Четвер, 28 березня 2024
• У Чорткові вперше зробили складну операцію на серці • Залозецький став повернули у власність громади • Ремонтують аварійний міст на під’їзді до Тернополя з боку Бродів • “Закрити очі” за 100 доларів: водій пропонував хабар поліцейським • Смертельна аварія у Кам’янках: водій “Skoda Octavia” загинув на місці • Впав із чотириметрової висоти: смерть на будівництві біля Тернополя • Валерій Бачинський – новий директор Тернопільської обласної універсальної наукової бібліотеки • Перископи та антени до рацій роблять у Бережанах • Професор із Тернопільщини донатить на виготовлення дронів • Уламки російської ракети впали на подвір’я на Тернопільщині • Вчителі англійської мови з Тернополя здобуватимуть досвід у Канаді • “Кохання наповнює життя змістом”. У Тернополі одружився військовослужбовець • Поліг біля Бахмута. На щиті повертається захисник із Тернопільщини • Втратила 150 тисяч гривень: жінка з Чортківщини повірила шахраям • Через важке поранення у госпіталі помер захисник із Мельнице-Подільської громади • Депутат Тернопільської обласної ради вимагав “відкати” від… поранених воїнів ЗСУ • Писанкарство в час війни. У Гусятині провели майстер-клас для переселенців • Нетверезий злодій крав велосипед і зламав ногу • Стрім із… лелечого гнізда • Віртуальна подруга шантажувала інтимними фотографіями
Завдяки використанню нових технологій дороги у Тернополі мають стати міцнішими

Автор: Опубліковано: 15 Червня о 10:00 71


Тернопіль поступово відмовляється від «ямкового ремонту» і переходить до «холодного ресайклингу». Так працюють у Європі.


Багато шарів і спеціальний «клей»

Погане дорожнє покриття стає бідою для кожного міста навесні. Тому цього року в Тернополі почали активно використовувати нові технології. Зокрема, великі самохідні фрезерувальні машини повністю знімають верхній шар зруйнованого полотна до 25 см,
будучи здатними захопити цілу смугу дороги. Таким чином готується міцна та рівна основа для прокладання нового асфальту. Машина збирає зрізаний матеріал у спеціальний ківш, що значно зменшує кількість ручних робіт і дає змогу економити кошти.

Багатошаровий “дорожній пиріг” робить полотно міцнішим. Тож не дивуйтеся, коли бачите, що на дорозі стирчать каналізаційні люки. Це означає, що дорога очікує на ще один шар асфальту. Приміром, нещодавно можна було почути нарікання на “поганий ремонт” по вулиці Шашкевича. Однак на цій ділянці просто тривали ремонтні роботи, а сьогодні вже можна насолоджуватися рівним асфальтом. Дорожники завершили роботу.

«Холодний ресайклинг» — міцна основа

Важливо відзначити й повідомити, що відтепер у Тернополі активно послуговуються технологією так званого “холодного ресайклингу”, що передбачає використання залишків старого полотна при підготовці основи для асфальту. Зрізаний матеріал потрапляє у спеціальну камеру, де змішується з в’яжучими та укріплюючими речовинами, у т.ч. такими, як цемент. Завдяки цьому дорожники роблять набагато стабільнішу основу, що за певними якостями не поступається бетону. Дана технологія гарантує, що дорожнє покриття буде служити значно довше. В середньому таку дорогу можна експлуатувати 3-4 роки. За словами міського голови Сергія Надала, таким методом у Тернополі вже відремонтовано 14,5 тисячі квадратних метрів дорожнього покриття.

Капітальні ремонти тривають

 Зокрема, методом «холодного ресайклингу» відремонтовані ділянки доріг на проспекті Злуки (від транспортної розв’язки вулиць Злуки – Тарнавського – Є.Коновальця – Галицька в напрямку магазину “«Універсам”). Аналогічні роботи тривають по вул. Січових Стрільців, Клінічній, Пушкіна, Білецькій. Крім того, проведено поточний ремонт доріг по вул. Сахарова, Б.Лепкого, Корольова, Липовій, Микулинецькій, Об’їзній, Пирогова, Ломоносова.

При цьому міський голова Тернополя Сергій Надал висловив сподівання, що місту вдасться поступово суттєво збільшити можливості з проведення саме капітальних ремонтних робіт з використанням нових технологій:

“Ми докладаємо максимум зусиль, щоб знайти додаткові кошти на проведення саме капітальних робіт. Адже капітальні ремонти дозволяють економити кошти у майбутньому.”

Цьогоріч у Тернополі виділено 40 млн. грн. на поточні ремонти доріг і стільки ж — на капітальний. У мерії планують продовжити реалізовувати стратегію розвитку інфраструктури міста.

“Мерія буде й надалі працювати на розвиток громади Тернополя. Кошти, вкладені у дороги і тротуари, це інвестиція у розвиток міста, створення нових робочих місць, бо економіка розвивається там, де є дороги та інфраструктура. Тому питанням відновлення дорожнього покриття ми будемо завжди приділяти максимальну увагу”, — наголосив Сергій Надал.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Нещодавно опубліковане

У Чортківській центральній міській лікарні 69-річному пацієнту із Горішньої Вигнанки успішно імплантували в серце трикамерний кардіовертер-дефібрилятор...


Опубліковано: о 22:03


Прокурори Бережанської окружної прокуратури забезпечили виконання рішення суду щодо повернення у комунальну власність земельної ділянки та водного об’єкта вартістю 15 мільярдів гривень в межах гідрологічного заказника місцевого значення, що входить до складу території об’єктів смарагдової мережі Європи «Seretskyi»...


Рубрика: , Опубліковано: о 21:59


Служба відновлення проводить капітальний ремонт аварійного мосту між селами Плотича та Івачів-Долішній Тернопільського району...


Рубрика: , Опубліковано: о 10:56


100 доларів і 500 гривень пропонував працівникам поліції мешканець Тернопільського району, якого зупинили на дорозі...


Рубрика: , Опубліковано: о 9:52


Причини чотирьох аварій, які трапилися на дорогах Тернополя та області, встановлюють слідчі...


Рубрика: , Опубліковано: о 17:32



Теми дня
26 Березня
25 Березня
24 Березня
22 Березня