Понеділок, 17 червня 2019
• До ЄС і НАТО за 10 років: Петро Порошенко йде до Ради з оновленою командою • У Тернопільській психоневрологічній лікарні зняли білі халати • Степан Барна: «Для мене як для голови ОДА 2015-ий став роком повернення віри в те, що наша область не периферійна» • Проєкт тернопільської «Циганки» отримав Гран-прі престижного архітектурного конкурсу • «Я простила жінці, яка замордувала мою Оленку…» • Люстрована горе-суддя хоче знищити комунальний транспорт Тернополя • «Живі» напої у літню спеку • Піца буде фест! • Усі біжать! • Тернопільській обласній організації НСЖУ – 60 років! • Сирота чи її… хата? • Домівка для збірної • Мар’яна Юрик: «Жінка має доводити свої права і фаховість не феміністичними постами в соцмережах чи гострими заявами, а реальними справами» • На Тернопільщині зловмисники вдерлися до оселі та побили господарів • «Гра престолів» на тлі «Чорнобиля» має вигляд комедії • Валерій Чоботар: «Опозиція – це політичний термін, що має право на існування, але у випадку України це програш. Можна бути в опозиції до певних дій, вчинків, проте в жодному разі не до людей» • Злодії переслідують відомих тернополян • «Дій активно! Живи позитивно!» У Технічному коледжі — гості з Маріуполя! • Степан Барна: «За останні два місяці з Адміністрації президента до мене ще ніхто не звертався. І про ситуацію у Тернопільській області не питав» • Закохалася у… бездомного
Юрист, який почав провокувати транспортний колапс у Тернополі, виявився помічником нардепа від БПП

Опубліковано: 10 Червня о 17:00 116


У минулому випуску «НОВОЇ…» ми вже писали, що деякі «діячі» намагаються через суд домогтися скасування тарифів на проїзд у громадському транспорті Тернополя, зокрема, проїзд у тролейбусах.


 Вони хочуть повернути тарифи до рівня 2014 року і навіть закликають тернополян взагалі не платити… Однак, як стверджують у міській раді Тернополя, ці позови цілком необґрунтовані, популістські і мають за мету лише збурити громадський розголос. Вплинути на розмір тарифів вони ніяк не можуть.

«Своїми деструктивними діями так звані правозахисники намагаються довести Тернопіль до транспортного колапсу, але це їм не вдасться, — заявляють у юридичному відділі Тернопільської міської ради. — Суди не розглядають питання щодо розмірів тарифу, а розглядають суто формальні обставини прийняття рішень. Тобто існуючі тарифи залишаються діючими (5 гривень — за електронним квитком і 6 гривень – готівкою).»

У Тернополі діють соціальні тарифи

Комунальники також пояснюють, що знизити тарифи неможливо фізично, адже це означало б зупинку усього комунального транспорту Тернополя.

«Як взагалі можна вести мову про повернення тарифів до рівня 2014 року, якщо навіть теперішня ціна на проїзд є збитковою, а кількість пільговиків складає більше половини кількости пасажирів, які їздять за повним тарифом?! — дивуються у «Тернопільміськелектротрансі». — За рік ми плануємо перевезти
16 мільйонів пасажирів. З них 10 мільйонів — платні, 6 мільйонів – безкоштовні, пільгових категорій. Коли розділити витрати на загальну кількість тих пасажирів, що їх маємо перевезти, то тариф виходить 6,8 гривні, собівартість – 6,2. Нам же встановили тарифи в електротранспорті — 5 грн. за «Карткою тернополянина» і 6 грн. — готівкою.»

Звичайно, тернополяни це розуміють і, як заявляють в управлінні транспорту міськ-
ради, жодних звернень чи скарг від громадян щодо  незадоволення тарифами на проїзд не надходило.

Причина атаки — вибори

Як вдалося з’ясувати, брудну кампанію проти громадського транспорту Тернополя ведуть юристи, які насправді є партійними юристами партій, які програли президентські вибори. Вони намагаються використати гостросоціальну тему в своїх інтересах. Тобто реальна причина цієї кампанії – політичний піар. Тому до цієї теми треба ставитися, як до дешевого піару популістів.

У свою чергу, поки пси гавкають, караван іде. За повідомленням міської ради, у Тернополі повним ходом триває процес створення єдиної комунальної транспортної компанії Тернополя — уже на завершальній стадії придбання за кордоном нових, великих і екологічно безпечних автобусів. Поки одні займаються популізмом, інші працюють.

Альтернативі європейській транспортній реформі у Тернополі немає.

Петро Костельний


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки:

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

У Києві відбувся з'їзд партії «Європейська солідарність», під час якого було представлено першу десятку виборчого списку, а також
її плани на парламентські вибори та подальшу роботу у Верховній Раді...


Рубрика: , Опубліковано: о 12:00


Колектив Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні ніколи не стоїть осторонь інновацій...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 11:00


Сьогодні функціонують 49 об'єднаних територіальних громад, які охоплюють 616,9 тисячі населення. На їхніх територіях відкривають ЦНАПи, будують амбулаторії, облаштовують футбольні поля...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:00


Команда молодих архітекторів URBAN.te отримала найвищу нагороду всеукраїнського конкурсу архітектури та урбаністики Ukrainian Urban Awards за проєкт реконструкції набережної і пляжу «Циганка»...


Рубрика: , Опубліковано: о 18:00


Наприкінці травня Кременецький районний суд виніс вирок Діані Сорокопуд із Чорткова, яка торік 5 травня вбила 19-річну кременчанку Олену Камінську...


Автор: Рубрика: , Опубліковано: о 16:00



Теми дня
17 Червня
14 Червня
13 Червня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео