Середа, 27 травня 2020
• Яким в Україні буде червень? • В підозрюваної у вбивстві студента з Конго психічне захворювання? • Нові послаблення з 1 червня: залізниця, автошколи, басейни • Де у Тернополі можна придбати маски, антисептики та лікарські засоби. Перелік аптек • На Тернопіллі 799 людей одужали від коронавірусу • В Україні створено 1029 ОТГ із 1300 запланованих, — прем’єр Шмигаль • “Зеленський і далі гадить”, — Соскін розкритикував владу • Наступного тижня всю Україну накриють дощі та грози • На Тернопільщині за добу 6 нових випадків зараження коронавірусом • “Рік Зеленського – рік реваншу”: від Майдану до будинку президента • Наталія Діденко знає, якою буде погода в останні дні травня • Тернополянин «під градусом» повідомив про замінування банку • 25 травня у Тернополі відновить роботу громадський транспорт • Із 1 червня в Тернополі дошкільнята зможуть відвідувати дитячі садки • Тетяна бореться за життя, бо вдома її чекає донечка • Шпинатна суперсила • Подружжя Попиків із Козівського району вирощує банани, лимони, мандарини, гранати і навіть ананаси! • До «Дальнього пляжу» — пішохідною доріжкою • Блогерка на пенсії: 90-річна бабця Ріна з Закарпаття викликала фурор в Instagram • COVID-19 станом на 24 травня: 1115 випадків на Тернопільщині, 20986 – в Україні
Завдяки використанню нових технологій дороги у Тернополі мають стати міцнішими

Автор: Опубліковано: 15 Червня о 10:00 59


Тернопіль поступово відмовляється від «ямкового ремонту» і переходить до «холодного ресайклингу». Так працюють у Європі.


Багато шарів і спеціальний «клей»

Погане дорожнє покриття стає бідою для кожного міста навесні. Тому цього року в Тернополі почали активно використовувати нові технології. Зокрема, великі самохідні фрезерувальні машини повністю знімають верхній шар зруйнованого полотна до 25 см,
будучи здатними захопити цілу смугу дороги. Таким чином готується міцна та рівна основа для прокладання нового асфальту. Машина збирає зрізаний матеріал у спеціальний ківш, що значно зменшує кількість ручних робіт і дає змогу економити кошти.

Багатошаровий “дорожній пиріг” робить полотно міцнішим. Тож не дивуйтеся, коли бачите, що на дорозі стирчать каналізаційні люки. Це означає, що дорога очікує на ще один шар асфальту. Приміром, нещодавно можна було почути нарікання на “поганий ремонт” по вулиці Шашкевича. Однак на цій ділянці просто тривали ремонтні роботи, а сьогодні вже можна насолоджуватися рівним асфальтом. Дорожники завершили роботу.

«Холодний ресайклинг» — міцна основа

Важливо відзначити й повідомити, що відтепер у Тернополі активно послуговуються технологією так званого “холодного ресайклингу”, що передбачає використання залишків старого полотна при підготовці основи для асфальту. Зрізаний матеріал потрапляє у спеціальну камеру, де змішується з в’яжучими та укріплюючими речовинами, у т.ч. такими, як цемент. Завдяки цьому дорожники роблять набагато стабільнішу основу, що за певними якостями не поступається бетону. Дана технологія гарантує, що дорожнє покриття буде служити значно довше. В середньому таку дорогу можна експлуатувати 3-4 роки. За словами міського голови Сергія Надала, таким методом у Тернополі вже відремонтовано 14,5 тисячі квадратних метрів дорожнього покриття.

Капітальні ремонти тривають

 Зокрема, методом «холодного ресайклингу» відремонтовані ділянки доріг на проспекті Злуки (від транспортної розв’язки вулиць Злуки – Тарнавського – Є.Коновальця – Галицька в напрямку магазину “«Універсам”). Аналогічні роботи тривають по вул. Січових Стрільців, Клінічній, Пушкіна, Білецькій. Крім того, проведено поточний ремонт доріг по вул. Сахарова, Б.Лепкого, Корольова, Липовій, Микулинецькій, Об’їзній, Пирогова, Ломоносова.

При цьому міський голова Тернополя Сергій Надал висловив сподівання, що місту вдасться поступово суттєво збільшити можливості з проведення саме капітальних ремонтних робіт з використанням нових технологій:

“Ми докладаємо максимум зусиль, щоб знайти додаткові кошти на проведення саме капітальних робіт. Адже капітальні ремонти дозволяють економити кошти у майбутньому.”

Цьогоріч у Тернополі виділено 40 млн. грн. на поточні ремонти доріг і стільки ж — на капітальний. У мерії планують продовжити реалізовувати стратегію розвитку інфраструктури міста.

“Мерія буде й надалі працювати на розвиток громади Тернополя. Кошти, вкладені у дороги і тротуари, це інвестиція у розвиток міста, створення нових робочих місць, бо економіка розвивається там, де є дороги та інфраструктура. Тому питанням відновлення дорожнього покриття ми будемо завжди приділяти максимальну увагу”, — наголосив Сергій Надал.


Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: , , ,

Перегляньте також:

Loading...
Нещодавно опубліковане

Укргідрометцентр звів статистичну інформацію про перший місяць літа і зробив прогноз на червень’2020...


Опубліковано: о 21:21


Тернопільський апеляційний суд вирішив залишити за ґратами підозрювану у вбивстві 24-річного студента ТНЕУ Ерітьє Люсамбу Каємбе з Демократичної Республіки Конго...


Автор: Рубрика: , , Опубліковано: о 21:16


Віктор Ляшко закликав зацікавлених осіб підготуватися до можливого пом’якшення карантинних заходів...


Опубліковано: о 16:26


Дбайте про себе та своїх близьких! Будьте здорові!...


Рубрика: Опубліковано: о 13:59


Нові випадки зараження у Великій Березовиці та Кременці...


Рубрика: Опубліковано: о 11:03



Теми дня
26 Травня
25 Травня
24 Травня
Курс валют на портале banker.ua
banker.ua
Відео