Оновлення автошляхів залежить від багатьох факторів, та чи не найбільше на процес впливають погодні умови. Ремонтуючи дороги, шляховики опираються на Державні будівельні норми, які чітко регламентують температуру повітря та вологість, за яких можна укладати асфальтобетонне покриття. На жаль, сприятливий період для оновлення доріг в Україні триває недовго, тому надважливо раціонально використовувати для робіт кожен погожий день.
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області, котрій належать дороги державного значення, докладає всіх зусиль, аби оновлення автошляхів краю був розпочате якомога швидше. Один із найважливіших кроків – оголошення тендерів на ремонт автошляхів заздалегідь. Так, незалежна система «Prozorro» потребує понад місяць на визначення переможця торгів. Враховуючи цей фактор, Служба доріг області оголосила тендери, щойно Кабінет Міністрів затвердив фінансування доріг, які ремонтуватимуть на Тернопільщині у 2018 році.
«Отримавши офіційне підтвердження, що уряд профінансує оновлення ділянок доріг краю, ми зареєстрували тендери. Це дозволить не гаяти жодного дня. Визначені «Prozorro» підрядники розпочнуть роботи, коли середньодобова температура повітря буде +5 градусів за Цельсієм», – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
Загальне фінансування урядом ремонту доріг Тернопільщини у році складає понад 1 мільярд гривень.
Найперше дорожники оголосили тендери на ремонт двох ділянок траси М-12 (Тернопіль — Підволочиськ) загальною протяжністю 38,9 км і 11-кілометрового відрізка М-19 (Тернопіль — Кременець). Попереду – торги за оновлення всього обходу Тернополя (Р-41), а це 14,5 км.
Служба автомобільних доріг планує також у 2018 році завершити укладання верхнього шару асфальтобетону на дорозі Тернопіль — Львів.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Позначки: дороги, ремонт, Тернопільщина