При цьому ремонтники роблять усе можливе, щоб покриття служило якомога довше. Поставивши таку вимогу, міська рада застерегла: у разі неякісного ремонту виконавець робіт буде виправляти недоліки за власний кошт.
Технологія фрезерування
Цього року ремонтники доріг активно використовують технологію фрезерування. Раніше переважно обходилися так званим традиційним ямковим ремонтом, коли дорожнє покриття розбивали відбійним молотком на місці кожної конкретної ями і “закривали” її асфальтом. Такий метод придатний для ремонту невеликих площ. Проте, коли “латок” надто багато, вони складають проблему для суцільного дорожнього покриття. Тому тепер почали частіше застосовувати великі самохідні фрезерувальні машини. Такі машини повністю знімають верхній шар зруйнованого полотна на глибину приблизно 25 см і здатні захопити цілу смугу дороги. Таким чином готується міцна та рівна основа для прокладання ділянки нового асфальту. Машина збирає зрізаний матеріал у спеціальний ківш, що значно зменшує кількість ручних робіт і дає змогу економити кошти. Далі працює фреза з вимірювання вибоїн і визначення контурів. Дана робота називається “картою”. Після зняття покриття вибоїну ретельно очищають і заливають гарячим бітумом, що служить своєрідним “клеєм” для поєднання основи і нового шару асфальту. Потім укладають асфальт, який утрамбовують великими катками вагою 8-13 тонн. Проїжджаючи містом, усе це тернополяни можуть на власні очі бачити в багатьох місцях.
Буде більше капітальних ремонтів доріг
Цьогоріч у Тернополі виділено 40 млн. грн. на поточні ремонти доріг і стільки ж — на капітальний. Крім того, міський голова Тернополя Сергій Надал висловив сподівання, що буде додатково виділено кошти саме на капітальний ремонт, що є довговічнішим, на відміну від традиційного ямкового.
“Сподіваюся, що, як і торік, нам вдасться перевиконати міський бюджет і додаткові кошти спрямуємо на проведення капітального ремонту доріг. Це невід’ємна складова у нашій стратегії розвитку інфраструктури міста. Мерія Тернополя працює на тернопільську громаду. Ми маємо багато вкладати у відновлення доріг та тротуарів. Це все — інвестиція у розвиток міста, створення робочих місць, бо економіка розвивається там, де є дороги та інфраструктура, де людям комфортно жити”, — зазначив міський голова Тернополя.
У Тернополі також розпочали ремонт тротуарів. Роботи тривають, зокрема, на вул. Білецькій, Князя Острозького, де проводять заміну фігурних елементів мощення та бордюрного каменю. На черзі — роботи на вул. Танцорова, Пушкіна, Лепкого, Гребінки, Микулинецькій. Тернопіль активно оновлюється і готується до Великодня.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: дороги, Тернопіль