22 березня розпочався поточний середній ремонт між містами Тернопіль та Бережани автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка, котрий стане складовою маршруту до 30-ої річниці Незалежності України М-30 Стрий – Ізварине.
Нагадаємо, разом з трасою М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине автошлях М-12 об’єднається у найдовший автошлях країни. Він матиме протяжність 1392,3 км.
Ділянка майбутнього автошляху М-30 Стрий – Ізварине в Тернопільській області проходить від меж Івано-Франківщини та Хмельниччини через Тернопіль. Від обласного центру до межі Хмельницької області її ремонтували в 2018 році. А от від Тернополя через місто Бережани до меж Івано-Франківської області цей автошлях не знав ремонту ще з 1990-их років.
Учора перша бригада субпідрядника почала працювати у с. Підгороднє Тернопільського району (км 140 дороги М-12). Передусім почали готувати до ремонту міст. Відфрезували зношене покриття і почали демонтаж арматури. Невдовзі розпочне роботу бригада генерального підрядника.
Генеральний підрядник: Onur Group Ukraine.
Субпідрядна організація: Техно-Буд-Центр.
Загальна протяжність ділянки поточного середнього ремонту — 47 км. Днями буде також оголошено торги на об’єкти капітального ремонту: відрізки М-12 у межах міста Бережани та за ним до межі з Прикарпаттям.
Конструктив дорожнього одягу складатиметься з таких шарів:
• укріпленої за допомогою регенерації основи;
• вирівнювального шару крупнозернистого асфальтобетону;
• фінішного шару зі щебенево-мастикового асфальтобетону.
Також з 2020 року «Укравтодор» впровадив нову практику: при проведенні ремонту дороги відновлюють і штучні споруди, розташовані у ній. У цьому році передбачено ремонт шести мостів та шляхопроводів, розташованих на автошляху М-12. Один міст поблизу села Городище (км 129+464) буде відновлено не поточним середнім ремонтом, а капітальним — з огляду на його дефекти.
Джерело: НОВА Тернопільська газета