Верхній шар покриття нанесено на 277,2 км автошляхів державного значення. «Велике будівництво’2021» охопило 12 доріг державного значення. За єдиним принципом ремонтували дороги як міжнародного, так і територіального значення.
Нині дорожники ремонтують 66,3 км дороги від межі з Івано-Франківською областю до Тернополя. Крім ремонту покриття, лагодять 13 штучних споруд у складі дороги. Ще один міст, у с. Городище, капітально відремонтовано за окремим тендером. Об’єкт готовий на 97%.
Наголосимо, що 100% наших об’єктів мають укріплену основу, товщина якої від 16 до 22 см (залежно від категорії дороги). На укріплену основу наносять два, а на дорогах першої категорії три шари асфальтобетону. Товщина конструктиву — від 31 до 45 см.
До речі
Аварійний ямковий ремонт на дорогах області – необхідність
Нестійка температура, постійні опади та інтенсивний рух транспорту призводять до виникнення нових пошкоджень на дорогах області, котрі давно не ремонтовані. Основа дороги, котра втратила несну здатність, — асфальтобетонне покриття, яке руйнується цілий рік, а взимку — особливо швидко.
Для забезпечення проїзду в холодну пору року застосовується аварійний ямковий ремонт. За допомогою холодного асфальтобетону утрамбовуються небезпечні вибоїни, котрі становлять небезпеку для учасників дорожнього руху. Ця міра є тимчасовою і жодним чином не замінює поточного чи капітального ремонту. Проводиться аварійна ліквідація ямковості у суху погоду.
Нещодавно підрядні організації на замовлення Служби ліквідували на 14 км автошляхів 560 квадратних метрів аварійної ямковості. З початку року – 2130 кв. м.
З настанням сприятливої погоди ліквідацію ямковості проводитимуть гарячими сумішами. Шляховики перепрошують за тимчасові незручності і просять дочекатися ремонтно-будівельного сезону.
Джерело: НОВА Тернопільська газета