Неділя, 25 вересня 2022
• Триває збір коштів на автівку для воїнів ЗСУ 24 бригади • «Вітер На-Дії»: українська молодь зустрілася в Кракові • Передачі захисникам із Тернополя — в найгарячіші точки • Діти і війна: як подолати травми • У Тернопільській громаді живуть понад 28 тисяч переселенців • У Тернополі готуються до початку опалювального сезону в умовах воєнного стану • Клатчі для леді – за донати • З фронту – до шлюбу • Наталія Фаліон та гурт «Лісапетний батальйон» відсвяткують 30-річчя на сцені благодійним концертом у Тернополі • Іво Бобул запрошує на свій благодійний концерт в Тернополі для підтримки ЗСУ • Через ситуацію на Харківській ТЕЦ у Тернополі скликали екстрене засідання • Риболовля, собака і… помідори • Тернопільський рятувальник освідчився коханій на сцені театру • Мобільна стоматологія лікує воїнів-тернополян у гарячих точках • «Тернопіль готується до найскладнішого в історії незалежності опалювального сезону» • Голгофа Йосифа Сліпого – Голгофа України • Кольором перемогти війну • «Тернопільська Озеряна’2022»: 9 кілометрів – під дощем • Співом підтримали армію • Тепловізор від юних волонтерів
Як покупцю перетворитися на партнера магазину

Опубліковано: 10 Липня о 18:00 13


Національна мережа «АТБ» запропонувала українцям узяти участь у процесах удосконалення своєї роботи.


Сучасний світ та економіка побудовані таким чином, що кожен із нас є покупцем. Серед українців навряд чи можна знайти людину, яка б не ходила до магазинів. Хтось робить це раз на місяць, хтось – кожного дня. Утім, суті справи це не змінює. Коли щось робиш постійно, то автоматично стаєш фахівцем з даного питання. Скористатися цим експертним потенціалом своїх покупців вирішила компанія «АТБ». Нам вона більш відома як власниця однойменної національної торговельної мережі. Багато співвітчизників часто користуються послугами відповідних маркетів. Наразі нараховується 954 магазини у 247 населених пунктах країни. Статистика свідчить: щодня в «АТБ» здійснюють покупки понад 3,5 млн. наших співвітчизників.

Це вражаюча кількість покупців, тож зробити їх іще й партнерами з питань удосконалення роботи мережі – справді гарна ідея. «Наша компанія в особі кожного відвідувача магазинів «АТБ» бачить не лише пересічного покупця, а й партнера, що сприяє підвищенню рівня і якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямі дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, що реалізовуються в магазинах торговельної мережі», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Тим, хто ще не знає, нагадаємо її суть. Якщо покупець випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, то компанія повертає за нього гроші у трикратному розмірі. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, що реалізовуються в магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.
Погодьтеся, цікава думка. Адже багатьом із нас доводиться чути фразу: «Дякуємо за ваш відгук, ви допомагаєте робити нашу компанію кращою». Вона формальна, оскільки насправді складно собі уявити, що відповідь на телефонне опитування або заповнення анкети якось можуть вплинути на роботу великого підприємства. Водночас пропозиція «АТБ» дозволяє насправді взяти участь у процесі поліпшення сервісу.
Варто зауважити, що програма «Гарантія свіжості» діє не перший місяць. І деякі покупці вже «втягнулися» у своєрідне змагання з пошуку прострочених товарів. Адже знайти їх не тільки складно, а й фактично неможливо. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, система вибудувана таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полицю практично унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддаються понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряються за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – розповідає Рита Печериця. При цьому існують як планові, так і позапланові перевірки. Спочатку поговоримо про планові. Прямо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляються на детальний лабораторний аналіз. «Перша група – швидкопсувні продукти та дитяче харчування. Їх ми перевіряємо щомісяця. Друга група – усі інші продукти – проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку», – уточнює Рита Печериця.
Що ж стосується позапланових перевірок, то вони починаються, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг споживачів. Це досить серйозний захід, за підсумками якого виробника неякісного товару можуть навіть вилучити з переліку постачальників «АТБ». Для будь-якої компанії це як вирок, адже присутність на полицях національної мережі дискаунтерів – це гарантія стабільності й успіху. Кожен виробник намагається відповідати високим стандартам «АТБ».
До речі, про стандарти. Як відомо, з літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. В його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки. Отож, тепер упевненість у товарах «АТБ» буде підтверджена ще й на міжнародній арені.
Звичайно, будь-яка система має вади. Саме тому компанія і залучає своїх покупців до ролі «народних аудиторів». Кожен день, купуючи той чи інший продукт у різних куточках України, ви теж можете допомогти «АТБ» виявити слабкі місця. Результатом стане робота над помилками. Гарна нагода застосувати свій експертний досвід як фахівців із щоденних покупок та водночас допомогти найпотужнішій вітчизняній торговельній мережі вдосконалити свою роботу.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: ,

Нещодавно опубліковане

Поранення чи смерть внаслідок бойових дій під час виконання посадових обов’язків є страховим випадком – Фонд соціального страхування України гарантує виплати і медико-соціальні послуги для всіх українських працівників, які постраждали на роботі через російську агресію...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:21


Щодня до Фонду соціального страхування України надходить на оплату 21,4 тисячі лікарняних на загальну суму близько 70 мільйонів гривень – вони містяться в понад 4 тисячах заявах-розрахунках, які роботодавці формують за лікарняними працівників і подають до ФССУ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:18


З початку війни на підприємствах України зафіксовано 562 постраждалих внаслідок бойових дій працівників (+7 за останній тиждень)...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:17


Щомісячні страхові виплати від Фонду соціального страхування України упродовж вересня вже отримали понад 64 тисячі потерпілих на виробництві та членів їх родин...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:00


Уже сім років мешканець Збаражчини із села Кретівці, Ілля Роля, воює на Сході України проти кремлівських окупантів. Наш земляк служить у 24-й яворівській бригаді...


Рубрика: , Опубліковано: о 8:56



Теми дня
23 Вересня
22 Вересня
21 Вересня
16 Вересня
15 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео