П’ятниця, 06 грудня 2019
• Міцніший за міст! Легендарному академіку Борису Патону — 101 рік! • Допінг-раша: країну-агресора можуть залишити поза світовим спортом на чотири роки • Коли «Ціна правди» — життя • У Тернополі опублікували Карту відповідальності за прибирання доріг, проїздів та дворів взимку • «Не дозволимо зрізати ялинки в центрі Кременця!» • Завдали 80 ножових поранень і спалили… • «Х-фактор» – з «тернопільською ноткою»! • Хто відповідальний за прибирання Тернополя взимку? • Зустріч із лікарем через 33 роки! • Модель з Тернополя Соломія Кропельницька – про життя в Дубаї та зйомки для авіакомпанії «Emirates» • На «Східному» і «Сонячному» – цілодобово гаряча вода! • «Застрелилися…» Тернопільські біатлоністи на старті сезону розчаровують • Шостий «Золотий м’яч» Ліонеля Мессі • Вийшов з дискотеки і пропав… • До Тернополя завітала журналістка і телеведуча Яніна Соколова • Олег Сиротюк: «Укрупнення» громад усупереч бажанню людей — антиконституційне» • Мерія у смартфоні: запрацював новий сервіс для мешканців – помічник “Назар” • Надувний Семен, «Пересувний корабель» і… «квартирники» на сцені – чим дивуватиме тернополян «Файне зимове містечко» • До нас їде «Бог скрипки» Олександр Божик • Маленька Швейцарія в Потуторах
Відтепер тернопільські пенсіонери їздитимуть у всьому громадському транспорті міста без обмежень

Опубліковано: 31 Січня о 16:00 148


Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні.


З 1 лютого у всіх маршрутках, що залишаться у транспортній мережі  Тернополя, пенсіонери, при наявності «Файної картки», будуть їздити без обмежень. Тобто, скасовується обмеження щодо кількості перевезення пенсіонерів в автобусі протягом рейсу. Цього домігся мер міста Сергій Надал. Таке рішення прийняте на виконавчому комітеті Тернопільської міської ради.

Пільговикам Тернополя більше не доведеться принижуватися перед водіями

Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні. Хто міг собі дозволити – таки заходив і платив, а менш заможні залишалися на зупинці чекати наступну маршрутку, аби скористатися своєю пільгою, якщо, звісно, пощастить. Тепер такому приниженню покладено край! Маршрутні автобуси, які залишаться працювати в Тернополі, возитимуть пенсіонерів без обмежень.

Керівництво міста зайняло жорстку позицію щодо захисту інтересів соціально незахищених категорій тернополян перед приватними перевізниками. Скарги та нарікання були почуті, і відповідна реакція мерії не змусила себе довго чекати. В міській раді зібрали усіх перевізників Тернополя й вручили їм попередження про те, що хто є несумлінним і не виконує взятих на себе зобов’язань, – з тими угоди будуть розірвані з 1 лютого. Серед вимог мерії до перевізників було і забезпечення адекватного ставлення до пасажирів, зокрема і повноцінне перевезення пільговиків.

«Тепер щодня, починаючи від 10 години ранку, усі пільгові категорії тернополян, які мають персоніфіковану «Карту тернополянина», зможуть їздити у маршрутних автобусах безкоштовно, і це більше не буде залежати від кількості таких осіб у салоні. Раніше без обмежень пільговики їздили тільки в комунальному транспорті, тепер будуть і в приватному. Ми вже маємо відповідні листи-зобов’язання від перевізників», — повідомив міський голова Тернополя Сергій Надал.

При цьому слід зауважити, що у сусідньому Львові чотири приватні фірми, які охоплюють 65% усіх маршрутів, взагалі відмовилися возити пенсіонерів безкоштовно. На Півдні України – у Миколаєві, маршрутники беруть лише одного пільговика, інших зухвало виганяють. У столиці кількість пільговиків коливається від одного до трьох на рейс залежно від маршруту. Загалом квоти-обмеження на проїзд існують майже у всіх великих і середніх містах України, і Тернопіль став першим містом, де муніципалітет змусив припинити це приниження людей.

Перевізники Тернополя пробували «диктувати» свої правила – мерія дала відсіч

Таким чином, Тернопіль ще більше наблизився до європейської моделі функціонування транспортної мережі. Перевізники Тернополя, хоч і пробували «диктувати» свої правила і навіть влаштували страйк, але керівництво міста зуміло дати цьому відсіч та відстояти ті умови, які будуть комфортними для тернополян. Перш за все, підвищити плату за проїзд до 6 грн. не дозволили. Більше того, окрім зняття обмежень щодо перевезення пільговиків, перевізники офіційно пообіцяли і низку інших покращень.

Зокрема, більшість із них планує до середини весни пристосувати транспортні одиниці для того, щоб ними могли користуватися особи з обмеженими фізичними можливостями. З водіями ж зобов’язуються проводити наполегливу роботу, аби вони забезпечували валідизацію усіх видів електронних квитків, в тому числі оплату готівкою щоб здійснювали теж через валідатор, використовуючи службову картку.

Таким чином, система електронної оплати за проїзд, яка притаманна більшості європейських країн, а в Україні є вимогою уряду, — в Тернополі вирівнюється, долає перехідний кризовий період і виходить на рівень повноцінного функціонування.

«Африканській» моделі в транспорті переламали хребет

Щонайменше сім перевізників направили на ім’я мера Тернополя Сергія Надала «мирові» листи. Зокрема, вони просять не припиняти чинності угод про перевезення пасажирів, визнають свої недопрацювання та обіцяють їх виправити. Водночас беруть і нові, уже згадані вище, зобов’язання перевозити пільговиків в необмеженій кількості.

Компенсація за проїзд пільговиків з міського бюджету, як і передбачено електронною системою, буде проводитися відповідно до фактично здійснених поїздок. Таким чином, вивільниться чимала сума коштів, які місто зможе використати на потреби громади.

«Транспортна система Тернополя повинна відповідати європейській моделі. При цьому акцент має залишатися на соціальній складовій – тернополянам повинно бути зручно користуватися як комунальним транспортом – тролейбусами, автобусами, так і тим, що пропонують приватні перевізники, тобто маршрутками. Міська рада продовжить працювати над якісними змінами у транспортній системі Тернополя», — запевнив мер міста Сергій Надал.

Як уже неодноразово підкреслювалося, запровадження електронного квитка в транспорті дозволяє повністю побачити, скільки коштів збирається, і обдурити місто та пасажирів буде набагато складніше.

Отже, європейська транспортна модель у Тернополі бере гору, а «африканській» таки вдалося переламати хребет.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

27 листопада Борис Патон відсвяткував 101 рік. Він незмінний з 1962 року президент Національної академії наук України та Інституту електрозварювання...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


«Ми думали, що це дно, але знизу постукали», — цими словами з «бородатого» анекдота можна охарактеризувати ситуацію, що нині склалася в російському спорті...


Рубрика: , , Опубліковано: о 17:00


У Сінема Сіті репрезентували історичний трилер про Голодомор...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


Дана карта розміщена на інтернетсайті міської ради...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00


У четвер, 28 листопада, більше сотні мешканців Кременця вийшли на акцію проти знищення дерев у центрі міста, що заплановано у рамках реалізації проєкту «Благоустрій площі «Майдан Волі»...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 14:00



Теми дня
6 Грудня
5 Грудня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео