На мосту в Лисівцях змонтували балки прогонової будови
Береги річки Серет вже з’єднали балками прогонової будови. Мостобудівники завершили монтаж 21 балки на мосту в селі Лисівці (траса Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Кам’янець-Подільський). Наступним етапом стане бетонування шафових стінок штучної споруди.
Підрядна організація — ТОВ «АВАКС-ПРОФ».
Отож, що вже готово на мосту:
– завершено встановлення буронабивних паль;
– облаштовано підферменники;
– встановлено насадки на опори та регілі;
– стартувало відсипання конусів.
Згідно з проєктом, у Лисівцях підрядна організація зведе міст завдовжки 64 метри. Проїжджа частина мосту (габарит) матиме ширину 8 метрів, на ній буде дві смуги руху. Також передбачено два тротуари по 2,25 метра кожен.
Завершити капітальний ремонт мосту у Лисівцях дорожники планують упродовж 2021 року. Сьогодні місцеві мешканці та сільськогосподарська техніка можуть переправитися через Серет за допомогою тимчасового мосту.
Відфрезовано вже 5 км Дороги єдності
Поточний середній ремонт маршруту Тернопіль – Бережани просувається: з 6 квітня, відколи стартувало фрезування старого зношеного покриття, вдалося охопити 5 км. Фрезують старе зношене покриття і на ділянці між обходом Козови та Бережанами.
Генеральний підрядник — турецька компанія «Onur Group Ukraine», а субпідрядна організація — «Техно-Буд-Центр».
Нагадаємо, поточний середній ремонт проведуть на 47 км від Підгороднього до Бережан. Дорогу М-12, на якій виконують роботи, разом з трасою М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине буде об’єднано у найдовший автошлях країни — трасу М-30 Стрий – Ізварине. Він матиме протяжність 1392,3 км. Утворення нового автошляху, котрий з’єднає Схід і Захід країни, присвячено 30-ій річниці Незалежності України.
Між тим, на мосту в селі Підгороднє стартувало бетонування. Роботи проводять у рамках поточного середнього ремонту 47 км маршруту Тернопіль-Бережани (км 140 дороги М-12). Лагодити штучну споруду почали 23 березня.
На трасі Тернопіль — Броди вже встеляють асфальтобетон
Вирівнюючий 10-сантиметровий шар крупнозернистого асфальтобетону настелено на 1-ій смузі руху дороги Р-39 Броди – Тернопіль на відрізку біля санаторію «Барвінок». Попередньо на 3 км відфрезували зношене покриття та прення нового автошляху, котрий з’єднає Схід і Захід країни, присвячено 30-ій річниці Незалежності України.
Між тим, на мосту в селі Підгороднє стартувало бетонування. Роботи проводять у рамках поточного середнього ремонту 47 км маршруту Тернопіль-Бережани (км 140 дороги М-12). Лагодити штучну споруду почали 23 березня.
На трасі Тернопіль — Броди вже встеляють асфальтобетон
Вирівнюючий 10-сантиметровий шар крупнозернистого асфальтобетону настелено на 1-ій смузі руху дороги Р-39 Броди – Тернопіль на відрізку біля санаторію «Барвінок». Попередньо на 3 км відфрезували зношене покриття та провели укріплення основи дороги методом холодної регенерації. Нині триває настеляння асфальтобетону на сусідній смузі руху. Протяжність ділянки, на якій працює спецтехніка, — 3 км.
Джерело: НОВА Тернопільська газета