Понеділок, 25 травня 2020
• В Україні створено 1029 ОТГ із 1300 запланованих, — прем’єр Шмигаль • “Зеленський і далі гадить”, — Соскін розкритикував владу • Наступного тижня всю Україну накриють дощі та грози • На Тернопільщині за добу 6 нових випадків зараження коронавірусом • “Рік Зеленського – рік реваншу”: від Майдану до будинку президента • Наталія Діденко знає, якою буде погода в останні дні травня • Тернополянин «під градусом» повідомив про замінування банку • 25 травня у Тернополі відновить роботу громадський транспорт • Із 1 червня в Тернополі дошкільнята зможуть відвідувати дитячі садки • Тетяна бореться за життя, бо вдома її чекає донечка • Шпинатна суперсила • Подружжя Попиків із Козівського району вирощує банани, лимони, мандарини, гранати і навіть ананаси! • До «Дальнього пляжу» — пішохідною доріжкою • Блогерка на пенсії: 90-річна бабця Ріна з Закарпаття викликала фурор в Instagram • COVID-19 станом на 24 травня: 1115 випадків на Тернопільщині, 20986 – в Україні • Верховний Суд не пом’якшив покарання вбивцям таксистки Євгенії Кордупель • «Всі обмеження тільки в голові!» • Коли сама собі фотограф… Тернополянка із «Самоізоляцією» перемогла на міжнародному фотоконкурсі • Біля школи №5 облаштовують «Шкільний дворик імені Святої Ядвіги» • Віктор Овчарук: «Дякую всім, хто допомагає тернопільським медикам у подоланні коронавірусу»
Юрист, який почав провокувати транспортний колапс у Тернополі, виявився помічником нардепа від БПП

Опубліковано: 10 Червня о 17:00 123


У минулому випуску «НОВОЇ…» ми вже писали, що деякі «діячі» намагаються через суд домогтися скасування тарифів на проїзд у громадському транспорті Тернополя, зокрема, проїзд у тролейбусах.


 Вони хочуть повернути тарифи до рівня 2014 року і навіть закликають тернополян взагалі не платити… Однак, як стверджують у міській раді Тернополя, ці позови цілком необґрунтовані, популістські і мають за мету лише збурити громадський розголос. Вплинути на розмір тарифів вони ніяк не можуть.

«Своїми деструктивними діями так звані правозахисники намагаються довести Тернопіль до транспортного колапсу, але це їм не вдасться, — заявляють у юридичному відділі Тернопільської міської ради. — Суди не розглядають питання щодо розмірів тарифу, а розглядають суто формальні обставини прийняття рішень. Тобто існуючі тарифи залишаються діючими (5 гривень — за електронним квитком і 6 гривень – готівкою).»

У Тернополі діють соціальні тарифи

Комунальники також пояснюють, що знизити тарифи неможливо фізично, адже це означало б зупинку усього комунального транспорту Тернополя.

«Як взагалі можна вести мову про повернення тарифів до рівня 2014 року, якщо навіть теперішня ціна на проїзд є збитковою, а кількість пільговиків складає більше половини кількости пасажирів, які їздять за повним тарифом?! — дивуються у «Тернопільміськелектротрансі». — За рік ми плануємо перевезти
16 мільйонів пасажирів. З них 10 мільйонів — платні, 6 мільйонів – безкоштовні, пільгових категорій. Коли розділити витрати на загальну кількість тих пасажирів, що їх маємо перевезти, то тариф виходить 6,8 гривні, собівартість – 6,2. Нам же встановили тарифи в електротранспорті — 5 грн. за «Карткою тернополянина» і 6 грн. — готівкою.»

Звичайно, тернополяни це розуміють і, як заявляють в управлінні транспорту міськ-
ради, жодних звернень чи скарг від громадян щодо  незадоволення тарифами на проїзд не надходило.

Причина атаки — вибори

Як вдалося з’ясувати, брудну кампанію проти громадського транспорту Тернополя ведуть юристи, які насправді є партійними юристами партій, які програли президентські вибори. Вони намагаються використати гостросоціальну тему в своїх інтересах. Тобто реальна причина цієї кампанії – політичний піар. Тому до цієї теми треба ставитися, як до дешевого піару популістів.

У свою чергу, поки пси гавкають, караван іде. За повідомленням міської ради, у Тернополі повним ходом триває процес створення єдиної комунальної транспортної компанії Тернополя — уже на завершальній стадії придбання за кордоном нових, великих і екологічно безпечних автобусів. Поки одні займаються популізмом, інші працюють.

Альтернативі європейській транспортній реформі у Тернополі немає.

Петро Костельний


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

На Тернопіллі перспективний план формування територій уже затверджено Кабміном...


Рубрика: , Опубліковано: о 14:45


На Тернопіллі наступні десять днів — дощові...


Опубліковано: о 9:44


Станом на 25 травня 2020 року в Тернопільській області, за результатами досліджень методом ПЛР, від початку епідемії підтверджено 1121 випадок коронавірусу (1045 дорослих і 76 дітей), з них 24 летальні. Видужало 791 особа...


Рубрика: , , Опубліковано: о 9:29



Теми дня
25 Травня
24 Травня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео