Попри те, що на період карантину прострочені оплати не загрожують штрафними санкціями, КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» закликає споживачів бути відповідальними і вчасно розраховуватись за надані послуги.
В умовах карантину підприємство надає послуги з постачання гарячої води до понад 25 тисяч помешкань тернополян. Однак для виробництва послуги йому необхідно розрахуватись за енергоносії (природний газ, електрику), купити у КП «Тернопільводоканал» холодну воду тощо.
Щомісяця в перших числах проводиться нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги. Так, з рахунками за березень можна ознайомитись в «Особистому кабінеті» на сайті підприємства. Через кабінет також можна дистанційно оплатити послуги. Ми настійливо рекомендуємо споживачам зареєструватись в «Особистому кабінеті» (детальніше у відео за посиланням: https://youtu.be/CkY2LJKYYZA).
Отримати інформацію про стан розрахунків і подати показники лічильників ви можете дистанційно:
– за телефонами: (0948) 40-15-78, (0948) 40-15-87, (0948)40-15-79;
– через «Особистий кабінет» на сайті підприємства https://teplo.te.ua/;
– через обрані вами сайти, що приймають платежі, або відділення банків та «Укрпошти», де проводите оплату.
З питань обслуговування лічильників телефонуйте: (0352) 25-14-41.
Звертайтесь до нас через електронну пошту zvern.kptmtke@ukr.net.
Не забувайте не тільки оплачувати власні рахунки, а й допомагати проводити розрахунки своїм рідним, що перебувають у зоні ризику, зайвий раз не наражаючи їх на небезпеку.
Пресслужба
КП «Тернопільміськтеплокомуненерго»
Джерело: НОВА Тернопільська газета