З метою вдосконалення ремонту з підсилення дорожньої “одежі” Служба автомобільних доріг у Тернопільській області вирішила впровадити пілотний проект з механізмом Wirtgen КМА, що базується у Великій Березовиці. Таких механізмів для дорожніх робіт на Тернопіллі раніше ніколи не застосовували. І першими побачити диво-агрегати у роботі та відчути результати їх застосування зможуть мешканці сіл Чернихівці та Колодне.
Ця техніка дозволяє оптимізувати процес ремонту доріг зі значним заощадженням коштів за принципом “Робимо більше, платимо менше!” Суть роботи цього механізму в тому, що він змішує знятий старий шар асфальтобетону з гранітними щебневими матеріалами, цементом і емульсією. Згодом асфальтоукладальник встеляє монолітний шар.
Етапи ремонту із застосуванням цієї технології такі: спершу за допомогою фрези знімають та подрібнюють старе асфальтобетонне покриття, тоді брухт за допомогою механізму збирають і висипають у міксер установки Wirtgen КМА. Там до грануляту додають мінеральні домішки, воду, бітумну емульсію, цемент та щебінь. Суміш устеляють і ущільнюють.
Змішування матеріалів відбувається в установці без попереднього їх розігріву і сушки, що дозволяє економити на паливі. При застосуванні установки також значно зменшуються викиди шкідливих речовин в атмосферу.
Тернопільські дорожники, використовуючи такі установки, “вбивають двох зайців”: утилізовують старе дорожнє покриття та економлять на матеріалах, використовуючи їх повторно.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: дороги, ремонт, Тернопільщина