В категорію «нульових», зокрема, можуть потрапити юридичні особи – платники податку на прибуток, якщо в них:
– річний бухгалтерський дохід не перевищує 3 млн грн;
– розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом.
Крім цих основних вимог, такі особи повинні відповідати ще одному із таких критеріїв:
а) утворені в установленому законом порядку після 1 січня 2017 року;
б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від п’яти до 20 осіб;
в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 1 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від п’яти до 50 осіб.
Використати нульову ставку не зможуть суб’єкти господарювання, які:
1) утворені після 1 січня 2017 року шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), приватизації та корпоратизації;
2) ті, що здійснюють:
– діяльність у сфері розваг
– виробництво, оптовий продаж, експорт, імпорт підакцизних товарів;
– виробництво, оптовий та роздрібний продаж пально-мастильних матеріалів;
– видобуток, серійне виробництво та виготовлення дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення;
– фінансову та страхову діяльність
– діяльність з обміну валют;
– видобуток та реалізацію корисних копалин загальнодержавного значення;
– операції з нерухомим майном ;
– поштову та кур’єрську діяльність ;
– діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
– діяльність з надання послуг у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону України «Про телебачення і радіомовлення»;
– охоронну діяльність;
– зовнішньоекономічну діяльність (крім діяльності у сфері інформатизації);
– виробництво продукції на давальницькій сировині;
– оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;
– діяльність у сфері виробництва та розподілення електроенергії, газу та води;
– діяльність у сферах права та бухгалтерського обліку;
– діяльність у сфері інжинірингу.
Детальніші консультації можна отримати у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефономі: 43-46-10, 43-46-21.
Відділ організації роботи Тернопільської ОДПІ
Джерело: НОВА Тернопільська газета