Четвер, 28 березня 2024
• У Чорткові вперше зробили складну операцію на серці • Залозецький став повернули у власність громади • Ремонтують аварійний міст на під’їзді до Тернополя з боку Бродів • “Закрити очі” за 100 доларів: водій пропонував хабар поліцейським • Смертельна аварія у Кам’янках: водій “Skoda Octavia” загинув на місці • Впав із чотириметрової висоти: смерть на будівництві біля Тернополя • Валерій Бачинський – новий директор Тернопільської обласної універсальної наукової бібліотеки • Перископи та антени до рацій роблять у Бережанах • Професор із Тернопільщини донатить на виготовлення дронів • Уламки російської ракети впали на подвір’я на Тернопільщині • Вчителі англійської мови з Тернополя здобуватимуть досвід у Канаді • “Кохання наповнює життя змістом”. У Тернополі одружився військовослужбовець • Поліг біля Бахмута. На щиті повертається захисник із Тернопільщини • Втратила 150 тисяч гривень: жінка з Чортківщини повірила шахраям • Через важке поранення у госпіталі помер захисник із Мельнице-Подільської громади • Депутат Тернопільської обласної ради вимагав “відкати” від… поранених воїнів ЗСУ • Писанкарство в час війни. У Гусятині провели майстер-клас для переселенців • Нетверезий злодій крав велосипед і зламав ногу • Стрім із… лелечого гнізда • Віртуальна подруга шантажувала інтимними фотографіями
Від чого залежить «життя» доріг?

Опубліковано: 2 Липня о 18:00 30


Щороку великогабаритні фури руйнують автошляхи області на сотню мільйонів гривень.


За підрахунками спеціалістів, щорічні збитки, яких зазнає мережа доріг нашої області внаслідок руйнування автошляхів, спричинених рухом великовагових транспортних засобів, складає близько сотні мільйонів гривень. Влітку великотоннажні авто залишають після себе колійність і напливи на дорожньому покритті. Окрім того, надміру навантажені транспортні засоби створюють загрозу безпеці руху для інших водіїв та пішоходів. «Щороку з метою збереження дорожнього покриття з 1 червня ми вводимо обмеження руху вантажних автомобілів. У 2018-ому, зважаючи на досить раннє підвищення температури, обмеження ввели ще з 10 травня. Отож, рух великотоннажних автомобілів загальною масою понад 24 тонни у спекотні дні літнього періоду (при температурі 28 і більше градусів за Цельсієм) з 10.00 до 22.00 заборонено», – коментує керівник обласної Служби доріг Богдан Юлик. Однак недобросовісні перевізники часто нехтують правилами, рухаючись дорогами у спеку та без відповідних документів. Автомобільними дорогами, несуча спроможність яких значно менше встановленої норми – 40 тонн, їздять вантажівки повною масою 60-80 тонн, що призводить до незворотних і катастрофічних руйнувань дорожнього покриття. «Торік на Тернопільщині завадили руху вантажівки масою понад 200 тонн! Це при тому, що великогабаритне авто встигло проїхати (а отже, й нашкодити) дорожньому покриттю у декількох областях. Маршрут горе-перевізника пролягав з Одеської області в Івано-Франківську, – розповідає начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – Тут варто розуміти, що справа не тільки в ремонті автошляхів, а й у правильному їх використанні».

На сьогодні в області працюють п’ять комплексів габаритно-вагового контролю. Законодавством передбачено відповідальність за здійснення перевезень вантажів понад дозволених нормативів та нараховується плата за проїзд автомобільними дорогами, яка розраховується за відповідною формулою. Нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів загальною масою (разом з масою транспортного засобу) не більше 40т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених європейським законодавством. Для контейнеровозів – 44 т, для транспортнихзасобів, за встановленими «Укравтодором» та відповідними підрозділами МВС маршрутами, – до 46 т. Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі: для навантаження на одиночну вісь – 11 т, на здвоєну – 16 т, на строєну – 22 т. Не забуваймо, що дороги у доброму стані там, де їх шанують. Звісно, ремонт автошляхів – прерогатива відповідних служб та фахівців. А збереженн їх – то справа усіх учасників дорожнього руху.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

У Чортківській центральній міській лікарні 69-річному пацієнту із Горішньої Вигнанки успішно імплантували в серце трикамерний кардіовертер-дефібрилятор...


Опубліковано: о 22:03


Прокурори Бережанської окружної прокуратури забезпечили виконання рішення суду щодо повернення у комунальну власність земельної ділянки та водного об’єкта вартістю 15 мільярдів гривень в межах гідрологічного заказника місцевого значення, що входить до складу території об’єктів смарагдової мережі Європи «Seretskyi»...


Рубрика: , Опубліковано: о 21:59


Служба відновлення проводить капітальний ремонт аварійного мосту між селами Плотича та Івачів-Долішній Тернопільського району...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:56


100 доларів і 500 гривень пропонував працівникам поліції мешканець Тернопільського району, якого зупинили на дорозі...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:52


Причини чотирьох аварій, які трапилися на дорогах Тернополя та області, встановлюють слідчі...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:32



Теми дня
26 Березня
25 Березня
24 Березня
22 Березня