Неділя, 25 вересня 2022
• Триває збір коштів на автівку для воїнів ЗСУ 24 бригади • «Вітер На-Дії»: українська молодь зустрілася в Кракові • Передачі захисникам із Тернополя — в найгарячіші точки • Діти і війна: як подолати травми • У Тернопільській громаді живуть понад 28 тисяч переселенців • У Тернополі готуються до початку опалювального сезону в умовах воєнного стану • Клатчі для леді – за донати • З фронту – до шлюбу • Наталія Фаліон та гурт «Лісапетний батальйон» відсвяткують 30-річчя на сцені благодійним концертом у Тернополі • Іво Бобул запрошує на свій благодійний концерт в Тернополі для підтримки ЗСУ • Через ситуацію на Харківській ТЕЦ у Тернополі скликали екстрене засідання • Риболовля, собака і… помідори • Тернопільський рятувальник освідчився коханій на сцені театру • Мобільна стоматологія лікує воїнів-тернополян у гарячих точках • «Тернопіль готується до найскладнішого в історії незалежності опалювального сезону» • Голгофа Йосифа Сліпого – Голгофа України • Кольором перемогти війну • «Тернопільська Озеряна’2022»: 9 кілометрів – під дощем • Співом підтримали армію • Тепловізор від юних волонтерів
Завдяки використанню нових технологій дороги у Тернополі мають стати міцнішими

Автор: Опубліковано: 15 Червня о 10:00 70


Тернопіль поступово відмовляється від «ямкового ремонту» і переходить до «холодного ресайклингу». Так працюють у Європі.


Багато шарів і спеціальний «клей»

Погане дорожнє покриття стає бідою для кожного міста навесні. Тому цього року в Тернополі почали активно використовувати нові технології. Зокрема, великі самохідні фрезерувальні машини повністю знімають верхній шар зруйнованого полотна до 25 см,
будучи здатними захопити цілу смугу дороги. Таким чином готується міцна та рівна основа для прокладання нового асфальту. Машина збирає зрізаний матеріал у спеціальний ківш, що значно зменшує кількість ручних робіт і дає змогу економити кошти.

Багатошаровий “дорожній пиріг” робить полотно міцнішим. Тож не дивуйтеся, коли бачите, що на дорозі стирчать каналізаційні люки. Це означає, що дорога очікує на ще один шар асфальту. Приміром, нещодавно можна було почути нарікання на “поганий ремонт” по вулиці Шашкевича. Однак на цій ділянці просто тривали ремонтні роботи, а сьогодні вже можна насолоджуватися рівним асфальтом. Дорожники завершили роботу.

«Холодний ресайклинг» — міцна основа

Важливо відзначити й повідомити, що відтепер у Тернополі активно послуговуються технологією так званого “холодного ресайклингу”, що передбачає використання залишків старого полотна при підготовці основи для асфальту. Зрізаний матеріал потрапляє у спеціальну камеру, де змішується з в’яжучими та укріплюючими речовинами, у т.ч. такими, як цемент. Завдяки цьому дорожники роблять набагато стабільнішу основу, що за певними якостями не поступається бетону. Дана технологія гарантує, що дорожнє покриття буде служити значно довше. В середньому таку дорогу можна експлуатувати 3-4 роки. За словами міського голови Сергія Надала, таким методом у Тернополі вже відремонтовано 14,5 тисячі квадратних метрів дорожнього покриття.

Капітальні ремонти тривають

 Зокрема, методом «холодного ресайклингу» відремонтовані ділянки доріг на проспекті Злуки (від транспортної розв’язки вулиць Злуки – Тарнавського – Є.Коновальця – Галицька в напрямку магазину “«Універсам”). Аналогічні роботи тривають по вул. Січових Стрільців, Клінічній, Пушкіна, Білецькій. Крім того, проведено поточний ремонт доріг по вул. Сахарова, Б.Лепкого, Корольова, Липовій, Микулинецькій, Об’їзній, Пирогова, Ломоносова.

При цьому міський голова Тернополя Сергій Надал висловив сподівання, що місту вдасться поступово суттєво збільшити можливості з проведення саме капітальних ремонтних робіт з використанням нових технологій:

“Ми докладаємо максимум зусиль, щоб знайти додаткові кошти на проведення саме капітальних робіт. Адже капітальні ремонти дозволяють економити кошти у майбутньому.”

Цьогоріч у Тернополі виділено 40 млн. грн. на поточні ремонти доріг і стільки ж — на капітальний. У мерії планують продовжити реалізовувати стратегію розвитку інфраструктури міста.

“Мерія буде й надалі працювати на розвиток громади Тернополя. Кошти, вкладені у дороги і тротуари, це інвестиція у розвиток міста, створення нових робочих місць, бо економіка розвивається там, де є дороги та інфраструктура. Тому питанням відновлення дорожнього покриття ми будемо завжди приділяти максимальну увагу”, — наголосив Сергій Надал.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Нещодавно опубліковане

Поранення чи смерть внаслідок бойових дій під час виконання посадових обов’язків є страховим випадком – Фонд соціального страхування України гарантує виплати і медико-соціальні послуги для всіх українських працівників, які постраждали на роботі через російську агресію...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:21


Щодня до Фонду соціального страхування України надходить на оплату 21,4 тисячі лікарняних на загальну суму близько 70 мільйонів гривень – вони містяться в понад 4 тисячах заявах-розрахунках, які роботодавці формують за лікарняними працівників і подають до ФССУ...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:18


З початку війни на підприємствах України зафіксовано 562 постраждалих внаслідок бойових дій працівників (+7 за останній тиждень)...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:17


Щомісячні страхові виплати від Фонду соціального страхування України упродовж вересня вже отримали понад 64 тисячі потерпілих на виробництві та членів їх родин...


Рубрика: , , Опубліковано: о 11:00


Уже сім років мешканець Збаражчини із села Кретівці, Ілля Роля, воює на Сході України проти кремлівських окупантів. Наш земляк служить у 24-й яворівській бригаді...


Рубрика: , Опубліковано: о 8:56



Теми дня
23 Вересня
22 Вересня
21 Вересня
16 Вересня
15 Вересня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео