів обігріву • 8000 світловідбивальних стрічок-флікерів отримали маленькі тернополяни • Незаконно вивозили за кордон військовозобов’язаних • Справжнє обличчя війни • Шахрай поцупив із банківського рахунку 35 тисяч гривень
У Тернопільській міській раді запрацював новий call-центр

Опубліковано: 19 Серпня о 9:24 14


Власне, він уже працює кілька тижнів і за цей час зарекомендував себе тільки з найкращого боку.


За словами міського голови Сергія Надала, «ключовим у цьому сервісі є зворотний зв’язок. Тобто, людина, яка реєструє свою заявку, не просто повідомляє про проблему, а й отримує інформацію про вжиті заходи. Тобто, людина розуміє, як у владі відреагували на її звернення. З іншого боку, для міських служб — це велике джерело інформації. Ми фіксуємо, наскільки заявники задоволені вжитими заходами та покращуємо роботу міських служб».
Як працює і які переваги має call-центр?
Новий сall-центр надає довідки з різних питань життєдіяльності міста. Проте ключовим є налагодження зворотного зв’язку. Кожна заявка реєструється. Заявник обов’язково отримує зворотну реакцію про вжиті заходи.
Заявки групують за різними напрямками роботи. Цю інформацію аналізують. Якщо проблема регулярно повторюється, тоді відповідне управління міської ради займається усуненням причин проблеми.
Під час кожного звернення фіксують особисті дані заявника. Таким чином, усувається проблема хибних звернень. Кожен заявник підходить свідомо до свого звернення.
Міські служби розуміють, чи проблема, з якою звернувся мешканець міста, була одиничною, чи вона має системний характер і потребує реагування на вищому рівні.
“Збір інформації та її аналіз про проблеми дозволяє моніторити ефективність роботи служб. Адже, якщо робота виконана неякісно, переробляти її доводиться підряднику. З одного боку, це дисциплінує підрядників, а з іншого — люди чітко бачать, як реагують на їхні звернення. Саме так працює більшість служб у європейських містах, і ми це також зробили», — зазначив Сергій Надал.
Як скористатися послугами сервісу?
Скористатися послугами сall-центру можна за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40. Тут можна отримати інформацію щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя Тернопільської міської територіальної громади. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ої до 18-ої години.

До речі
• Як відомо, Тернопіль належить до найбільш “цифрових” міст України, де діє низка сервісів, які спрощують життя містян і дають можливість швидко отримувати послуги та брати участь у житті міста.
• У Тернополі працює відкритий Громадський бюджет міста, коли самі мешканці міста пропонують проєкти з розвитку міської інфраструктури та інші суспільно важливі проєкти і визначають, на що будуть витрачені кошти. Паралельно діє Шкільний громадський бюджет, у формуванні якого беруть участь учні шкіл.
• Більше року працює сіті-бот “Назар” — сервіс, що дає можливість тернополянам за допомогою популярних месенджерів отримати низку найпоширеніших міських послуг, починаючи від сплати за комуналку і завершуючи можливістю отримати інформацію про діяльність того чи іншого місцевого депутата.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

30 листопада у селі Лідихів Почаївської громади Кременецького району відбулося урочисте перепоховання десятьох воїнів Української Повстанської Армії, які загинули восени 1944-го неподалік цього населеного пункту в бою з московськими окупантами...


Рубрика: , Опубліковано: о 21:38


Цьогоріч українці вже отримали понад 13 мільярдів гривень лікарняних і декретних допомог від Фонду соціального страхування України. ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 21:37


Фонд соціального страхування України продовжує гарантувати державний страховий захист у повному обсязі для всіх українців – зокрема для тих працівників, чиї роботодавці не можуть дотриматись процедури нарахування лікарняних через бойові дії...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:12


Попри вимушену евакуацію за кордон, українські працівники не втрачають свого права на соціальний захист та забезпечуються допомогами від Фонду соціального страхування України. Зокрема, для застрахованих осіб, які виїхали за кордон через війну, ФССУ фінансує лікарняні та декретні допомоги...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:06


З початку війни на підприємствах України зафіксовано 728 постраждалих внаслідок бойових дій працівників (+26 за останній тиждень)...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:58



Теми дня
4 Грудня
1 Грудня
30 Листопада
29 Листопада
28 Листопада