Вівторок, 23 липня 2019
• Леонід Бицюра: «Завдяки націоналістам закон про декомунізацію визнано конституційним!» • Лікарня у Копичинцях отримала нове обладнання • Андрій Лущик: «Державна прикордонна служба України — стабільне місце роботи і впевненість у завтрашньому дні» • Прийшли на вибори у день свого весілля… • Парламентські вибори’2019: ЦВК опрацювала понад 55% протоколів • Тернопільщина готується до нового навчального року • «Файне місто» – не лише файне, а й інклюзивне • Голос Тернополя буде у Верховній Раді • До Верховної Ради мають шанс потрапити сім партій • З ким готовий об’єднатися Іван Ковалик у новій Верховній Раді? • Галина Янченко:«Якщо до Верховної Ради прийдуть нові люди — принципові й професійні, такі, які є в команді Володимира Зеленського, можна буде багато змінити в країні» • За сприяння Михайла Головка у Збаражі встановили пам’ятник Героям Небесної Сотні Устиму Голоднюку і Назарію Войтовичу • Зарваниця — з розмальованою зупинкою • Завдяки Леонідові Бицюрі у Тернополі прижилися кращі світові практики • «Можна ми приїдемо до вашої лікарні… повчитися?» • Степан Барна: «Ці вибори переломні для історії» • «Тільки співпраця молодих і досвідчених політиків може забезпечити розвиток нашої країни» • Ще три опитування підтверджують перемогу Івана Чайківського на виборах до парламенту • Фестиваль «Дзвони Лемківщини» – перший Міжнародний! • Проти місцевого самоврядування готують політичні репресії
Яким має бути «домашній магазин»…

Опубліковано: 8 Лютого о 14:00 20


Мешканці нашого міста вже давно познайомилися з мережею «АТБ». Люди роблять свій вибір на її користь, оскільки впевнені в якості товарів і задоволені рівнем обслуговування.


Пересічному покупцеві трохи дивно казати, що він почуває себе у торговельній точці, неначе вдома. Утім, мережі «АТБ», яка в Тернополі представлена п’ятьма маркетами, вдалося зробити умови для кожного настільки комфортними, що такий вислів стосовно її магазинів є цілком виправданим.
Мешканці нашого міста вже давно познайомилися з мережею «АТБ». Люди роблять свій вибір на її користь, оскільки впевнені в якості товарів і задоволені рівнем обслуговування. І слід зазначити, що вони не одинокі у своїх уподобаннях. Адже кожного дня, згідно з дослідженнями, понад 3,5 мільйона українців здійснюють свої покупки саме в «АТБ». Експерти вважають, що такий успіх зумовлений вдало обраним форматом, який був упроваджений засновниками мережі багато років тому.
«Уже у 2000-их роках мережа «АТБ» першою в Україні запровадила нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Вона була незвичною для співвітчизників, хоча за кордоном дискаунтери досить популярні (усе ж у випадку «АТБ» цей формат був серйозно адаптований під очікування і запити українців). Ідеться про магазини із широким асортиментом товарів за оптовими цінами», – пояснює Наталя Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Ще в далекі часи становлення мережі мешканці українських міст позитивно сприйняли запропонований формат. Тим паче, що в поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції він максимально відповідав їхнім вимогам. Підтвердженням цього є простий факт: за двадцять із гаком років своєї історії «АТБ» із шести переобладнаних радянських гастрономів перетворився на найбільш розвинену торговельну мережу України. Тепер вона представлена 990 магазинами у 253 населених пунктах країни.
Проте успіх розвитку «АТБ» полягає не тільки у форматі. Важливу роль відіграли й основи управління бізнесом, який є повністю стандартизованим для абсолютно всіх торгових точок, незалежно від регіону розташування. «Кожен наш клієнт, відвідуючи магазин, бачить тільки охоронців, касирів, працівників залу, консультантів. Однак це лише мала частина великого колективу, який обслуговує торгову точку. Нині в «АТБ» працюють понад 50 тис. осіб. Це означає, що на обслуговування кожного маркету припадає до півсотні співробітників», – розповідає Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ідеться про водіїв, вантажників, керівників підрозділів, бухгалтерів, контролерів якості товарів, працівників розподільчих центрів і лабораторій, лекторів в освітніх центрах компанії та ін. Усі ці люди – основа успішної роботи як окремого магазину, так і підприємства загалом. Іншими словами, це великий і дружний колектив однодумців, які працюють на благо кожного клієнта.
Тож «АТБ» фактично є родоначальником такого явища, як «український дискаунтер». Він відрізняється від своїх європейських аналогів на кшталт Lidl або Aldi. Ті співвітчизники, хто бував за кордоном, безпомилково назвуть головну відмінність. Якщо в Європі дискаунтери зазвичай винесені на міську околицю і до них необхідно добиратися автівкою, то українцям усі переваги цього формату доступні чи не в сусідньому дворі. Це справді «домашній» магазин не тільки за своєю атмосферою і впевненістю в безпеці, але й з точки зору розташування торговельних точок.
Ще однією відмінністю від західних аналогів можна сміливо вважати асортимент. Традиційний європейський дискаунтер серйозно обмежує свого покупця у виборі продукції. «АТБ» розвивається в зовсім протилежному напрямі. Щоб це зрозуміти, достатньо згадати про асортимент українських маркетів, які пропонують більше 3500 товарних позицій. Причому понад 800 найменувань із зазначеної кількості – це так звані власні торгові марки, тобто їх продають тільки в «АТБ» (наприклад, «De Luxe Foods & Goods Selected», «Своя лінія», «Розумний вибір», «Спецзамовлення АТБ»). «Це ті товари, що представлені лише в нашій мережі та виробляються на замовлення «АТБ». До них ми пред’являємо найжорсткіші вимоги, адже вони є «обличчям» нашої компанії. За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу, вартість такої продукція нижча середньоринкової. Однак незважаючи на низьку ціну, якість продукції власних торгових марок не поступається якості товарів відомих брендів», – зазначає Наталія Шаповалова.
До речі, якість товарів – ще одна перевага «АТБ». Тут дуже уважно контролюють усі показники. «Щомісяця в лабораторіях тестують понад 1000 зразків продукції різних товарних груп, які ми беремо прямо з полиць наших магазинів», – додає Наталія Шаповалова. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки. Тестування здійснюється як у плановому, так і позаплановому режимах.
Сукупність усього перерахованого – це відповідь на питання про те, чому українцям так імпонує мережа «АТБ». У Тернополі цей «домашній магазин» уподобали тисячі містян. З розширенням присутності компанії в регіоні показник довіри буде тільки зростати. А разом із ним – і комфорт покупок для кожного з нас.

Анатолій Мороз


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Біля Конституційного суду України вранці 16 липня відбулася акція протесту націоналістичних сил України проти можливого скасування Закону «Про засудження комуністичного і націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні і заборону пропаганди їх символіки»...


Рубрика: Опубліковано: о 18:00


Близько 3,5 тис. пацієнтів у рік ставлять на ноги у Копичинецькій лікарні та ще понад дві сотні немовлят з’являються на світ у стінах медичного закладу...


Рубрика: Опубліковано: о 16:00


Начальник групи з добору в Тернопільській області Окремого регіонального центру комплектування Державної прикордонної служби України полковник Андрій Лущик розповідає про хід весняного призову на строкову військову службу в Тернопільській області...


Рубрика: Опубліковано: о 14:00


Центральна виборча комісія опрацювала 57% електронних протоколів окружних виборчих комісій по багатомандатному виборчому округу на позачергових виборах до Верховної Ради...


Опубліковано: о 13:01



Теми дня
22 Липня
19 Липня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео