Середа, 28 жовтня 2020
• COVID-19 на Тернопільщині: 213 випадків зараження за добу, один – летальний • Обірвалося життя медсестри обласного онкодиспансеру Степанії Кушнір • У Байківцях вчаділи троє людей • Дані обласної ТВК: на Тернопіллі проголосували майже 357 тисяч виборців, що складає 45% • У Тернополі вибори виграли Сергій Надал і «Свобода» • 103 виборчі дільниці відкрилися для голосування на території Тернопільської громади • Тернопільський теплохід «Герой Танцоров» після ремонту уже на плаву • У Біблійному саду у Тернополі відкрили унікальну скульптурну композицію «Вознесіння Господнє» • Як голосувати на місцевих виборах’2020 • Краса… із колючками! • Юрій Дзюбан: «Від нашого вибору залежить, чи буде розвиватися наша Громада!» • Роман Сасанчин: життя після «Голосу…» • Коронавірус забрав життя Галини Слюзар • Квартири – для Героїв! • У Підволочиському районі чоловік сапою проламав дружині череп • Побороли коронавірус – готуються до 65-річчя шлюбу! • Класичний університет Тернополя взяв участь у Всеукраїнському проєкті «Озеленення України» • Тернопільський ЦНАП видасть паспорти до виборів (графік) • Двоє дітей постраждали в аваріях на Тернопільщині • Освятили новий храм Покладення Ризи Пресвятої Богородиці УГКЦ
У Тернополі презентували концепцію покращення дорожнього трафіку

Опубліковано: 16 Жовтня о 17:53 56


16 жовтня у Тернополі відбулася презентація перспективи модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя, яку попередньо розробили фахівці ТОВ «НТ Дорбудпроект».


Карта-схема підготовлена на основі пропозицій профільних фахівців патрульної поліції, управління транспорту, управління житлово-комунального господарства, а також тих пропозицій і зауважень, які надійшли від жителів міста. Усі інші тернополяни можуть долучитися до обговорення запропонованих експертами змін та до 1 листопада надавати власні пропозиції і зауваження через Google-форму.

«Зважаючи на зростання кількості приватного транспорту на дорогах Тернополя, ускладнення руху громадського транспорту та застарілу забудову вулиць, яка не пристосована до сучасного трафіку, необхідно змінювати та по-новому моделювати перехрестя і вулиці, а також використовувати нові технології в сфері паркування, – зазначив міський голова Сергій Надал. –  На тих об’єктах у місті, де вже змінено схему ОДР, ми бачимо позитивний результат та зменшення аварійності і заторів. Тож ми й надалі будемо покращувати транспортну інстраструктуру, щоб розвантажувати вулиці та забезпечити безпеку на дорозі як водіям, так і пішоходам та велосипедистам. Дякую тим жителям міста, котрі уже надали власні пропозиції щодо вирішення існуючих проблем, та чекаємо пропозицій і від інших тернополян».

Відповідно до проведеного дослідження та аналізу транспортних потоків у місті, фахівці визначили 68 об’єктів, які потребують покращення інженерно-транспортної інфраструктури. Серед запропонованих рішень –  влаштування додаткових смуг руху, збільшення кількості світлофорних об’єктів, тимчасових стоянок для автомобілів та велодоріжок. Для окремих об’єктів пропонується і повна перебудова вулиці та кардинальна зміна схеми організації дорожнього руху.

Схема модернізації інженерно-транспортної інфраструктури м. Тернополя розроблялася на основі імітаційного моделювання дорожнього руху на перехрестях та основних магістралях міста з врахуванням низки факторів: час затримки водіїв, наявні житлові будинки, параметри проїжджої частини, конфліктні точки, вечірній і ранковий трафік, світлофорні обєкти тощо. Усе це дало змогу детально оцінити і проаналізувати загальну схему руху на одному чи одразу декількох об’єктах, щоб змоделювати оптимальний кінцевий варіант.

Зміни, зокрема, пропонується внести на одній із найбільш завантаженій транспортній  розв’язці – вул. 15 Квітня – вул. Р. Купчинського – просп. Злуки. Адже, як дослідили фахівці, в листопаді 2019 року інтенсивність руху за добу тут складала 25 тис. транспортних засобів, а вже після впровадження карантину кількість автівок зросла майже на 40%. На вул. 15 Квітня від Збаразького кільця максимальна довжина затору в години пік становить близько700 м. п, а також утруднені лівоповоротні заїзди. Тому тут пропонується: влаштувати відокремлену правоповоротну та лівоповоротну смуги, що зменшить затори на магістральних вулицях, та влаштувати острівці безпеки на пішохідних переходах.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Станом на 26 жовтня 2020 року в Тернопільській області за результатами досліджень методом ПЛР – у 19258 випадках діагноз лабораторно підтверджений (17905 випадків – дорослі, 1353 випадки – діти), з них 241 летальних (1 випадок житель сусідньої області). Видужала 14241 особа...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:20


16 жовтня 2020 року передчасно пішла із життя, молодша медична сестра ІІ хірургічного відділення КНП «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради
КУШНІР СТЕПАНІЯ ЙОСИПІВНА...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:01


23 жовтня, о 19:10, рятувальники отримали дзвінок від працівників поліції, що в селі Байківці Тернопільського району по вулиці Січових Стрільців, у одноповерховому приватному житловому будинку, ймовірно внаслідок отруєння природнім газом, загинуло 3 особи...


Рубрика: , Опубліковано: о 8:57


Понад 20% набирає партія «Європейська Солідарність»...


Рубрика: , Опубліковано: о 22:15



Теми дня
26 Жовтня
25 Жовтня
24 Жовтня
23 Жовтня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео