Посвідчення необхідне для оформлення гарантованих пільг та виплат.
Якщо ви загубили посвідчення УБД, воно втрачене чи пошкоджене внаслідок бойових дій — знайте: документ можна відновити. Як це зробити — пояснюють юристи Українського ветеранського фонду.
У випадку, якщо посвідчення видавала міжвідомча комісія, для відновлення цього документа необхідно на електронну пошту Міністерства у справах ветеранів dpi@mva.gov.ua надіслати такі документи:
власноруч завірені копії сторінок паспорта (1, 2 та 11, 12);
власноруч завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
фотографії розміром 3х4 (2 штуки);
заяву про заміну зіпсованого / втраченого посвідчення з уточненням причин втрати (заява пишеться в довільній формі, з обов’язковим зазначенням своєї електронної пошти та номера мобільного телефону);
якщо посвідчення пошкоджене, воно також додається до заяви для підтвердження його непридатності.
Фотокартки та пошкоджене посвідчення, яке підлягає знищенню, надсилаються поштовим зв’язком АТ “Укрпошта” на адресу Міністерства у справах ветеранів:
м. Київ, пров. Музейний, 12, 01001.
Якщо посвідчення було втрачене, тоді відповідну заяву необхідно подати до відділу поліції. Бажано також подати оголошення в газету про втрату документа із зазначенням прізвища, імені, по батькові, які на ньому вказані.
Відтак до пакету перелічених вище документів треба додати копію заяви в поліцію та копію оголошення в газеті, а за наявності — і копію посвідчення.
Особам, які демобілізовані, для відновлення посвідчення необхідно написати заяву до ТЦК та СП за місцем обліку. ТЦК своєю чергою зробить запит в ту установу, якою було видано посвідчення.
Щоб отримати безплатну індивідуальну юридичну консультацію від юристів Українського ветеранського фонду — залиште звернення у формі за посиланням: https://veteranfund.com.ua/legal_consultations/. Цей проєкт став можливим завдяки програмі “Український фонд швидкого реагування”, яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США.
Джерело: НОВА Тернопільська газета