П’ятниця, 17 січня 2020
• Учні Тернопільського ліцею №21 заспівали разом із ТНМК • На судове засідання по справі вбивства Віталія Ващенка знову не прибув жоден свідок… • Сучасні броньовані двері: надійний захист і презентабельний зовнішній вигляд • 13-річна Єва Скоренька: «Балет — це моє життя» • КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» перерахувало платіжки за опалення і гарячу воду • «Нарешті ми разом!» • 20 облич’2019: Петро Гадз • Винуватець аварії утік за кордон • У Тернополі відбудеться концерт Івана Поповича • «Тернопільський Сірий» за рік зібрав для армії понад 5,3 мільйона гривень • «Виготовляємо дерев’яний декор і садимо молоді деревця» • Грип та ГРВІ: ситуація під контролем • Різдвяне диво… своїми руками! • Оман і… омана • «Ми – одне ціле і працюємо на благо пацієнтів» • 20 облич’2019: Максим Черкашин • Іранський тест на профнепридатність • «Таню двічі витягували з того світу…» • Ігор Сопель: сонна ТОДА — не до добра… • Чи до снаги малому бізнесу «турборежим»?
Унікальна диво-техніка вийшла на ремонт доріг у Збаразькому районі

Опубліковано: 11 Травня о 14:03 60


Днями мешканці Збаразького району стали свідками, як на трасу М-19 виїхала потужна сучасна техніка для ремонту доріг.


З метою вдосконалення ремонту з підсилення дорожньої “одежі” Служба автомобільних доріг у Тернопільській області вирішила впровадити пілотний проект з механізмом Wirtgen КМА, що базується у Великій Березовиці. Таких механізмів для дорожніх робіт на Тернопіллі раніше ніколи не застосовували. І першими побачити диво-агрегати у роботі та відчути результати їх застосування зможуть мешканці сіл Чернихівці та Колодне.

Ця техніка дозволяє оптимізувати процес ремонту доріг зі значним заощадженням коштів за принципом “Робимо більше, платимо менше!” Суть роботи цього механізму в тому, що він змішує знятий старий шар асфальтобетону з гранітними щебневими матеріалами, цементом і емульсією. Згодом асфальтоукладальник встеляє монолітний шар.

Етапи ремонту із застосуванням цієї технології такі: спершу за допомогою фрези знімають та подрібнюють старе асфальтобетонне покриття, тоді брухт за допомогою механізму збирають і висипають у міксер установки Wirtgen КМА. Там до грануляту додають мінеральні домішки, воду, бітумну емульсію, цемент та щебінь. Суміш устеляють і ущільнюють.

Змішування матеріалів відбувається в установці без попереднього їх розігріву і сушки, що дозволяє економити на паливі. При застосуванні установки також значно зменшуються викиди шкідливих речовин в атмосферу.

Тернопільські дорожники, використовуючи такі установки, “вбивають двох зайців”: утилізовують старе дорожнє покриття та економлять на матеріалах, використовуючи їх повторно.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

У понеділок, 13 січня, у Тернопільському драмтеатрі відбувся теплий акустичний різдвяний концерт гурту ТНМК
...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Нинішнє засідання у Тернопільському міськрайонному суді по справі щодо вбивства громадського активіста, депутата Кременецької міської ради Віталія Ващенка перенесли через те, що не прийшли свідки. Така ситуація не вперше...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 16:53


Часи, коли бронедвері були громіздкими «коробками», вигляд яких залишав бажати кращого, минули...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:23


Великі перемоги маленької балерини...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


За тепло у грудні тернополяни заплатять менше на 22%, за гарячу воду — на 18%...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
17 Січня
16 Січня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео