Що це означає для тернополян?
Це значно спрощує і пришвидшує оформлення документів щодо призначення соціальних допомог, пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, адже більше не потрібно звертатися за отриманням відповідних довідок до ОСББ або ЖЕКів. Таким чином, скасовану паперову тягомотину, що практично складає десятки тисяч довідок щороку при оформленні соціальних допомог, пільг і субсидій.
Для отримання яких послуг в управлінні соцполітики не потрібні такі довідки?
Для усіх, що надаються в управлінні соцполітики. А саме:
• Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
• Допомога на дітей одиноким матерям.
• Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
• Допомога особам, які не мають права на пенсію та інвалідам.
• Допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
• Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг.
• Адресна безготівкова допомога з коштів місцевого бюджету.
• Технічні та інші засоби реабілітації осіб з інвалідністю.
• Інші соціальні виплати і пільги.
Що робити, якщо в управлінні соцполітики все-таки вимагають довідку?
Якщо ви зареєстровані на території Тернопільської міської територіальної громади і ваші дані є в Реєстрі, проінформуйте про це начальника управління соцполітики за тел. 25-06-11 або пишіть у повідомленнях на Фейсбук-сторінку Тернопільської міської ради.
Над чим працює мерія далі?
Тернопільська міська рада сьогодні працює над тим, щоб таку ініціативу реалізувати й в освітній сфері, що, у свою чергу, також позбавить у необхідності марнувати час і папір на оформлення численних паперових довідок щороку.
Джерело: НОВА Тернопільська газета