Субота, 19 квітня 2025
• У Зарваниці вшанували пам’ять отця Василя Поточняка • Двоє жінок потрапили під колеса автомобіля у Теребовлі • У Тернополі запрацював інноваційний центр реабілітації для захисників і захисниць • У Тернопільському ставі знайшли тіло 79-річної жінки • Пластуни Тернополя відзначили 113-ту річницю першої присяги • Жінка з Теребовлянщини втратила майже на 50 тисяч гривень • 6-річний хлопчик вибіг на дорогу та потрапив під колеса авто • «Я і нині з вами»: у Тернополі відбулася урочиста академія з нагоди відзначення Року митрополита Андрея Шептицького • Нехай музика відтворює довкілля: в Тернополі оголосили Всеукраїнський музичний конкурс • Василіянський монастир у Бучачі — найкраще фото Тернопільщини у конкурсі «Вікі любить пам’ятки 2024» • «Тернопільщина вражає 2025» туристичний форум об’єднав експертів і крафтових виробників • 76 мільйонів на незаконному видобутку піску заробила відома будівельна фірма Тернополя • У Зарваниці відбудеться Хресна дорога за справедливий мир • Підприємець із Кременця самовільно будував кафе на… Замковій горі • Тернопільські танцівники – бронзові призери престижного світового чемпіонату • Діти з інвалідністю на Великдень водитимуть гаївки в етнопарку на Тернопільщині • На війні загинув працівник Західноукраїнського національного університету Андрій Луцик • «Чотири рази мене ледь не вбили». Гвардієць на псевдо Меч про бої на Донеччині, віру та гумор на війні (ВІДЕО) • Поет Сергій Жадан провідав воїнів у лікарні в Тернополі • Понад 17 тисяч доларів взяв поліцейський на Тернопільщині за… “квиток” для ухилянта
Михайло Головко: «Фінансування дорожньої галузі в Україні менше в кілька разів порівняно з країнами Європи»

Опубліковано: 7 Вересня о 15:43 13


Надважливе значення в житті суспільства відіграє обслуговування дорожнього покриття, на яке, як відомо, завжди не вистачає коштів і яке завжди руйнується.


Рівень фінансування дорожніх робіт за останніх 10 років склав 14-34 % від науково обґрунтованої мінімально необхідної потреби. За міцністю та рівністю існуючі автомобільні дороги не відповідають сучасним технічним вимогам на 40-50 % загальної протяжності мережі.

“Разом з тим фінансування, що виділяється для дорожньої галузі в Україні та приведене до 1 км автодороги загального користування, менше в кілька разів порівняно з країнами Європи. Це призводить до недофінансування навіть першочергових робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг. За останніх сім  років фінансування таких робіт склало близько 18-36 % від нормативно необхідного (2-4 млрд. грн. при нормативних 11 млрд. грн.)”, — стверджує Михайло Головко, народний депутат України від ВО “Свобода”.

Як наслідок, обсяг руйнувань та деформацій на автодорогах загального користування збільшився за останніх сім років на 50 % від загальної їх протяжності. Через постійне недофінансування дорожня галузь має такі негативні наслідки:

— істотне погіршення технічного стану автомобільних доріг та рівня безпеки дорожнього руху;

— відсутність можливості розвитку (будівництва та реконструкції) існуючої мережі автомобільних доріг відповідно до темпів зростання національної економіки країни та інтенсивності руху транспортних засобів і вантажних перевезень;

— відсутність можливості повного використання транзитного потенціалу країни;

— відсутність можливості здійснювати технічне пере-
оснащення дорожньої галузі, широко впроваджувати нові технології, машини, механізми, матеріали, конструкції, інформаційно-аналітичні системи управління транспортними потоками та дорожнім господарством;

— незворотні руйнування і небезпека втрати стратегічної мережі автомобільних доріг.

“Враховуючи необхідність забезпечення цільового використання коштів Держбюджету на фінансування дорожнього господарства, ми вирішили запропонувати внести зміни до Бюджетного кодексу України щодо утворення спеціального фонду у складі Державного бюджету України для фінансування дорожнього господарства”, — зазначив Михайло Головко.

Фінансування відновлення та будівництва дорожнього покриття передбачається за рахунок таких надходжень:

1) акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів (крім акцизного податку, визначеного пунктом 6 частини першої статті 66 цього кодексу);
2) акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) в частині нафтопродуктів і транспортних засобів;
3) ввізне мито на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них;
4) плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.


Джерело: НОВА Тернопільська газета

Нещодавно опубліковане

У Марійський духовний центр "Зарваниця" вшанували пам’ять світлої постаті нашої Церкви — отця Василя Поточняка...


Рубрика: , , Опубліковано: о 21:00


Три дорожньо-транспортних пригоди на дорогах Тернопільщини трапилося 15 квітня...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:55


У Тернополі запрацював новий інноваційний реабілітаційний центр RECOVERY – простір відновлення і турботи для військових, які зазнали поранень під час бойових дій...


Рубрика: , Опубліковано: о 11:52


Бездиханне тіло жінки в Тернопільському ставі за три метри від берега 13 квітня побачили перехожі...


Рубрика: , , Опубліковано: о 18:00


Тепла атмосфера, щирі усмішки дітей та непохитний дух патріотизму – саме так у Тернополі відзначили «День першої пластової присяги»...


Рубрика: , , Опубліковано: о 13:12



Теми дня
16 Квітня
14 Квітня
10 Квітня
9 Квітня
5 Квітня