Не секрет, що раніше великі сім’ї були справжньою необхідністю — діти з ранніх років починали допомагати своїм батькам. Здається, клан Кардашян-Дженнер серйозно ставиться до цих традицій предків.
Так, видання TMZ повідомило, що Кім Кардашян разом з сестрами Хлоєю і Кайлі подали документи на реєстрацію імен їхніх дітей для торгових марок.
Згідно з цією інформацією, брендами повинні стати імена трирічного Сейнта, п’ятирічної Норт і однорічної Чикаго Уест, десятимісячної Тру Томпсон і однорічної Сторми Вебстер. Кайлі Дженнер, окрім того, подала заявку на реєстрацію марки Stormiworld — назва, натхненна альбомом Astroworld, який випустив батько дівчинки репер Тревіс Скотт. Надалі іменами дітей планують назвати лінійки одягу, іграшок та косметичних засобів.
Схоже, сестри Кардашян впевнено йдуть слідами своїх батьків, адже їх мати Кріс Дженнер побудувала успішний бізнес, монетизуючи свої особисті стосунки. Нагадаємо, прославилося сімейство передусім завдяки реаліті-шоу, що показує побут родин.
У сестер буде великий вибір куди прилаштувати нові торгові марки — у Кім і Кайлі є власні бренди косметики. Крім того, сестри заробляють на бренді одягу Bebe, мобільних додатках, а ще підлітком Кайлі Дженнер разом з сестрою Кендалл розробляла колекції для для PacSun, Topshop і Steve Madden.
Джерело: НОВА Тернопільська газета