Середа, 08 квітня 2020
• Загинув 23-річний військовий з Підгаєччини • За порушення карантину тернополянин понесе адміністративну відповідальність • У МОЗ повідомили показник летальності від коронавірусу в Україні • У двох медиків Тернопільської обласної університетської лікарні підтвердили коронавірус • Місце у СІЗО за 500 доларів… • Боротьбу з пандемією веде місцеве самоврядування • Скільки апаратів штучної вентиляції легенів потрібно Тернополю • У Тернополі дружина не пустила додому чоловіка, який повернувся з Польщі • Гурт ZAБАVA виконав карантинну пародію на пісню “Синя смужка” • Пік COVID-19 в Україні прогнозується на 14-15 квітня – МОЗ • Як правильно носити медичну маску та рукавички? • У Франції від COVID-19 помер житель Тернопільщини • В Україні діють нові карантинні обмеження • Від коронавірусу помер священник із Заліщиків • Святослав Вакарчук втратив батька • Головний санітарний лікар України відвідав Тернопільщину • Учасник АТО Михайло Усар залишився сам із шістьма дітьми • На в’їздах в Тернопіль облаштовують контрольно-пропускні пункти • У лікарнях Тернополя перебуває 20 хворих на COVID-19 • Ліки від малярії, ВІЛ і артриту. Чим лікуватимуть українців від коронавірусу?
Відтепер тернопільські пенсіонери їздитимуть у всьому громадському транспорті міста без обмежень

Опубліковано: 31 Січня о 16:00 178


Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні.


З 1 лютого у всіх маршрутках, що залишаться у транспортній мережі  Тернополя, пенсіонери, при наявності «Файної картки», будуть їздити без обмежень. Тобто, скасовується обмеження щодо кількості перевезення пенсіонерів в автобусі протягом рейсу. Цього домігся мер міста Сергій Надал. Таке рішення прийняте на виконавчому комітеті Тернопільської міської ради.

Пільговикам Тернополя більше не доведеться принижуватися перед водіями

Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні. Хто міг собі дозволити – таки заходив і платив, а менш заможні залишалися на зупинці чекати наступну маршрутку, аби скористатися своєю пільгою, якщо, звісно, пощастить. Тепер такому приниженню покладено край! Маршрутні автобуси, які залишаться працювати в Тернополі, возитимуть пенсіонерів без обмежень.

Керівництво міста зайняло жорстку позицію щодо захисту інтересів соціально незахищених категорій тернополян перед приватними перевізниками. Скарги та нарікання були почуті, і відповідна реакція мерії не змусила себе довго чекати. В міській раді зібрали усіх перевізників Тернополя й вручили їм попередження про те, що хто є несумлінним і не виконує взятих на себе зобов’язань, – з тими угоди будуть розірвані з 1 лютого. Серед вимог мерії до перевізників було і забезпечення адекватного ставлення до пасажирів, зокрема і повноцінне перевезення пільговиків.

«Тепер щодня, починаючи від 10 години ранку, усі пільгові категорії тернополян, які мають персоніфіковану «Карту тернополянина», зможуть їздити у маршрутних автобусах безкоштовно, і це більше не буде залежати від кількості таких осіб у салоні. Раніше без обмежень пільговики їздили тільки в комунальному транспорті, тепер будуть і в приватному. Ми вже маємо відповідні листи-зобов’язання від перевізників», — повідомив міський голова Тернополя Сергій Надал.

При цьому слід зауважити, що у сусідньому Львові чотири приватні фірми, які охоплюють 65% усіх маршрутів, взагалі відмовилися возити пенсіонерів безкоштовно. На Півдні України – у Миколаєві, маршрутники беруть лише одного пільговика, інших зухвало виганяють. У столиці кількість пільговиків коливається від одного до трьох на рейс залежно від маршруту. Загалом квоти-обмеження на проїзд існують майже у всіх великих і середніх містах України, і Тернопіль став першим містом, де муніципалітет змусив припинити це приниження людей.

Перевізники Тернополя пробували «диктувати» свої правила – мерія дала відсіч

Таким чином, Тернопіль ще більше наблизився до європейської моделі функціонування транспортної мережі. Перевізники Тернополя, хоч і пробували «диктувати» свої правила і навіть влаштували страйк, але керівництво міста зуміло дати цьому відсіч та відстояти ті умови, які будуть комфортними для тернополян. Перш за все, підвищити плату за проїзд до 6 грн. не дозволили. Більше того, окрім зняття обмежень щодо перевезення пільговиків, перевізники офіційно пообіцяли і низку інших покращень.

Зокрема, більшість із них планує до середини весни пристосувати транспортні одиниці для того, щоб ними могли користуватися особи з обмеженими фізичними можливостями. З водіями ж зобов’язуються проводити наполегливу роботу, аби вони забезпечували валідизацію усіх видів електронних квитків, в тому числі оплату готівкою щоб здійснювали теж через валідатор, використовуючи службову картку.

Таким чином, система електронної оплати за проїзд, яка притаманна більшості європейських країн, а в Україні є вимогою уряду, — в Тернополі вирівнюється, долає перехідний кризовий період і виходить на рівень повноцінного функціонування.

«Африканській» моделі в транспорті переламали хребет

Щонайменше сім перевізників направили на ім’я мера Тернополя Сергія Надала «мирові» листи. Зокрема, вони просять не припиняти чинності угод про перевезення пасажирів, визнають свої недопрацювання та обіцяють їх виправити. Водночас беруть і нові, уже згадані вище, зобов’язання перевозити пільговиків в необмеженій кількості.

Компенсація за проїзд пільговиків з міського бюджету, як і передбачено електронною системою, буде проводитися відповідно до фактично здійснених поїздок. Таким чином, вивільниться чимала сума коштів, які місто зможе використати на потреби громади.

«Транспортна система Тернополя повинна відповідати європейській моделі. При цьому акцент має залишатися на соціальній складовій – тернополянам повинно бути зручно користуватися як комунальним транспортом – тролейбусами, автобусами, так і тим, що пропонують приватні перевізники, тобто маршрутками. Міська рада продовжить працювати над якісними змінами у транспортній системі Тернополя», — запевнив мер міста Сергій Надал.

Як уже неодноразово підкреслювалося, запровадження електронного квитка в транспорті дозволяє повністю побачити, скільки коштів збирається, і обдурити місто та пасажирів буде набагато складніше.

Отже, європейська транспортна модель у Тернополі бере гору, а «африканській» таки вдалося переламати хребет.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

На Херсонщині під час служби в армії загинув Володимир Баліцький ...


Рубрика: Опубліковано: о 14:04


На дитячому майданчику (вул.Купчинського) двоє тернополян розпивали алкоголь...


Рубрика: Опубліковано: о 12:00


В Україні від COVID-19 померли 52 людини...


Рубрика: Опубліковано: о 10:40


COVID-19 лабораторно підтвердили у двох лікарів. Обидва медики контактували з жінкою з Бучаччини, яка хвора на коронавірус...


Рубрика: Опубліковано: о 18:00


Сільський голова одного із сіл Заліщицького району вимагав гроші у місцевого підприємця ...


Рубрика: , Опубліковано: о 16:00



Теми дня
8 Квітня
7 Квітня
6 Квітня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео