Мовляв, такий ремонт — це гроші на вітер. Між тим у Службі автомобільних доріг пояснюють, чому саме після зими на дорогах утворюються значні пошкодження і чи раціонально засипати ями в холодну пору року, а також інформують про технологію та матеріали, якими здійснюють ремонтні роботи.
— Взимку ми виконуємо лише аварійний ямковий ремонт. Його головна мета – забезпечити безпечний рух транспорту автошляхами загального користування і не допустити більшого руйнування проїжджої частини, — зазначив начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
Дороги Тернопільщини будували ще у 70-ті роки минулого століття і вони не були розраховані на такий машинопотік. До того ж великотоннажні автомобілі часто перевантажують, а це вкрай негативно позначається на самій дорозі. Часті перепади температури тільки пришвидшують руйнацію проїжджої частини. В результаті сукупних факторів дорожнє покриття втрачає свою несучу здатність, утворюються ями, вибоїни, напливи та інші руйнації. В холодну пору дорожники ліквідовують пошкодження холодним асфальтобетоном, щебенево-піщаною та іншими бітумно-мінеральними сумішами, однак такий ремонт тимчасовий, і це потрібно розуміти. Під час ліквідації аварійної ямковості дорожники засипають ями, які можуть стати на заваді безпечному руху транспорту.
Планову ліквідацію ямковості, що здійснюється за допомогою гарячих асфальтобетонних сумішей і передбачає усунення всіх ям та тріщин на дорожньому покритті, шляховики розпочнуть з настанням сприятливих погодних умов та стабільної температури повітря з позначкою “+”. Якщо прогнози синоптиків про потепління здійсняться, то перші роботи розпочнуть вже цього тижня
Служба автомобільних доріг приносить вибачення за тимчасові незручності на автошляхах краю і дякує за розуміння.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: дороги, ремонт, Тернопіль