Лише за останні декілька місяців через ці сервіси подано понад 300 запитів, звернень та заяв на отримання послуг.
За допомогою «е-Тернопіль» та «Порталу мешканця. е-Тернопіль» тернополяни можуть швидко подавати звернення та запити чи замовляти послуги ЦНАП онлайн. Усі користувачі можуть відстежувати статус поданих документів у своєму особистому кабінеті.
Нагадаємо, «Портал мешканця» складається з трьох розділів: «Послуги», «Е-приймальня», «Е-демократія»:
«Послуги» – мешканці можуть подати заявки на отримання послуг, які надаються у ЦНАПі, повністю онлайн: від процесу створення заявки, підписання – до отримання відповіді.
«Е-приймальня» – дозволяє подавати звернення, запити та листи до Тернопільської міської ради онлайн та отримувати відповіді в особистому кабінеті на порталі.
«Е-демократія» – це «Опитування» та «Обговорення», за допомогою яких мешканці можуть висловлювати свою думку щодо важливих питань та впливати на життя міста.
Джерело: НОВА Тернопільська газета