Навесні цього року під час засідання Ради розвитку громад та територій при Кабміні міський голова Сергій Надал домігся виділення необхідного фінансування на будівництво даного об’єкта. Тернопіль уже отримав перший транш у розмірі 350 млн. грн., а загалом у рамках проєкту мають виділити 760 млн. грн.
«Цю міжнародну трасу М-30 сполученням Стрий — Ізварине ще називають «Дорогою єднання». І справді, вона має стратегічне, а отже, і політичне, і економічне, значення для всієї України. Нова об’їзна Тернополя — це частина траси, що фактично з’єднує Україну. Вона має також величезне значення для нашого міста, бо, по-перше, зменшить перевантаження великогабаритним транзитним транспортом тернопільських доріг, по-друге, Тернопіль має всі шанси стати важливим транспортним хабом і логістичним центром, що, в свою чергу, позитивно вплине на розвиток міста», — вважає мер Тернополя Сергій Надал.
У цьому зв’язку нагадаємо: тернопільська об’їзна є частиною найдовшої в Україні міжнародної траси М30, яку ще називають «Дорогою єднання». Ця траса сполучає Львівську і Луганську області і має загальну протяжність близько 1400 км.
Після того, як за попередньої каденції Сергія Надала було проведено кардинальну реконструкцію Гаївського шляхопроводу, а фактично збудовано його наново, почалися роботи з побудови нової транспортної розв’язки біля даного шляхопроводу. Надалі дорожники взялися за предметну реконструкцію всієї об’їзної, що проходить біля Тернополя.
На даний момент:
– працівники підрядної організації провели фрезерування верхнього шару дорожнього покриття від Гаївського мосту до розв’язки на вул. Бережанській. Це ділянка протяжністю майже 8 км;
– дорожники встановлюють бордюрний камінь на вул. Протасевича, розширюють проїжджу частину вул. Обїзної та ремонтують асфальтобетонне покриття на вул. С. Будного;
– ведуться підготовчі роботи з облаштування смуг руху в місцях автогазозаправних пунктів та водопропускних колекторів у визначених проєктом місцях.
Джерело: НОВА Тернопільська газета