Субота, 24 серпня 2019
• Володимир Мариновський: «Якби Тарас Юрик у мене чесно виграв вибори голови федерації, то не було б жодних претензій, а вони вчинили рейдерське захоплення, отож, справедливість восторжествує» • Зірки – на Алеї, рекорди – в АртБуці! • Замах на Камінського? • У День Незалежності презентуватимуть “Книгу рекордів Тернополя” • Гарячий серпень: 30 років тому… • «Танцюю, як усі» • Чортків мотофестом шаленів • Наїхав на жінку і дітей… • У Тернополі сходи фонтану “Сльози Гронського” доповнюють новими атрибутами • Боровся за Україну, втратив життя на чужині… • То й що, що вже «за десять осінь»? Душа ще трохи в мандри просить… • Пішов із життя викладач ТНЕУ Олег Бакалюк • Коржики з медом і маком від Наталки Потурай • Свято…з вогником! • Де святкуватимуть День прапора і День Незалежності • Біда за бідою… • «Дій активно! Живи позитивно!» Коли життя — мед! • 43-річна Мілла Йовович стане мамою втретє • Моніка Левінскі розкаже свою правду про секс-скандал з Біллом Клінтоном • Три ідеї для легкого літнього обіду
Унікальна диво-техніка вийшла на ремонт доріг у Збаразькому районі

Опубліковано: 11 Травня о 14:03 59


Днями мешканці Збаразького району стали свідками, як на трасу М-19 виїхала потужна сучасна техніка для ремонту доріг.


З метою вдосконалення ремонту з підсилення дорожньої “одежі” Служба автомобільних доріг у Тернопільській області вирішила впровадити пілотний проект з механізмом Wirtgen КМА, що базується у Великій Березовиці. Таких механізмів для дорожніх робіт на Тернопіллі раніше ніколи не застосовували. І першими побачити диво-агрегати у роботі та відчути результати їх застосування зможуть мешканці сіл Чернихівці та Колодне.

Ця техніка дозволяє оптимізувати процес ремонту доріг зі значним заощадженням коштів за принципом “Робимо більше, платимо менше!” Суть роботи цього механізму в тому, що він змішує знятий старий шар асфальтобетону з гранітними щебневими матеріалами, цементом і емульсією. Згодом асфальтоукладальник встеляє монолітний шар.

Етапи ремонту із застосуванням цієї технології такі: спершу за допомогою фрези знімають та подрібнюють старе асфальтобетонне покриття, тоді брухт за допомогою механізму збирають і висипають у міксер установки Wirtgen КМА. Там до грануляту додають мінеральні домішки, воду, бітумну емульсію, цемент та щебінь. Суміш устеляють і ущільнюють.

Змішування матеріалів відбувається в установці без попереднього їх розігріву і сушки, що дозволяє економити на паливі. При застосуванні установки також значно зменшуються викиди шкідливих речовин в атмосферу.

Тернопільські дорожники, використовуючи такі установки, “вбивають двох зайців”: утилізовують старе дорожнє покриття та економлять на матеріалах, використовуючи їх повторно.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Вівторок, 27 серпня, — день народження Івана Франка. Тернопіль креативно вшановуватиме Каменяра: про «Франкові сліди у Тернополі» у формі оригінального музично-поетичного дійства розкажуть хорова капела «Зоринка» та заслужений діяч мистецтв України, відомий письменник Олег Герман...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


На капоті автомобіля NISSAN QASHQAI здетонував саморобний пристрій...


Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00


"Книгу рекордів Тернополя" вперше покажуть тернополянам і гостям файного міста. Презентація для делегацій з інших міст відбудеться 24 серпня об 11:30 в Українському домі "Перемога"...


Рубрика: Опубліковано: о 13:00


23 серпня на всеукраїнському рівні відзначаємо велике державне свято — День Державного Прапора України...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
23 Серпня
22 Серпня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео