Постійні покупці компанії «Молокія» (а таких, впевнені, у Тернополі й області – більшість), звичайно, вже помітили на полицях крамниць і навіть встигли спробувати новинку від «Молокії» – молоко «Відбірне», що з’явилася місяць тому. На стильному упакуванні молока «Відбірного» розміщений QR-код, зісканувавши який, ви зможете потрапити на одне з чотирьох фермерських господарств, де виготовляється сировина для цього продукту. А також на упакуванні «Відбірного» – фото представників цих ферм та їхні слова про те, що для них є визначальним у створенні молочної продукції. Погодьтеся: це не просто стильно і цікаво, а й досить незвично та сміливо. І головне – відповідально!
Молоко «Відбірне» – квінтесенція «Молокії»
– Проект «Молоко «Відбірне» – це квінтесенція «Молокії», – зауважує голова компанії «Молокія» Віталій Ковальчук, – це ціла філософія нашої компанії і результат роботи не одного місяця великої команди професіоналів. Молоко «Відбірне» – перша в Україні кооперація виробника молока, тобто фермерського господарства, і переробника, тобто підприємства. Це унікальний для України проект і звична практика для більшості держав світу. Я щиро заздрю полякам, які мають кооперацію і які за 20 років у себе в країні створили дуже потужні кооперативні компанії, що є серйозними гравцями на європейському і світовому ринках. На жаль, в українців є риса, що заважає нам робити схожі кроки: кожен з нас вважає себе наймудрішим і не довіряє іншим… Та, попри те, я все одно вважаю, що саме за кооперацією – майбутнє України, у галузі тваринництва зокрема.
Отож, своїм проектом «Молоко «Відбірне», окрім продукції екстракласу для споживачів, ми хочемо дати приклад іншим виробникам, як об’єднуватися в кооперативи. А почалося все ще у далекому 2007-ому році, коли я з колегами поїхав у Францію і там познайомився з двома підприємствами з сироваріння, які об’єдналися для того, щоб зробити класний продукт. Цей приклад такого невеличкого кооперативного господарства, що складався із двох сімей, запав мені в душу і надихнув на створення кооперації у себе вдома. Довго виношував цю ідею, і ось – час настав!
Безпека – понад усе!
«Молокія» поставила перед собою досить високу планку: вона хоче стати компанією, сама назва якої вже буде свідчити про те, що це – вищий рівень безпеки.
– Найперше і головне правило виробника нині має бути – безпека. Щоб досягнути вищого рівня безпеки, треба мати надійних партнерів, з якими ти будеш абсолютно відвертий і які будуть абсолютно відповідальні перед тобою, – переконаний Віталій Ковальчук. – Четверо таких партнерів ми знайшли – це фермерські господарства «Дзензелівське» та «Кищенці» з Черкащини, «Перлина Поділля» з Хмельниччини і «Агропродсер-
віс» з Тернопільщини. Саме із молока цих чотирьох молочних ферм ми й виготовляємо молоко екстракласу «Відбірне», відповідальність за якість якого несе не лише «Молокія», а й кожне з цих господарств.
За 20 років праці у харчовій галузі я зрозумів, наскільки кінцевий виробник залежить від постачальників. Як корову, молоко від якої ми отримуємо, доглядали? Як і чим її годували? Як і чим лікували? Чи комфортно вона себе почувала? Насправді це дуже серйозні речі. Це все залежить від фермерських господарств. Саме тому ми ретельно відібрали найкращі фермерські господарства для виготовлення молока «Відбірного». Кожна з цих молочних ферм має свої особливості, переваги, досягнення, але їх усіх об’єднує спільна мета отримувати найсмачніше молоко від здорових корів.
Молоко «Відбірне» – зразок кооперації і спільна відповідальність
«То все ж таки: яке молоко від «Молокії» нам купувати – «Відбірне», «Казкове» чи у пакеті з сонечком? Яке з них найкраще?» – запитаєте ви.
Як запевняють на підприємстві, вся продукція «Молокії» виготовляється з молока ґатунку екстра від кращих фермерських господарств.
– Різниці в якості ми не вбачаємо, – стверджує Віталій Ковальчук. – Ми як виробники гарантуємо, що вся наша продукція – безпечна і хорошої якості. Але є безпека, що відповідає законодавству, і є безпека глибшого рівня. Що це означає? Ми повинні як переробники купувати молоко, що відповідало б певним параметрам. Законодавство нас зобов’язує періодично визначати у себе на підприємстві: впродовж кожних десяти днів вміст у молоці одних конкретних речовин, впродовж місяця – ще інших. Згідно із законодавством, цього для створення безпечної продукції достатньо. Але «Молокія» іде іншим шляхом – ми проводимо лабораторні дослідження щодня! Так, для цього потрібно більше коштів, але ми гарантуємо споживачам глибшу безпеку нашої продукції. Як виробники ми несемо відповідальність за всю нашу продукцію. І за молоко «Казкове», і за молоко «Відбірне», і за інші продукти. Проте для молока «Відбірного» ми обираємо молоко саме з тих чотирьох відібраних фермерських господарств. Цим проектом ми хочемо показати споживачу свою відкритість і відкритість наших партнерів. Цей проект – це наша взаємна, спільна відповідальність.
– Молоко «Відбірне» – це відображення нашої чесності перед споживачем і можливість показати, що нам нема чого приховувати, – додає директор з маркетингу компанії «Молокія» Юлія Демчук, – що цей продукт виготовлений саме з цих фермерських господарств, і люди, які стоять за цією важкою працею, несуть за це відповідальність і не бояться показати своє обличчя. Поняття прискіпливості присутнє не тільки у цьому нашому продукті. Різниця в тому, що ви можете побачити, хто це зробив.
Варто сказати, що коли ми приїхали з ідеєю «Молока «Відбірного» до наших партнерів, ніхто з них навіть секунди не вагався!
На молоці «Відбірне» – їхні обличчя
– Що таке «Відбірне» молоко для нас? Це наше лице, – каже Сергій Яловчук, заступник директора господарства «Перлина Поділля». – Спеціалісти компанії «Молокія» приїжджали до нас, жили на фермі тижнями. Ми розпочинали робочий день разом з ними о пів на п’яту ранку і закінчували пів другої ночі. Проходили разом усю технологічну лінію і отримали сертифікацію за формою М1, а це досить суттєвий рівень. Аби себе убезпечити, також купили найсучасніше обладнання, щоб перевіряти якість молока. Впевнені, що наш продукт, який потрапив на завод, якісний, і люди, які споживатимуть його, будуть отримувати задоволення і здоров’я, а не його втрату. Ось що важливо, розумієте?
– Я сам із Нідерландів, в Україні вже понад 17 років, – розповідає Кейс Хусінга, власник фермерського господарства «Кищенці». – Чим мене вразила «Молокія»? Коли три роки тому ми разом з Асоціацією виробників молока в Україні їздили на екскурсію на це підприємство, у мене відразу виникла довіра. Нас прийняли у старенькому офісі, зауваживши, що гроші вкладають не в офіси, а у виробництво. Це єдиний і основний аргумент, що був нам потрібен, аби розпочати співпрацю, бо ми також стараємося на нашій фермі виготовляти молоко екстракласу. Продукцію від «Молокії» – і молоко, і кефір, і йогурт – можна без зайвих вагань постачати у європейські супермаркети.
– Співпраця з «Молокією» у нас розпочалася три роки тому, – пригадує Катерина Северин, заступник директора з тваринництва фермерського господарства «Дзензелівське». – Мене вразили її обсяги, масштаби і те, що ми маємо можливість впливати на здоров’я українців, змінювати все на краще. Коли дізналася про цей проект, захопилася ним, тому що це відкритість, якої не вистачає українським компаніям. Рада, що нам усе вдалося!
– Ми несемо персональну відповідальність за молоко «Відбірне», – зауважує Тарас Баран, комерційний директор компанії «Агропродсервіс». – Дякую компанії «Молокія» за цю честь. Ми не побоялися показати свої обличчя на його упакуванні, ви побачили кожного з нас. Я купую це молоко щодня. Сам п’ю і вас запрошую. Бо що треба людині для щастя? Бути здоровою. Це — головне.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: Молокія