За послуги, які виконали підрядні організації замість головного підрядника, йому виставили рахунок – 1 млн. 590 тис. грн. і 450 тис. грн. за те, що підрядник не надав техніки для очищення міста, задекларованої в технічному завданні.
Під час наради з ліквідації наслідків негоди міський голова дав також доручення підготувати перелік підприємств Тернополя, які мають спецтехніку, щоб залучити її у разі необхідності, а також опрацювати алгоритми дій усіх служб і мешканців у випадках повторення аномальних снігових опадів. Крім того, угоди на зимове прибирання міста укладатимуть з кількома підрядними організаціями, відповідно й розділятимуть території прибирання міста.
Нагадаємо, ще у червні 2016 року була ухвалена програма з підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 років.
Отже, як поінформував міський голова Тернополя Сергій Надал, основною причиною, чому в Тернополі склалась критична ситуація із очищенням міста від снігу, стало незадовільне виконання своїх обов’язків одним із підрядників – підприємством «ТерКомуналСервіс», яке є наближеним до підприємства «Комунал Сервіс». Ще у червні 2016 року була ухвалена програма з підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 років. Під цю програму були виділені кошти. На початку листопада комунальники прозвітували, що для боротьби зі стихією заготовлено 5000 кубометрів піщано-соляної суміші, підготовлено 17 одиниць техніки. Однак, коли нагрянула стихія, цієї техніки ми не побачили, вона майже зникла. Причому, треба підкреслити, йдеться про важку техніку, яка й має прочищати дороги, а вже за нею має працювати дрібніша техніка.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: підрядник, рахунок, сніг, Тернопіль, штраф