На автошляхах краю ліквідовують ямковість, фрезують старе дорожнє покриття, регенерують його та укладають асфальтобетон.
Вихідні – не привід відпочивати
Оновлення автошляхів залежить від багатьох чинників, та чи не найбільше на процес впливають погодні умови. На жаль, сприятливий для оновлення доріг період в Україні триває недовго, тому надважливо раціонально використовувати для робіт кожен погожий день. З огляду на це на замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області 5 та 6 травня тривала ліквідація ямковості та поточний середній ремонт автошляхів.
На трасі М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече вирівнюючим шаром уклали 4500 тонн асфальтобетону. Натомість на дорозі М-12 Стрий —Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка 5 та 6 травня проводили роботи на двох ділянках. При в’їзді у Тернопіль уклали 3000 тонн асфальтобетону вирівнюючим шаром та провели регенерацію 2,5 км покриття, а біля Підволочиська – 1800 тонн матеріалу та 1,5 км покриття.
Струменевим методом підрядники ліквідували ямковість на трьох автомобільних дорогах державного значення:
880 м2 — Городище — Зарваниця — Бучач;
660 м2 — Івано-Франківськ — Бучач — Тернопіль;
220 м2 — Тернопіль — Ланівці.
Дорога на Кременець залишається пріоритетом
Ділянка Тернопіль – кордон з Рівненською областю міжнародної автомагістралі М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече є надважливим напрямком для Служби автомобільних доріг у Тернопільській області. Її, нагадаємо, розпочали ремонтувати у 2016 році. У минулі роки вдалося оновити 27,21 км вищезгаданої ділянки. Цьогоріч уряд виділив кошти на поточний середній ремонт ще 11 кілометрів траси (між селами Колодне та Старий Вишнівець).
«Ми завершили фрезування та регенерацію основи на усіх 11 кілометрах, – зазначив начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – Уклали також нижній шар асфальтобетону на усій протяжності ремонтованої ділянки. Невдовзі підрядник розпочне настеляння верхнього шару щебнево-мастикового
асфальтобетону на вищезгаданій ділянці М-19.»
До Хмельницького з комфортом – уже цього року
Справжня навала дорожньої техніки нині на дорозі М-12 Стрий — Тернопіль — Кропивницький — Знам’янка (ділянка Тернопіль – кордон з Хмельницькою областю).
«По усій протяжності дороги, а це 38,9 кілометра, проводиться регенерація основи та облаштування дорожнього покриття. Усього буде два шари асфальтобетону. Підрядна організація, визначена системою держаних закупівель ProZorro, – «Автомагістраль-Південь». Загалом ремонт траси від Тернополя до кордону коштує 824 млн. грн.», – коментує Богдан Юлик.
Аби повністю зробити дорогу вже в цьому році, на замовлення Служби автодоріг там працюють одразу три бригади. Дві команди підрядника просуваються назустріч одна одній від Тернополя та від кордону, а третя працює над особливим завданням біля села Ступки. Так, днями там завершили розширення дороги. Заради безпеки руху шляховики облаштували додаткову смугу руху для вантажівок на підйомі. Роками біля Ступок було місце концентрації ДТП. Додаткову смугу надалі встелять двома шарами покриття. Довжина новоствореної смуги 1 км, а ширина – 3,75 м. Станом на 8 травня ремонтні роботи проводяться на 15-кілометровій ділянці траси.
Кількість відремонтованих об’єктів збільшиться
На дорогах М-12 та М-19 Служба автомобільних доріг області цьогоріч не зупиниться. Попереду – поточний середній ремонт обходу Тернополя, а це ще 14,5 кілометра. Наразі триває тендер на оновлення об’єкта.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: інфраструктура, Тернопільщина