Субота, 04 липня 2020
• Ті, заради кого Мартен Фуркад завершив свою блискучу кар’єру • Катя Бужинська вперше показала личка своїх двійнят • «Боротьба за справедливість триває…» Суд оголосив вирок фігурантам справи щодо вбивства Віталія Ващенка • В обласному центрі запроваджують шкільний громадський бюджет • Тернопільська «Нива» вийде з відпустки 15 липня • Сергій Надал привітав військовослужбовців 44-ої окремої артилерійської бригади • Сьогодні суд оголосить вирок по справі щодо вбивства Віталія Ващенка • «Казав – повернуся за рік, а повернувся у труні…» На війні загинув сержант із Тернополя Іван Дедюх • Де навчають… «на тата», або «Тато-клуб» для тернополян • Легендарні львівські «Карпати» не дограють сезон? • Тернопіль оновлюється попри карантин та різке зменшення фінансування • І син, і фільм! Щедрий червень для Джамали • Піци від «Partizano» посмакував – на онлайн виставі побував! • Ігор Комендат: «Наступного сезону БК «Тернопіль» гратиме в Суперлізі!» • «Вимріяла собі долю…» Народна артистка України Ярослава Мосійчук про найдорожче • До нас повернулося велике кіно! • П’яний за кермом: з 1 липня – кримінальна відповідальність і штраф до 51 тисячі гривень • Травниця Наталія Чугалінська: «Люди хворіють, бо відірвалися від землі, сприймають природу, як екзотику» • Найбільше випадків COVID-19 – на Кременеччині, найменше – на Підгаєччині • «Хто сказав, що в селі не читають книжок? Нашій найповажнішій читачці – 92 роки!»
Як покупцю перетворитися на партнера магазину

Опубліковано: 10 Липня о 18:00 12


Національна мережа «АТБ» запропонувала українцям узяти участь у процесах удосконалення своєї роботи.


Сучасний світ та економіка побудовані таким чином, що кожен із нас є покупцем. Серед українців навряд чи можна знайти людину, яка б не ходила до магазинів. Хтось робить це раз на місяць, хтось – кожного дня. Утім, суті справи це не змінює. Коли щось робиш постійно, то автоматично стаєш фахівцем з даного питання. Скористатися цим експертним потенціалом своїх покупців вирішила компанія «АТБ». Нам вона більш відома як власниця однойменної національної торговельної мережі. Багато співвітчизників часто користуються послугами відповідних маркетів. Наразі нараховується 954 магазини у 247 населених пунктах країни. Статистика свідчить: щодня в «АТБ» здійснюють покупки понад 3,5 млн. наших співвітчизників.

Це вражаюча кількість покупців, тож зробити їх іще й партнерами з питань удосконалення роботи мережі – справді гарна ідея. «Наша компанія в особі кожного відвідувача магазинів «АТБ» бачить не лише пересічного покупця, а й партнера, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямі дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, що реалізовуються в магазинах торговельної мережі», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, нагадаємо її суть. Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, то компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, що реалізовуються в магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.
Погодьтеся, цікава думка. Адже багатьом із нас доводиться чути фразу: «Дякуємо за ваш відгук, ви допомагаєте робити нашу компанію кращою». Вона формальна, оскільки насправді складно собі уявити, що відповідь на телефонне опитування або заповнення анкети якось можуть вплинути на роботу великого підприємства. Водночас пропозиція «АТБ» дозволяє насправді взяти участь у процесі поліпшення сервісу.
Варто зауважити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. І деякі покупці вже «втягнулися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Адже знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, система вибудувана таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддаються понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряються за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. При цьому існують як планові, так і позапланові перевірки. Спочатку поговоримо про планові. Прямо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляються на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – усі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця.
Що ж стосується позапланових перевірок, то вони починаються, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть вилучити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це як вирок, адже присутність на полицях національної мережі дискаунтерів – це гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам «АТБ».
До речі, про стандарти. Як відомо, з літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. В його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки. Отож, тепер упевненість у товарах «АТБ» буде підтверджена ще й на міжнародній арені.
Звичайно, будь-яка система має вади. Саме тому компанія і залучає своїх покупців до ролі «народних аудиторів». Кожен день, купуючи той чи інший продукт у різних куточках України, ви теж можете допомогти «АТБ» виявити слабкі місця. Результатом стане робота над помилками. Гарна нагода застосувати свій експертний досвід як фахівців із щоденних покупок та водночас допомогти найпотужнішій вітчизняній торговельній мережі вдосконалити свою роботу.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Наприкінці минулого сезону великий французький біатлоніст Мартен Фуркад прийняв рішення піти зі спорту. Красивого прощання не вийшло — сезон був завершений достроково і без глядачів. Але в своїй останній гонці, яку Фуркад виграв, він особисто попрощався з кожним біатлоністом, який перетнув фінішну лінію...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:00


Співачка Катерина Бужинська стала мамою вдруге 27 грудня 2016 року. Вона народила своєму чоловікові, Дімітару Стойчеву, близнюків – сина Дмитрика і доньку Катю...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:00


Тернопільський міськрайонний суд сьогодні оголосив вирок фігурантам справи щодо замовного вбивства громадського активіста Віталія Ващенка...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 17:30


Депутати Тернопільської міської ради затвердили Положення «Про шкільний громадський бюджет». Його за сприятливих епідеміологічних умов у нашому місті будуть реалізовувати уже з 1 вересня...


Рубрика: , Опубліковано: о 13:00


Минулого тижня на клубній базі "Ватра" відбулася зустріч керівництва футбольного клубу "Нива" з тренерським штабом та гравцями...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:00



Теми дня
4 Липня
3 Липня
2 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео