Масштабні ремонти нерідко прирівнюють до складних викликів. Такими стали для Служби автомобільних доріг у Тернопільській області чотири шляхопроводи, розташовані вздовж автошляху М-19 у напрямку від Тернополя до Заліщиків. Після старту «Великого будівництва» на мостах у селищі Велика Березовиця, при з’їзді з траси М-19 на село Прошова, неподалік села Воля та за селищем Дружба виявили руйнування арматури та бетонної основи після того, як відфрезували зношене покриття.
«Служба автомобільних доріг замовила незалежну експертизу чотирьох шляхопроводів, де виявили руйнування. Вона показала: для того, щоб нове покриття зберігало цілісність, потрібно зробити на кожному мості монолітну розподільчу плиту з армованого залізобетону, відновити гідроізоляцію, провести замонолітування тріщин, ліквідувати розкриття арматури і забезпечити водовідведення з шляхопроводів. Лише за цих умов настелений новий асфальтобетон на шляхопроводах матиме передбачений ДБН термін експлуатації», – коментує заступник начальника Служби Ярослав Захарків.
А де мости – там і розв’язки. Завдяки тому, що Державне агентство автомобільних доріг України «Укравтодор» погодило виділення додаткових коштів на поточний середній ремонт траси М-19, Служба автомобільних доріг отримала можливість оновити, крім автошляху, ще й транспортну розв’язку на 331 кілометрі. Це дозволить громадянам у найкоротший термін безпечно доїхати до цілої низки населених пунктів Тернопільського району та промислових об’єктів.
Наголошуємо, що всі вищезазначені додаткові ремонтні роботи будуть завершені до кінця 2020 року.
Джерело: НОВА Тернопільська газета