Четвер, 24 вересня 2020
• Вбили завучку Тернопільської ЗОШ №11… • Президент побував у новому дитячому садочку в Білій • Володимир Зеленський на Тернопіллі: відкрив «Водну арену», тестував ремонти доріг і взяв участь у представленні Стратегії розвитку • Які роботи завершили у Парку Національного відродження • На бульварі Д. Галицького тривають роботи з облаштування бювету • 3000 закоханих пар скористалися у Тернополі сервісом «Шлюб за добу» • У Тернополі триває облаштування нових зупинок громадського транспорту • COVID-19 на Тернопільщині: 197 випадків захворювання за добу, два – летальні • У церкві в Зборові унікальний різьблений і кований іконостас • 5 рецептів пікантних заготовок зі слив • Уже подали 16 проєктів на «Громадський бюджет 2021» Тернополя • Олег Сиротюк: «Змінивши постанову про місцеві вибори, чинна влада вручить депутатські мандати бойовикам» • Україна друга в Європі за смертністю від COVID-19 • Зеленський – у Тернополі! • «ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ» упевнено лідирує у рейтингу партій • Триває капітальний ремонт дворів та міжквартальних проїздів • Віктор Овчарук: «Великою загрозою для Кремля є Петро Порошенко, бо саме він консолідує патріотів довкола захисту українських цінностей, і цим пояснюється запровадження персональних санкцій проти нього» • Зміни в обласній прокуратурі: пішов Микола, прийшов Миколайчук • Тернопіль увійшов до топ-5 міст зі сприятливим бізнес-кліматом • «Бути чи не бути»… театральному сезону?
Відтепер тернопільські пенсіонери їздитимуть у всьому громадському транспорті міста без обмежень

Опубліковано: 31 Січня о 16:00 250


Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні.


З 1 лютого у всіх маршрутках, що залишаться у транспортній мережі  Тернополя, пенсіонери, при наявності «Файної картки», будуть їздити без обмежень. Тобто, скасовується обмеження щодо кількості перевезення пенсіонерів в автобусі протягом рейсу. Цього домігся мер міста Сергій Надал. Таке рішення прийняте на виконавчому комітеті Тернопільської міської ради.

Пільговикам Тернополя більше не доведеться принижуватися перед водіями

Усі ми не раз були свідками того, як нахабні водії відмовляють у проїзді пенсіонерам, людям з інвалідністю та іншим пільговикам: мовляв, уже мають трьох у салоні. Хто міг собі дозволити – таки заходив і платив, а менш заможні залишалися на зупинці чекати наступну маршрутку, аби скористатися своєю пільгою, якщо, звісно, пощастить. Тепер такому приниженню покладено край! Маршрутні автобуси, які залишаться працювати в Тернополі, возитимуть пенсіонерів без обмежень.

Керівництво міста зайняло жорстку позицію щодо захисту інтересів соціально незахищених категорій тернополян перед приватними перевізниками. Скарги та нарікання були почуті, і відповідна реакція мерії не змусила себе довго чекати. В міській раді зібрали усіх перевізників Тернополя й вручили їм попередження про те, що хто є несумлінним і не виконує взятих на себе зобов’язань, – з тими угоди будуть розірвані з 1 лютого. Серед вимог мерії до перевізників було і забезпечення адекватного ставлення до пасажирів, зокрема і повноцінне перевезення пільговиків.

«Тепер щодня, починаючи від 10 години ранку, усі пільгові категорії тернополян, які мають персоніфіковану «Карту тернополянина», зможуть їздити у маршрутних автобусах безкоштовно, і це більше не буде залежати від кількості таких осіб у салоні. Раніше без обмежень пільговики їздили тільки в комунальному транспорті, тепер будуть і в приватному. Ми вже маємо відповідні листи-зобов’язання від перевізників», — повідомив міський голова Тернополя Сергій Надал.

При цьому слід зауважити, що у сусідньому Львові чотири приватні фірми, які охоплюють 65% усіх маршрутів, взагалі відмовилися возити пенсіонерів безкоштовно. На Півдні України – у Миколаєві, маршрутники беруть лише одного пільговика, інших зухвало виганяють. У столиці кількість пільговиків коливається від одного до трьох на рейс залежно від маршруту. Загалом квоти-обмеження на проїзд існують майже у всіх великих і середніх містах України, і Тернопіль став першим містом, де муніципалітет змусив припинити це приниження людей.

Перевізники Тернополя пробували «диктувати» свої правила – мерія дала відсіч

Таким чином, Тернопіль ще більше наблизився до європейської моделі функціонування транспортної мережі. Перевізники Тернополя, хоч і пробували «диктувати» свої правила і навіть влаштували страйк, але керівництво міста зуміло дати цьому відсіч та відстояти ті умови, які будуть комфортними для тернополян. Перш за все, підвищити плату за проїзд до 6 грн. не дозволили. Більше того, окрім зняття обмежень щодо перевезення пільговиків, перевізники офіційно пообіцяли і низку інших покращень.

Зокрема, більшість із них планує до середини весни пристосувати транспортні одиниці для того, щоб ними могли користуватися особи з обмеженими фізичними можливостями. З водіями ж зобов’язуються проводити наполегливу роботу, аби вони забезпечували валідизацію усіх видів електронних квитків, в тому числі оплату готівкою щоб здійснювали теж через валідатор, використовуючи службову картку.

Таким чином, система електронної оплати за проїзд, яка притаманна більшості європейських країн, а в Україні є вимогою уряду, — в Тернополі вирівнюється, долає перехідний кризовий період і виходить на рівень повноцінного функціонування.

«Африканській» моделі в транспорті переламали хребет

Щонайменше сім перевізників направили на ім’я мера Тернополя Сергія Надала «мирові» листи. Зокрема, вони просять не припиняти чинності угод про перевезення пасажирів, визнають свої недопрацювання та обіцяють їх виправити. Водночас беруть і нові, уже згадані вище, зобов’язання перевозити пільговиків в необмеженій кількості.

Компенсація за проїзд пільговиків з міського бюджету, як і передбачено електронною системою, буде проводитися відповідно до фактично здійснених поїздок. Таким чином, вивільниться чимала сума коштів, які місто зможе використати на потреби громади.

«Транспортна система Тернополя повинна відповідати європейській моделі. При цьому акцент має залишатися на соціальній складовій – тернополянам повинно бути зручно користуватися як комунальним транспортом – тролейбусами, автобусами, так і тим, що пропонують приватні перевізники, тобто маршрутками. Міська рада продовжить працювати над якісними змінами у транспортній системі Тернополя», — запевнив мер міста Сергій Надал.

Як уже неодноразово підкреслювалося, запровадження електронного квитка в транспорті дозволяє повністю побачити, скільки коштів збирається, і обдурити місто та пасажирів буде набагато складніше.

Отже, європейська транспортна модель у Тернополі бере гору, а «африканській» таки вдалося переламати хребет.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Тіло мертвої сусідки вранці, 22 вересня, близько 11:30, виявила тернополянка...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:23


Товариство «Тернопільбуд» у найкоротші терміни завершило будівництво нового закладу для діток
...


Опубліковано: о 18:17


У п’ятницю, 18 вересня, Тернопілля відвідав Президент України Володимир Зеленський...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:13


Від початку року у тернопільському парку Національного відродження проведено ряд ремонтних робіт та висаджено нові зелені насадження...


Опубліковано: о 21:00


У Тернополі на бульв. Д. Галицького триває будівництво бювету для питної води. При сприятливих погодніх умовах роботи заплановано завершити до 1 жовтня

...


Опубліковано: о 14:55



Теми дня
23 Вересня
22 Вересня
21 Вересня
20 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео