Субота, 23 березня 2019
• Тернопільський футзальний сезон остаточно визначив переможців • У конкурсі «Miss Europe World’2019» перемогла українка • «Тернопільбуд»: компанія, яка побудувала Тернопіль, святкує 75-річчя • Доступний спорт — у кожну школу Тернопілля! • ТНЕУ згуртував молодь, народжену перемагати! • Микола Томенко: «Об’єднання навколо Анатолія Гриценка матиме позитивний результат» • Степан Барна: «Наша спільна стратегія — створити щонайменше чотири округи з утилізації сміття в області» • Заміна старих маршруток: мерія оновлює автобусний парк Тернополя • Лікарі Тернопільщини – за якісні зміни в медицині! • Віктор Овчарук: «Особливо перспективним напрямком для Тернопільщини є медичний туризм» • Тернопільська кондитерка започаткувала акцію «Торт у подарунок» • Нові правила для керівництва «Нафтогазу України» • У збірній України з біатлону — троє тернополян • Тернопільський плавець Сергій Лисобей – чемпіон України з плавання • Володимир Гройсман: «Індустріальні парки — це можливість інвестувати та заробляти» • Голову Бережанської сільської ради Віктора Михащука засудили за корупцію • Британки знайшли своє коріння біля Тернополя • Тернопільському біатлону – 45! • Чекав згоди на одруження… 43 роки! • Не стриглася жодного разу! Найдовше волосся — у 15-річної киянки
Як покупцю перетворитися на партнера магазину

Опубліковано: 10 Липня о 18:00 10


Національна мережа «АТБ» запропонувала українцям узяти участь у процесах удосконалення своєї роботи.


Сучасний світ та економіка побудовані таким чином, що кожен із нас є покупцем. Серед українців навряд чи можна знайти людину, яка б не ходила до магазинів. Хтось робить це раз на місяць, хтось – кожного дня. Утім, суті справи це не змінює. Коли щось робиш постійно, то автоматично стаєш фахівцем з даного питання. Скористатися цим експертним потенціалом своїх покупців вирішила компанія «АТБ». Нам вона більш відома як власниця однойменної національної торговельної мережі. Багато співвітчизників часто користуються послугами відповідних маркетів. Наразі нараховується 954 магазини у 247 населених пунктах країни. Статистика свідчить: щодня в «АТБ» здійснюють покупки понад 3,5 млн. наших співвітчизників.

Це вражаюча кількість покупців, тож зробити їх іще й партнерами з питань удосконалення роботи мережі – справді гарна ідея. «Наша компанія в особі кожного відвідувача магазинів «АТБ» бачить не лише пересічного покупця, а й партнера, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямі дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, що реалізовуються в магазинах торговельної мережі», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, нагадаємо її суть. Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, то компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, що реалізовуються в магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.
Погодьтеся, цікава думка. Адже багатьом із нас доводиться чути фразу: «Дякуємо за ваш відгук, ви допомагаєте робити нашу компанію кращою». Вона формальна, оскільки насправді складно собі уявити, що відповідь на телефонне опитування або заповнення анкети якось можуть вплинути на роботу великого підприємства. Водночас пропозиція «АТБ» дозволяє насправді взяти участь у процесі поліпшення сервісу.
Варто зауважити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. І деякі покупці вже «втягнулися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Адже знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, система вибудувана таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддаються понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряються за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. При цьому існують як планові, так і позапланові перевірки. Спочатку поговоримо про планові. Прямо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляються на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – усі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця.
Що ж стосується позапланових перевірок, то вони починаються, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть вилучити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це як вирок, адже присутність на полицях національної мережі дискаунтерів – це гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам «АТБ».
До речі, про стандарти. Як відомо, з літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. В його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки. Отож, тепер упевненість у товарах «АТБ» буде підтверджена ще й на міжнародній арені.
Звичайно, будь-яка система має вади. Саме тому компанія і залучає своїх покупців до ролі «народних аудиторів». Кожен день, купуючи той чи інший продукт у різних куточках України, ви теж можете допомогти «АТБ» виявити слабкі місця. Результатом стане робота над помилками. Гарна нагода застосувати свій експертний досвід як фахівців із щоденних покупок та водночас допомогти найпотужнішій вітчизняній торговельній мережі вдосконалити свою роботу.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

У фіналі футзального кубка минулої середи, 13 березня, «Медобори» із Зеленого, що на Гусятинщині, завдали поразки «Агропродсервісу» з Настасова ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Днями 23-річна українка Ірина Гарасимів здобула перемогу на конкурсі краси «Miss Europe World’2019». Дівчата бoролися за корону у Бейруті, Ліван...


Рубрика: , , Опубліковано: о 16:00


«Тернопільбуд» — найстаріша і найбільша будівельна організація на Тернопільщині, яка починалась у далекому 1944-ому році...


Рубрика: Опубліковано: о 15:00


Федерації ММА і таїландського боксу започатковують благодійний проект для школярів області...


Опубліковано: о 14:00


На початку березня турнір відбувся тут уже втретє і участь у ньому взяли не мало не багато — 105 команд із дев’яти областей України...


Рубрика: , , Опубліковано: о 12:00



Теми дня
22 Березня
21 Березня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео