Вона передбачає повноцінне обслуговування всіх груп клієнтів компанії з посиленим фокусом на професійних – представників готельно-ресторанного бізнесу та роздрібної торгівлі.
Асортимент у новому METRO буде сформовано відповідно до потреб HoReCa-клієнтів: у магазині буде представлено понад 2700 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи з фокусом на бакалійну групу товарів, продукцію власних торговельних марок та ексклюзивних позицій власного імпорту METRO. Водночас клієнти-трейдери та кінцеві покупці також матимуть змогу робити закупівлі для задоволення професійних та особистих потреб.
У рамках реалізації оновленої концепції ТЦ смарт-формату у Тернополі компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має за мету посилити свої позиції з підтримки розвитку сфери гостинності в Україні. Так, для клієнтів HoReCa у Тернополі компанія пропонує безкоштовну послугу доставки: власники або менеджери місцевих готелів, ресторанів та кафе мають можливість робити попереднє замовлення будь-яких товарів з розширеного асортименту класичних ТЦ METRO та отримувати їх тричі на тиждень безпосередньо у свої заклади або самовивозом з ТЦ у Тернополі. Допомагають їм у цьому 2 професійні менеджери з продажів клієнтам HoReCa, які працюють у ТЦ на постійній основі.
«Глобальна місія компанії METRO – бути надійним партнером для приватних підприємців. Відкриваючи оновлений ТЦ смарт-формату у Тернополі, ми робимо ще один крок у реалізації стратегії підтримки галузі HoReCa в Україні, адже ми віримо, що навіть незважаючи на кризу, сфера гостинності в Україні має потужний потенціал, – коментує Олена Вдовиченко, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна. – Оновлений асортимент, міжнародні стандарти якості, професійна доставка, ексклюзивні товари власних брендів та імпорту, гнучка система ціноутворення, цифрові інструменти – все працює на швидке відновлення HoReCa-бізнесу наших клієнтів у Тернополі. А наша динамічна операційна модель дозволяє нам швидко реагувати на запити та побажання клієнтів, змінюючи та адаптуючи наш бізнес відповідно до їхніх потреб».
Для всіх клієнтів у ТЦ METRO в Тернополі діє система оптових знижок (від 2-3 одиниць товару) на весь асортимент, оновлена програма лояльності, швидка реєстрація карток клієнтів, digital-рішення для HoReCa-клієнтів, відтермінування платежів за безготівковими контрактами, пропонується повний пакет документів та сертифікатів якості на всі товари.
«Протягом кількох місяців наша команда активно працювала для того, щоб зробити наш магазин у Тернополі більш зручним та комфортним для покупців, для цього довелося навіть перенести його на нове місце. Тож, сподіваємось, мешканці та гості міста зможуть гідно оцінити нашу роботу», — додає Олена Вдовиченко.
Загальна площа ТЦ METRO в Тернополі складатиме 1346 кв. м, з яких 1111 кв. м буде відведено під торговельну залу. Магазин відкриється 22 травня на вулиці Об’їзна, 32.
Протягом 2021 року компанія планує оновити також 2 інші ТЦ малого формату у Луцьку та Чернігові під брендом METRO.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash&Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі і 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash&Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації тут.
METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім того, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом семи років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку DowJonesSustainabilityIndex. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації тут.
Джерело: НОВА Тернопільська газета